Ahahahhahahahah!!!!MadameDeMeloni kirjoitti:Kumma juttu kun samat biisit kuuluu.LillyMunster kirjoitti:Kotiteollisuuden Yö päivää keinuttaa.Koko ajan.
Mikä soi nyt..?
-
- Kitisijä
Re: Mikä soi nyt..?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Ei käy päähän. Vaadi rohkeasti Funeral Mistiä.MadameDeMeloni kirjoitti:Kumma juttu kun samat biisit kuuluu.LillyMunster kirjoitti:Kotiteollisuuden Yö päivää keinuttaa.Koko ajan.
Yyh, oli ihan tyhmä idea kuunnella Final Fantasy VI:n soundtrackia, rakkaani piti siitä myös. 

*mosh*
Kerkesin tätä odottamaankin. Onhan bändin vaikeata tehdä levyä kun ovat kaikki linnassa...

Mainio kiekko, meinasin itse ruveta enste filosofoimaan vasaralla, mutta laitoinkin uuden sitten pörisemään ja kuulostaa todella hyvältä, ainakin tähän mennessä siis.1108 kirjoitti: Sudenhenki perkele mainosti niin joutui kaivamaan klassikon soimaan.
np: Gorgoroth - Exit "Ad Majorem Sathanas Gloriam"
DIPEPARIDYM - "Thisnameiscoolonlywhenyouwriteitlikethis"ElanorRaven kirjoitti:AFI - Decemberunderground
..jostain syystä minua tavattomasti naurattavat nämä tukkahevipändit nimineen ja kappaleineen nykyään. Ihan vallan meinaa nauruun tukehtua.

-
- Kitinän uhri
Skinny Puppy : Optimissed
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Päässä soi edelleen Turojen sovitus Isontalon Antista. 
Välillä kyllä tulee väliin Jii Karjalaisen Varaania.

Välillä kyllä tulee väliin Jii Karjalaisen Varaania.
Poets of the Fall- Carnival of Rust
Tää on ehkä paras levy, mitä moneen vuoteen olen ostanut. Ei yhtään huonoa, tai edes keskinkertaista, biisiä. Kaikki tasaisen loistavan hyviä!! [/hehkutus]
Tää on ehkä paras levy, mitä moneen vuoteen olen ostanut. Ei yhtään huonoa, tai edes keskinkertaista, biisiä. Kaikki tasaisen loistavan hyviä!! [/hehkutus]
-
- Kitinän uhri
Marilyn Manson - Abuse Part 2
Sisältö

Sisältö

I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Toi pareNpi puolisko soittaa jotain köyhän miehen Abbaa. (Baccara tjsp.) 

Mä odotin tältä levyltä vähän enemmän mutta ei se mikään pettymyskään ole.Bliss kirjoitti:Poets of the Fall- Carnival of Rust

edit: Täsä bändissä on kyllä kenties sairaimman kuuloinen vokalisti mitä olen koskaan kuullut. Vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin saan kylmiä väreitä. Huuuuuh. Onneksi bändi oli noteerattu suuresti viimeisessä Inferno-lehden historiikkiosiossa, luulin etteivät muut edes ole kuulleet koko orkesteria.
Viimeksi muokannut bedlam, 20.06.2006 23:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.