ElanorRaven kirjoitti:Amplifier - Amplifier
Tämä bändi on ihan loistava! Progahtavaa rouheaa rockia Britanniasta. Jos esim. Tool maistuu, niin suosittelen tutustumaan.
Pari viisua kuuntelin kotisivuiltaan. Itse en kuule musiikissa yhtäläisyyksiä Tooliin, mutta Porcupine Tree ja Thought Industry tulee vuoronperään melkein häritsevästikin mieleen. Ihan mukavanoloista fiilistelyä kuitenkin.
ElanorRaven kirjoitti:Amplifier - Amplifier
Tämä bändi on ihan loistava! Progahtavaa rouheaa rockia Britanniasta. Jos esim. Tool maistuu, niin suosittelen tutustumaan.
Pari viisua kuuntelin kotisivuiltaan. Itse en kuule musiikissa minkäänlaista yhteyttä Tooliin, mutta Porcupine Tree ja Thought Industry tulee vuoronperään melkein häritsevästikin mieleen. Ihan mukavaa fiilistelyä kuitenkin.
En minäkään hirveästi mitään Toolia siitä bongaa, joissakin biiseissä vaan pientä Tool-henkeäkin havaittavissa. Piti vaan löytää joku vertauskohta ja jossain sivustolla sitä verrattiin Tooliin
Kummat on biisivalinnat meikäläisen aivolla.
Toissapäivänä soi päässä Juice Leskisen Mussolini, perusdiini, eilisestä alkaen on ollut PowerPlay-vuorossa Turo's Hevi Geen Isontalon Antti ja Rannanjärvi.
EDIT: Itselläni tällä hetkellä Kotiteollisuuden Yö päivää keinuttaa.
Masentava biisi. Tavallaan. Yyyyh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Toista tuntia repeatilla jo, perse kun eivät voi julkasta. Kuka olis kaveri ja rippais ton tuolta kun mun äänikortti on päreinä ja kuulokkeitten kanssa menis liian hankalaksi...
(CMX/Kotiteollisuus-feat 51koodia)
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM