bedlam kirjoitti:The Dillinger Escape Plan - Miss Machine
Jaksan kyllä tätäkin levyä ihmetellä varmaan hautaan saakka. Calculating Infinity levyn sekoilut toimivat kympillä, mutta tässä kohtaa ilmeisesti jäin junasta kun pelkkää ylistystä ja hurmosta olen tuosta kuullut, mutta kun ei pelitä niin ei.
np: Metallica - Invisible Kid "St.Anger"
Ihme ja kumma! löysin St. Angerilta kivikovan rykäsyn . Vitun kaameat rumpusoundit kylläkin.
bedlam kirjoitti:The Dillinger Escape Plan - Miss Machine
Jaksan kyllä tätäkin levyä ihmetellä varmaan hautaan saakka. Calculating Infinity levyn sekoilut toimivat kympillä, mutta tässä kohtaa ilmeisesti jäin junasta kun pelkkää ylistystä ja hurmosta olen tuosta kuullut, mutta kun ei pelitä niin ei.
Mä taas en aiempaa pitkäsoittoa ole kuullutkaan, vaikka kolme ep:tä tän lisäksi omistan. Miss Machinessa kuuluu selvästi bändissä yhden ep:n ajan vierailleen Mike Pattonin vaikutus. Ja se sopii mulle. Mä tykkään melkeinpä näistä parista poppikertsillä varustetusta biisistä eniten. Setting Fire to Sleeping Giants on ihan kuningasviisu.
bedlam kirjoitti:
Setting Fire to Sleeping Giants on ihan kuningasviisu.
Pistänpä tuon kuunteluun jahka "ehdin".
Ja vika viisu The Perfect Design on varmaan mieleen jos bändin vanhemmasta, vähemmän melodisesta öykästä enemmän diggaa. Biisin alkupuolella on niin loistoriffi, että nauruun melkein purskauttaa.
Mun pitää tuo eka pitkäsoitto kyllä hommata ehdottomasti myös.
AC/DC # The Little Cunts Have Done It - City Hall, Hobart, Tasmania Jan 7, 1977
1. Dirty Deeds Done Dirt Cheap (w/ Love Song Intro)
2. She's Got Balls
3. Problem Child
4. Live Wire
5. The Jack
6. Jailbreak
7. TNT
8. Cool Can I Sit Next to You Girl
9. High Voltage
10. Baby Please Don't Go
11. Rocker