Rouva Pupu kirjoitti:Guns N' Roses - Greatest hits
MÄ sammuin sänkyyn mutta olen niin IILOINEN IILOINEN. Rouva Pupu on selvinnyt ja puheli paskanjauhannassa jo aika selkäjärkistä! Kylläpä itsesyytökseni oli kovia. Guns and Roses väsytti hänetkin. Nyt en kyllä tohdi vastata hänelle. RUPEE vielä siivoamaan.
AI MIKÄ SOI. Nyt soi Ankkurinnappi Säviksestä. Se on kulunut kappale, en innostu. Eikä varmana ole siivousmusaa. Se on perunankeittomusaa.
me Stadissa syödään jatkuvasti paljon PERNAA. Sitten tulee punaposkisia hyvinvoivia Stadinarskoja kuten minä!
Arska
tää on tätä, minkäs sille voi!
Tulin tarkastamaan vaan, että Rouva Pupu on pysynyt terveenä. Onneksi. Olen kovin iloinen tästä. Jos hän tulee siivousmusiikkineen niin kyllä mä sain hänet järkiinsä ennenkin, älkää surko. Että jos en ole paikalla niin koettakaa te muut!
Jollain pervolla tapaa kolahti jossain radion voimasoitossa. Koitin etsiä jotain hyvää tältä pumpulta mutta ei. Pääpiirteissään aika roskaa ja musiikissa jos jossain on se, että väkisin ei passaa alkaa kuuntelemaan.
Tuo yksi kappale jää kuitenkin voimasoittoon ainakin hetkeksi aikaa. Ehkä se menee ohi kohta.
Mistä sä "kaivat" tuollaisia ihme soittajia? Jaksat olla noin monista kiinnostunut? Eikö ne tunnu aluksi PUULTA kuunnella aina vain uusia. Eikö esim. melodiset vanhat sävelmät kiinnosta, kun ne jo ovat olemassa!? Ei kai tää taas ollut se siivousmusiikkikohtaus? Mut tää sitten kesti vähemmän? Oikeen totta siis olitko työssä noin yöllä kiputalossa? Minä nukuin tuolloin enkä ollut valvomassa ja keskeyttämässä siivoustasi.
Toivoo Arska aamusella
Onpa positiivinen yllätys. Kiinnostuin vasta kuullessani sattumalta radiosoitossa dueton Santanan kanssa.
Täytyypä sanoa, että vaikka musiikki on perus-pop-jauhantaa niin erittäin korvia miellyttävää, mikä itse asiassa onkin koko perusidea.
Koko levyllinen on aivan äärimmilleen jalostettua soundimaailmaa. Ei mitään ihmeellistä mutta erittäin pehmeän kuuloista. Onkohan tämä äänitetty samojen tyyppien toimesta, kuin Dire Straitsin levyt.
Muutama musiikillinen koukku ja nimikkeen äänenkäyttö kyllä kolahti. Sopii minun kaiuttimiin ja korviin siis sano.