Mikä soi nyt..?
-
- Kitisijä
Re: Mikä soi nyt..?
Helloween - As Long As I Fall
Valitettavasti mä en voi nykyään paljon vaikuttaa meidän soittolistaan, mä olen tossun alla.
Valitettavasti mä en voi nykyään paljon vaikuttaa meidän soittolistaan, mä olen tossun alla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Joy Division: Love will tear us apart
-
- Kitisijä
Nouvelle Vague: Love will tear us apart
Bo Diddley beat yhden kokoelmalevyn verran. Mies rock 'n rollin juurilta..
Hassisen kone: Oikeus on voittanut taas ja Reippaina käymme rekkain alle. Enmää siit niin välitä mutku osuu fiilareihin.
Tykkään. Kuuntelin tuota tänään autosterkoista (OT: nyt soi The Fabulous Thunderbirds) ja ihmettelin itsekseni, että miten ne sanoitukset muuttaakin merkityksiään vuosien saatossa. Kun on joskus... öööö... aikoja sitten viimeksi kuunnellut ajatuksella noita biisejä, niin nyt kuunneltuna ne uppoaa ihan eri lokeroon. Ja joitain sanoituksia olevinaan jopa ymmärtää nyt, vaikkei aikaisemmin kokenut hiffaavansa että missä mennään.Zeb kirjoitti:Hassisen kone
Juu no just ne sanoitukset, ne sanoitukset...Sundance Kid kirjoitti:Tykkään. Kuuntelin tuota tänään autosterkoista (OT: nyt soi The Fabulous Thunderbirds) ja ihmettelin itsekseni, että miten ne sanoitukset muuttaakin merkityksiään vuosien saatossa. Kun on joskus... öööö... aikoja sitten viimeksi kuunnellut ajatuksella noita biisejä, niin nyt kuunneltuna ne uppoaa ihan eri lokeroon. Ja joitain sanoituksia olevinaan jopa ymmärtää nyt, vaikkei aikaisemmin kokenut hiffaavansa että missä mennään.Zeb kirjoitti:Hassisen kone
Noissa jutuissa toimii kyllä myöskin se autotallifiilis. Se on jollain tapaa autenttista. Stemmatkin lauletaan niin, että kuulijalle jää selvä kuva, ettei niitä ollut koskaan edes tarkoitus laulaa stemmoina. Siksi se ehkä on kategorisoitu joissain lähteissä punkiksi. Itse lokeroisin sen osastoon toimivaa ja kertakaikkisen nerokasti musiikkia.Zeb kirjoitti:Juu no just ne sanoitukset, ne sanoitukset...
OT: Hound Dog Taylor And The Houserockers - Beware Of The Dog! (kestokuuntelukamaa)
-
- Kitisijä
Dannii Minogue: I don't want to lose this groove
-
- Kitisijä
Gaelle: Repetition
Soineet täsä nyt mm. Jeff Buckley - Grace, Death - Scavenger of Human Sorrow, Tool - Grudge
-
- Kitisijä
aimohaiku kirjoitti:Diablo - Damien
Miks aina kun on juomat lopussa pitää alkaa kuuntelemaan vollotusmusaa? En tajjuu.
-
- Kitisijä
Dannii: On the loop
Positiivinen grind pläjäys (voiko noin edes sanoa?). Potkua löytyy vaikka Kai Hahto ottikin loparit.
4/5