Mikä soi nyt..?
-
- Kitisijä
Re: Mikä soi nyt..?
Black label society - Stronger than death
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eikäkö kun en mää ole käyttänyt koko ohjelmaa enää. Tulee niin harvoin kuunneltua tietsikalla musiikkia, ettei tosa oikein ole mitään järkeä.Xiberia kirjoitti:
Bedlam ja Vihtahousu eivät ole vieläkään hyväksyneet friend requestejani Last.fm:ssä. Nyyh. Olen hylkiö.
-
- Kitisijä
Nightwish - the islander
Totaalista SHITTIÄ!
Totaalista SHITTIÄ!

The great club outshines the individual, always and forever.

Chaosweaver - Puppetmaster Of Pandemonium
Aivan uskomattoman hyvä levy, pitkään aikaan mikään kolahtanut näin isolla.
Arvostelu: http://www.korroosio.fi/reviews.php?c=cd&id=2303
Kotisivut: http://www.chaosweaver.info/news.php

Kayo Dot - Blue Lambency Downward
Tää tartteis sen, että istuis pilkkopimeässä kämpässä viinipullollisen kanssa ja pelkästään tähän keskittyen. Saattas aiheuttaa melekoset sävärit. Ostoon menee.
Koko levy kuunneltavissa täsä.
-
- Kitisijä
Oikeasti? Mä reagoin huonosti etukäteishypelle ja sitä on tämän julkaisun tiimoilta riittänyt. Muusikot runkkaa toisiaan ringissä ja kehuu toistensa tuotoksia, laulaja pidetään "salassa" ja musiikkia kuvaillaan mahdottomaksi kuvailla. Bändistä jäi demotasolta vähän outo maku kun vierailijoita oli biiseillä enemmän kuin varsinaisia tekijöitä. Suuren muilutuksen merkkejä! Vaan kuuntelen läpi ennen kuin tyrmään enempää.1108 kirjoitti: Chaosweaver - Puppetmaster Of Pandemonium
Aivan uskomattoman hyvä levy, pitkään aikaan mikään kolahtanut näin isolla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Tottahan turiset ja epäluuloinen olin minäkin mutta kyllä tämä vaan toimii. Tulee vähän Arcturus mieleen, positiivisessa mielessä siis.Melnais kirjoitti:Oikeasti? Mä reagoin huonosti etukäteishypelle ja sitä on tämän julkaisun tiimoilta riittänyt. Muusikot runkkaa toisiaan ringissä ja kehuu toistensa tuotoksia, laulaja pidetään "salassa" ja musiikkia kuvaillaan mahdottomaksi kuvailla. Bändistä jäi demotasolta vähän outo maku kun vierailijoita oli biiseillä enemmän kuin varsinaisia tekijöitä. Suuren muilutuksen merkkejä! Vaan kuuntelen läpi ennen kuin tyrmään enempää.
Fatboy Slim - Halfway Between the Guttern and the Stars
*jaimmailee isosti*
*jaimmailee isosti*
-
- Kitisijä
Monovisio - Japanilaiset turistit
Aurinkoisen päivän vilpittömän iloista musiikkia. Tämä voisi varmaan olla aimohaikun hyllystä.
Aurinkoisen päivän vilpittömän iloista musiikkia. Tämä voisi varmaan olla aimohaikun hyllystä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitinäaddikti
House Of Lords - Come To My Kingdom
Work Of Art - Artwork
Stormzone - Caught In The Act
Work Of Art - Artwork
Stormzone - Caught In The Act
Bedlam meni musiikinsuosittelijoiden bannilistalle tuon Kayo Dot -kammotuksen takia. Ehdottelet noita ilmeisesti tahallasi, kun tiedät että käyn sitten imuroimassa ne ja petyn karvaasti. Nihilistihomo!bedlam kirjoitti:Jotain outoa mölyä taas

Minä kuuntelin Cavalera Cospiracyn "Inflikted"in, nih.
No hö. Minusta se kuulostaa oikein kivalle.SikaMika kirjoitti:Bedlam meni musiikinsuosittelijoiden bannilistalle tuon Kayo Dot -kammotuksen takia.bedlam kirjoitti:Jotain outoa mölyä taas

Yrittää vielä lepytellä Toolilla, perkele! Nokitan Atheistin koko tuotannolla.bedlam kirjoitti:
tool

Mää en siis niinq tota Atheistia tajuu sikäli, että kaikki kehuu kakkoslevyä bändin parhaaksi vaikka musta Elements on vituiks menneestä masteroinnistaan huolimatta ihan paras. Just se lattarirytmien ja teknisen döödin yhistelmä on ihan perkuleen tiukka. Sen kakkoslevyn sekoprogeiluörinän hoisi ylittämättömästi Cynic ainokaisella levyllään.SikaMika kirjoitti:Yrittää vielä lepytellä Toolilla, perkele! Nokitan Atheistin koko tuotannolla.bedlam kirjoitti:
tool