Mikä soi nyt..?
Re: Mikä soi nyt..?
No onhan seElanorRaven kirjoitti:My Dying Bride - Turn Loose the Swans
Hiiiiieno levy.

np: Rotting Christ - Visions of the Dead Lovers "Thy Mighty Contract"
np: Rotting Christ - Wolfera the Chacal "Non Serviam"
Hirveää! Kymmenen vuotta olen Rotting Christia kuunnellut ja aina kuulostaa vaan niin hyvältä että järki meinaa lähteä
.
Hirveää! Kymmenen vuotta olen Rotting Christia kuunnellut ja aina kuulostaa vaan niin hyvältä että järki meinaa lähteä

Dark Tranquillity - Damage Done
Mukavaa yrmistelyä. Tällaista hempeän naisellista musiikkia.
Cathode Ray Sunshine on mieletön biisi!ElanorRaven kirjoitti:Dark Tranquillity - Damage Done
Hittolainen, se on ihan uskomattoman mahtava!Starflare kirjoitti:Cathode Ray Sunshine on mieletön biisi!ElanorRaven kirjoitti:Dark Tranquillity - Damage Done
Ollaan ihan samixii, vähäx ihQ!!111!!1
Fields of the Nephilim - Xiberia
Tällä neidolla menee tuon miehen äänestä jalat alta.
Hyvä ääni, mutta tuottaja/miksaaja pitäisi ampua, sillä vokaalit on suorastaan törkeän paljon pinnassa muihin instrumentteihin nähden.ElanorRaven kirjoitti:Fields of the Nephilim - Xiberia
Ei se mitään, kun on niin hieno ÄäniStarflare kirjoitti:Hyvä ääni, mutta tuottaja/miksaaja pitäisi ampua, sillä vokaalit on suorastaan törkeän paljon pinnassa muihin instrumentteihin nähden.ElanorRaven kirjoitti:Fields of the Nephilim - Xiberia

Veivaat vaan sitä nuppia suuntaan tahi toiseen, kyllä sieltä pitäisi jotain muutakin löytyäninnithequeen kirjoitti:Sävelradio. Auttakee

Tai sitten laitat osoitteesi mulle, niin lähetän sulle jotain pätevää rokkenrollia. Aivopesu mielessä? Eeeei...

Ei mua tartte aivopestäElanorRaven kirjoitti:Veivaat vaan sitä nuppia suuntaan tahi toiseen, kyllä sieltä pitäisi jotain muutakin löytyäninnithequeen kirjoitti:Sävelradio. Auttakee
Tai sitten laitat osoitteesi mulle, niin lähetän sulle jotain pätevää rokkenrollia. Aivopesu mielessä? Eeeei...

Ja nyt soi Radio City. *helpotuksen huokaus*
Mulla on trauma tostakin.ninnithequeen kirjoitti:Sävelradio. Auttakee
Automatkoilla emäntä joko kuuntelee Sävelradiosta Olavi Virtaa tai laulaa itse.
Virsiä.
Ruotsiksi.

Amorphis - Eclipse
Uusi heebo laulajana vaikuttaa ihan hyvältä valinnalta. On pojat saanet vähän tempoakin poljentaan, viimeisten levyjen hissuttelu alkoi ottaa allekirjoittanutta palloon ja pahasti.
Uusi heebo laulajana vaikuttaa ihan hyvältä valinnalta. On pojat saanet vähän tempoakin poljentaan, viimeisten levyjen hissuttelu alkoi ottaa allekirjoittanutta palloon ja pahasti.
-
- Kitisijä
M.I.A. ja Arular. Teke mieli pomppia kun on niin energistä musaiikkia. Olen kuunnellut tätä jo viikon putkeen enkä vieläkään ole kyllästynyt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.