Ihan vahingossa laitoin Deep Insightia soimaan. Enpä muistanutkaan kuinka hyvältä tää kuulostaa. Ja vielä kotimaista.
Tulin tähän vaan toteamaan uudelleen et Xiberialla on siis faija. Minkäkohanlainen hän on? Minä luulen, että hän on Stadinarskan tyyppinen! Tietysti paljonkin vanhempi, mutta se ei asiaa muuta! Xiberiassa on käsittämättömän paljon Arskan ajatusmaailmaa, vaikka hän ei itse sitä tietänekään.Xiberia kirjoitti:Hih, Beddis kuuntelee melkeenpä tismalleen samaa musiikkia kuin meitsin faija. Ostin sille tuon Gentle Giantin levyn justiinsa joululahjaksi
Erittäin hyvä veto, siksi en edes yritä nokittaa, vaan tarjoilen vain vaihtoehtoa. Vähän suorempi linkki itse autoon. Mustang Sally –teeman varaan jatkojalostettua settiä:bedlam kirjoitti:Olen aina sanonut, että jos mulle joskus tulee auto, niin sen on oltava vanha Mustang
Tuli vain Kyussia kuunnellessa mieleen, että ei taida olla paremmin ton kaaran kanssa mätsäävää musaa olemassa.
Äläkä kysy, että miten auto ja musiikki voi mätsätä. Kuulostihan tuo aika gaylta.
Ääk! No ollaan sitten kalkkiksia, mutta toi on ihan hemmetin hyvä levy kyllä!Xiberia kirjoitti:Hih, Beddis kuuntelee melkeenpä tismalleen samaa musiikkia kuin meitsin faija. Ostin sille tuon Gentle Giantin levyn justiinsa joululahjaksi
Lucas Jackson kirjoitti:
Kyllähän tuo kuuluu levyhyllyn helmiin, siitä ei pääse mihinkään. Itse pidän myös Jimin studioalbumeista silloin kun ne pysyvät vielä jokseenkin maanläheisinä. Albumi Axis: Bold As Love on toinen Hendrix albumi joka pitkässä juoksussa on varmaan muita useimmin soitannassa. Ja kyllähän näitä suoraviivaisia vetoja löytyy myös studioalbumeilta, mainittakoon vaikka Voodoo Child ja sen pikkuveli Voodoo Child (slight return). Powerful stuff.
Band Of Gypsys olisi saanut tulla ulos paremmin koostettuna. Sellaisena jossa olisi ollut mukana nuo mainitsemasi Live at Fillmore Eastin parhaat vedot. Muistaakseni BOG julkaistiin hyvitykseksi jollekin mogulille, eikä Jimi halunnut albumille ihan sitä kaikkea parasta itsestään.
Yhtä kaikki. Kyllähän hän oli poikkeuksellisen lahjakas nuori mies, loistava kitaristi, uskomaton tulkitsija ja allekiroilleen mielestä aivan hämmästyttävän hyvä biisinikkari. Mitä kaikkein sieltä olisikaan ollut vielä tuloillaan...
Viimeisimmän viestin saa poistettua siitä ruksista kokonaan.Manzel kirjoitti:poistettu, sama viesti.
Kiitos vinkkelistä!bedlam kirjoitti: Viimeisimmän viestin saa poistettua siitä ruksista kokonaan.