Tää tartteis sen, että istuis pilkkopimeässä kämpässä viinipullollisen kanssa ja pelkästään tähän keskittyen. Saattas aiheuttaa melekoset sävärit. Ostoon menee.
1108 kirjoitti:
Chaosweaver - Puppetmaster Of Pandemonium
Aivan uskomattoman hyvä levy, pitkään aikaan mikään kolahtanut näin isolla.
Oikeasti? Mä reagoin huonosti etukäteishypelle ja sitä on tämän julkaisun tiimoilta riittänyt. Muusikot runkkaa toisiaan ringissä ja kehuu toistensa tuotoksia, laulaja pidetään "salassa" ja musiikkia kuvaillaan mahdottomaksi kuvailla. Bändistä jäi demotasolta vähän outo maku kun vierailijoita oli biiseillä enemmän kuin varsinaisia tekijöitä. Suuren muilutuksen merkkejä! Vaan kuuntelen läpi ennen kuin tyrmään enempää.
Melnais kirjoitti:Oikeasti? Mä reagoin huonosti etukäteishypelle ja sitä on tämän julkaisun tiimoilta riittänyt. Muusikot runkkaa toisiaan ringissä ja kehuu toistensa tuotoksia, laulaja pidetään "salassa" ja musiikkia kuvaillaan mahdottomaksi kuvailla. Bändistä jäi demotasolta vähän outo maku kun vierailijoita oli biiseillä enemmän kuin varsinaisia tekijöitä. Suuren muilutuksen merkkejä! Vaan kuuntelen läpi ennen kuin tyrmään enempää.
Tottahan turiset ja epäluuloinen olin minäkin mutta kyllä tämä vaan toimii. Tulee vähän Arcturus mieleen, positiivisessa mielessä siis.