Lykke Li - Youth Novels
Kyllähän tuo kuuluu levyhyllyn helmiin, siitä ei pääse mihinkään. Itse pidän myös Jimin studioalbumeista silloin kun ne pysyvät vielä jokseenkin maanläheisinä. Albumi Axis: Bold As Love on toinen Hendrix albumi joka pitkässä juoksussa on varmaan muita useimmin soitannassa. Ja kyllähän näitä suoraviivaisia vetoja löytyy myös studioalbumeilta, mainittakoon vaikka Voodoo Child ja sen pikkuveli Voodoo Child (slight return). Powerful stuff.Manzel kirjoitti:Jos ei maailman paras levy, niin ainakin paras livelevy. Yllättävän maanläheinen Hendriksiksi ja varsinkin tässä hänen luovuutensa pääsee valloilleen, kun studioefut ja pelleilyt ovat poissa. Täyttä rautaa.
Kun Machine Gunin kuuntelee pimeässä ja keskittyen, oon ainakin itse niin jännittyneessä tilassa, että se vie yöunet. Hyvällä tavalla järkyttävä kappale..
Juu, Band of Gypsys on parasta aikaa soitossa ja heti perään Live at the Fillmore East. samoja kappaleita, samat soittajat, mutta löysempi linja ja mielestäni vähemmällä tunteella.
Tulin tähän vaan toteamaan uudelleen et Xiberialla on siis faija. Minkäkohanlainen hän on? Minä luulen, että hän on Stadinarskan tyyppinen! Tietysti paljonkin vanhempi, mutta se ei asiaa muuta! Xiberiassa on käsittämättömän paljon Arskan ajatusmaailmaa, vaikka hän ei itse sitä tietänekään.Xiberia kirjoitti:Hih, Beddis kuuntelee melkeenpä tismalleen samaa musiikkia kuin meitsin faija. Ostin sille tuon Gentle Giantin levyn justiinsa joululahjaksi
Erittäin hyvä veto, siksi en edes yritä nokittaa, vaan tarjoilen vain vaihtoehtoa. Vähän suorempi linkki itse autoon. Mustang Sally –teeman varaan jatkojalostettua settiä:bedlam kirjoitti:Olen aina sanonut, että jos mulle joskus tulee auto, niin sen on oltava vanha Mustang
Tuli vain Kyussia kuunnellessa mieleen, että ei taida olla paremmin ton kaaran kanssa mätsäävää musaa olemassa.
Äläkä kysy, että miten auto ja musiikki voi mätsätä. Kuulostihan tuo aika gaylta.