Mikä soi nyt..?
Metallica - Cyanide
Tää studioversio toimii ihan jees. Vuotas nyt koko levy jo perkele.
Edit: miks ton sivun juutuubibiisit kuuluu stereona, mutta kun ne klikkaa aukeemaan itse juutuubissa, niin muuttuu monox? Häh?
Tää studioversio toimii ihan jees. Vuotas nyt koko levy jo perkele.
Edit: miks ton sivun juutuubibiisit kuuluu stereona, mutta kun ne klikkaa aukeemaan itse juutuubissa, niin muuttuu monox? Häh?
Siinä embeddauksessa pystyy laittamaan formaatin millä videota yritetään toistaa. Perusformaatti ei tue stereota. Jos minkä tahansa videon youtube-linkkiin lisää perään &fmt=18, saa hyvässä lykyssä paremman kuvanlaadun ja stereoäänen.bedlam kirjoitti: Edit: miks ton sivun juutuubibiisit kuuluu stereona, mutta kun ne klikkaa aukeemaan itse juutuubissa, niin muuttuu monox? Häh?
Noita fmt-arvoja on muitakin, mutta niistä ei ole mulla nyt tietoa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kaikkee sitä oppii!aasi kirjoitti:Siinä embeddauksessa pystyy laittamaan formaatin millä videota yritetään toistaa. Perusformaatti ei tue stereota. Jos minkä tahansa videon youtube-linkkiin lisää perään &fmt=18, saa hyvässä lykyssä paremman kuvanlaadun ja stereoäänen.bedlam kirjoitti: Edit: miks ton sivun juutuubibiisit kuuluu stereona, mutta kun ne klikkaa aukeemaan itse juutuubissa, niin muuttuu monox? Häh?
Noita fmt-arvoja on muitakin, mutta niistä ei ole mulla nyt tietoa.
Budgie. Metallicahan coveroi näiden Breadfan-biisin aikoinaan onnistuneesti.SikaMika kirjoitti:Budgie - Budgie.
Paas YönmustaMies hankintalistalle, tää on menevää esi-stoneria 70-luvulta vanhan Black Sabbathin malliin, tosin soundeiltaan hieman popimpaa.
Slade: Run Runaway
Voe voe, ei nykyajan nuoret ossoo tehä näin hyvvee mussiikkia.
Voe voe, ei nykyajan nuoret ossoo tehä näin hyvvee mussiikkia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Sen teki, coveroi myös Crash course in brain surgeryn samalta poppoolta. Yritin tätäkin sulle aikoinaan Oulussa soittaa, mutta tuomitsit tylysti, homo!bedlam kirjoitti:Budgie. Metallicahan coveroi näiden Breadfan-biisin aikoinaan onnistuneesti.SikaMika kirjoitti:Budgie - Budgie.
Paas YönmustaMies hankintalistalle, tää on menevää esi-stoneria 70-luvulta vanhan Black Sabbathin malliin, tosin soundeiltaan hieman popimpaa.

Kuuntelin ensimmäisen kerran Whitesnaken keväällä 2008 julkaistun levyn. Eihän WS varsinaisesti koskaan kadonnut minnekään, mutta paluulta tämä levy silti tuntuu. Sen verran mainio levy tämä on. Ei mitään "Is This Love?"- humppaa, vaan väkevää bluesahtavaa rockia. Ja Coverdalen äänikin tuntuu edelleen olevan iskussa. Neljä tähteä näin alkuun.