Mikä soi nyt..?
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Se ei yllätä, mies on ns tuore nimi, mutta todella kovassa nosteessa nyt viimeisin 6kk. Lauloi aiemmin post-hardcore bändissä From First To Last, mutta sittemmin päätyi DeadMau5:n talliin tuottamaan pirun hyvää elektronista tanssimusiikkia.exPertti kirjoitti:Saako sanoa, että en ole koskaan kuullutkaan mistään Skrillexistä?Haemaeraemies kirjoitti:Skrillex & Korn.. Aika väkevä!!
Tykkää remiksailla ja tehdä yhteistyötä, remiksejä laittelee nettiin ilmaiseksi jakoon..
Remiksannu huvikseen mm Lady Gagaa:

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ei ole oikein minun kuppi teetä. Kaveri on kyllä ekstaasinsa napsinut. Kuuntelin tuo Kornin biisiä ja myös Gagaa ja kummastakin tulee ole, että "melkein muttei ihan". Vähän liian täyteen ahdettua huttua.
Pakko koettaa palata normaaliin vanhalla hyväksihavaitulla:
Pakko koettaa palata normaaliin vanhalla hyväksihavaitulla:
Came here for school, graduated to the high life
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Ok, mietin että puhuit tuottamisesta tai muusta. Itsehän en tarvi humehia musiikista nauttiakseni, mutta kyllähän tollanen toimii vielä paremin pienillä mausteilla.exPertti kirjoitti:Tuollaista on jotenkin vaikea kuunnella selvinpäin, mutta takuulla menisi illalla enemmän kuin hyvin.Haemaeraemies kirjoitti:Anteeksi, mutta mistä näin päättelit?exPertti kirjoitti:Kaveri on kyllä ekstaasinsa napsinut.
Vielä yks Skrillex ja sitten jotain muuta..
- Haemaeraemies
- Kitisijä
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P1h0Z-QL ... re=feedlik[/youtube]
OIJOI! Hyvää junkkaa, ja sitten viel puskasta electro-breakz tiputus <3 Tää toimii!
OIJOI! Hyvää junkkaa, ja sitten viel puskasta electro-breakz tiputus <3 Tää toimii!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Riemumieli
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No jos jamakailaset puolestaan haluavat soittaa death metallia, niin en minä ole sitä heiltä kieltämässä.Riemumieli kirjoitti:Jotenkin tuo huumehouruinen kappale tuo aggressiot pintaan. Miksi valkoisen miehen pitää hoilata jamaikalaista pilvimusiikkia?
Tuossa biisissä ei mun mielestäni sanota huumeista mitään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Miks suomalaisen pitää laulaa tangoa, sehän on Argentiinalaisten hommaa?Riemumieli kirjoitti:Jotenkin tuo huumehouruinen kappale tuo aggressiot pintaan. Miksi valkoisen miehen pitää hoilata jamaikalaista pilvimusiikkia?
Miksi suomalaisen pitää soittaa metallia, ei se ole suomalaista?
Miksi suomalaisten on pitänyt kopioida rock & roll, blues ja muita tyylejä kaikilta muilta?
Musiikkimaailma ois aika ankeaa, jos kaikki saisivat tehdä ns. omaan maansa juttua. Suomessa soitettaisiin kannelta ja veisattaisiin kalevala-hengessä runomittaisia värssyjä, jos tuo asenne olisi lakiin kirjattu.
- Riemumieli
- Kitisijä
Kyse onkin koko reggae-ilmiöstä, se on huumemyönteistä propagandaa. Poltetaan pilveä, ollaan passiivisia, maailma huolehtii ja taivaalta sataa mammonaa, bonuksena punaiset silmät.NuoriDaavid kirjoitti:No jos jamakailaset puolestaan haluavat soittaa death metallia, niin en minä ole sitä heiltä kieltämässä.
Paras päivä ikinä.
Konemusiikki on ollu mulle jotenki aina aika vaikeesti lähestyttävää. Sinänsä ihan mielenkiintoisia nää linkkaamasi skrillexit, mutta ei ihan kolahda. Ehkä ongelma on soundipuolessa, sillä kyllä niissä ideaa oli.Haemaeraemies kirjoitti:Monta Skrillex linkkiä
Vastapainoksi enemmän tunnetta ja hitaampi tempo. Tää on kanssa viimepäivien löytöjä ja jotain vitun jatsia. Me likes.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Beatlesit vetivät LSD:tä kaksin käsin. Tekeekö se heidän tuotannostaan paskaa?Riemumieli kirjoitti:Kyse onkin koko reggae-ilmiöstä, se on huumemyönteistä propagandaa. Poltetaan pilveä, ollaan passiivisia, maailma huolehtii ja taivaalta sataa mammonaa, bonuksena punaiset silmät.NuoriDaavid kirjoitti:No jos jamakailaset puolestaan haluavat soittaa death metallia, niin en minä ole sitä heiltä kieltämässä.
Käsittääkseni diggaat perinteisestä hevistä? Ei sitä ole yleensä ihan maitokahvin voimalla vedetty.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mun mielestä toi toimii suomeksikin ihan hyvin.exPertti kirjoitti:Niiden täytyi vetää.NuoriDaavid kirjoitti:Beatlesit vetivät LSD:tä kaksin käsin.
"Eilinen,
Kaikki pulmani näyttivät niin kaukaisilta,
Nyt näyttävät tulleen jäädäkseen
oi, uskon eiliseen"
Mit vit?
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Ja metalligenren suosima räkäkänni höystettynä amfetamiinilla on parempi linja. Taitaa nyt se oma pyllyreikä haista kivalta sinne omaan nenään..Riemumieli kirjoitti:Kyse onkin koko reggae-ilmiöstä, se on huumemyönteistä propagandaa. Poltetaan pilveä, ollaan passiivisia, maailma huolehtii ja taivaalta sataa mammonaa, bonuksena punaiset silmät.NuoriDaavid kirjoitti:No jos jamakailaset puolestaan haluavat soittaa death metallia, niin en minä ole sitä heiltä kieltämässä.
Kaikki reggae ei ole huumemusiikkia, kuten kaikki hevikään ei promotoi kirkkojen polttamista.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Täytyykö tämä vääntää rautalangasta:exPertti kirjoitti:Mitä _sinä_ olet ottanut?NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä toi toimii suomeksikin ihan hyvin.
Laulun hemmolla oli vielä eilen kaikki hyvin. Ei ollut huolia. Nyt elämä on huolen täyteistä. Tämän takia hän kaipaa takaisin eiliseen.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No mikä tuossa sitten mättää?exPertti kirjoitti:Niin? Enhän lukea tietty osaa enkä ymmärräkään mitään.NuoriDaavid kirjoitti:Täytyykö tämä vääntää rautalangasta:
Laulun hemmolla oli vielä eilen kaikki hyvin. Ei ollut huolia. Nyt elämä on huolen täyteistä. Tämän takia hän kaipaa takaisin eiliseen.