Kiitos. Mutta olen liian päissäni nyt katsoakseni. Lisäsin yhden Koon livejutun ylle. Akka lienee lespo ristitty.Vagabondo kirjoitti:Mitä sä taas itket tietämättömyyttäsi. Musiikkia tehdään kokoajan laajenavalla kirjolla, joten et viitsis laiskuuttasi länkyttää paskaa. Ota netti käteen ja etsi.Gat kirjoitti:Yhdeksänkymmenissä oli joitakin toivoja, mutta nyttenhän populaarimusiikki eli parhaimmilaan taidepop on kuollut.
Mutta siis mulle ennenkin kertoma ongelma on, että ennen Wanhaan oli telkkarissa musiikkikanavia. Joista minäkin kasikymmen ja ysäri vuosikymmenillä opin paljon justkia, joista en muuten olisi tiennyt. Paljon. Ne oli ilmaisia, ja niissä näytetiin kaikkia genrejä hevistä indieen, ja klassikotkin olivat ei toissavuodelta, van kymmenien vuosien takaa. Nythän se formaatti on niin vanhanaikaista. Mutta miten nykyään kuulee jotain uutta tai vanhaa? Kysymällä kavereilta tai kavereiden nettivinkkien kautta? Tuohan on paluu 70-luvulle! Oon ollunna, en tykkää.
Ja lisäksi kopsasin K's Choicen 1998 nettisaitita, miten tehdään framesivu eli kehyssivu. Paras tapa laittaa koko ajan näkyviä valikoita.Mutta tietenkin se on niin ysäriä ja nyt ei vanhus tajuu että nyt on 2014