Onneksi Hesarin artikkelin mukaan Brucen siskon ja miehen juttu meni lopulta irl hyvin
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mutta River vs. Kuumat kyyneleet
Onko tämä lopulta erilainen? Tässä on onnnellinen loppu tosin.
No nyt kun sanot, niin kyllä mä ymmärrän, että 2000-luvulla The Riverin näkeminen juustoisena campina on ihan aito riski. Mut mä olen sellainen romantikko, että ei edes tule mieleen! Sen sijaan meinaa tulla roska silmään kun kuuntelee.James Potkukelkka kirjoitti: ↑10.06.2020 10:39 ^^Joo. Vaikka tuo on vaarallisen lähellä mennä campin/kornin puolelle, niin tuo biisi tasapainoilee hienosti sen äärimmäisen herkän rajan oikealla puolella.
Onneksi Hesarin artikkelin mukaan Brucen siskon ja miehen juttu meni lopulta irl hyvin
Mutta River vs. Kuumat kyyneleet
Onko tämä lopulta erilainen? Tässä on onnnellinen loppu tosin.
Liian hapokasta, ei pysty. Pari riviä pysty kuuntelemaan uteliaisuudesta, mutta sitten oli pakko kääntää pois.
Mun makuuni vähän liian siistittyä oikein toimiakseen. Mun kosketus Irwiniin on kovin etäinen. Lapsuudessa sitä aina joskus jostain kuuli. Jotenkin tälläinen aito vasemmistokapina on aina viihdyttänyt mua ja tän kappaleen muistaa lämmöllä lapsuudesta. Edellisestä kuuntelukerrasta olikin jo varmaan 35 vuotta.
näin töitä etsimään lähdin pois etelään
vaan mua tarvittu ei sielläkään
Ei jostain syystä toimi tuo linkki. Toimisko tämäVagabondo kirjoitti: ↑10.06.2020 11:16Mun makuuni vähän liian siistittyä oikein toimiakseen. Mun kosketus Irwiniin on kovin etäinen. Lapsuudessa sitä aina joskus jostain kuuli. Jotenkin tälläinen aito vasemmistokapina on aina viihdyttänyt mua ja tän kappaleen muistaa lämmöllä lapsuudesta. Edellisestä kuuntelukerrasta olikin jo varmaan 35 vuotta.
Mä en muista koskaan kuulleeni Joni Mitchelliä. Aukko sivistyksessä