PiMMPpi!

Info tulevista miiteistä
sinkkumatti

PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Taas olisi PiMMPpiä tarjolla. Päivämäärä on 18.3 ja paikkana Tapiola Garden Espoossa. Liput 12 euroa.
Lähtijöitä on, mutta ketä? Muutama pitkämatkalainen olisi ainakin menossa..

http://suur-tapiola.com/nightclub/lista.shtml

Nyt kaikki nabergulliaiset rohkeasti mukaan!
Nowaysis

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

sinkkumatti kirjoitti:Taas olisi PiMMPpiä tarjolla.
Notta jos Sinkkis sitten estyykin niin minä ainakin menen, koska tytöt kuskina vaan silloin kun on hätätilanne, ja Mikko on taatusti ottanut oluen jos toisenkin :wink:
Patz

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Patz »

No DAA, pakko varmaan tulla ihan vaan ekatreffien kunniaks ;)
Starflare

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nowaysis kirjoitti:ja Mikko on taatusti ottanut oluen jos toisenkin :wink:
U betcha :wink: .
ninnithequeen

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitää miettiä juu. Varsinkin kun ex-pomo omistaa tuon paikan :mrgreen:
Enkä mä ole vielä kertaakaan edes käynyt siellä...
sinkkumatti

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:Voisin harkita tätäkin, kun likellä asun,:
Arvaas muuten missä käydään PiMMPin jälkilämmittelyt :mrgreen:
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

sinkkumatti kirjoitti:Taas olisi PiMMPpiä tarjolla. Päivämäärä on 18.3 ja paikkana Tapiola Garden Espoossa. Liput 12 euroa.
Lähtijöitä on, mutta ketä? Muutama pitkämatkalainen olisi ainakin menossa..

http://suur-tapiola.com/nightclub/lista.shtml

Nyt kaikki nabergulliaiset rohkeasti mukaan!
No just. Espoo sekä PaulajaMira on ehkä vähän liikaa yhdelle päivälle. Vaikka Espooseen pitäisikin tutustua lähemmin ja kännitkin pitäisi vetää mutta niin sitä moni muukin asia on Nuuuh!suunnitelma-asteelle jäänyt.

Mikä ihme noissa paskabändeissä viehättää??
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Muistuttaisin tässä yhteydessä mahdollisuudesta aloitella ja ottaa pohjia kityseurassa mahdollisimman kaukana keikkapaikasta eli Vantaan ghetossa kissänristiäisissä.
Viimeksi muokannut Lolita, 04.03.2006 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lolita kirjoitti:Muistuttaisin tässä yhteydessä mahdollisuudesta aloitella ja ottaa pohjia mahdollisimman kityseurassa kaukana keikkapaikasta eli Vantaan ghetossa kissänristiäisissä.
Hahhah. Mähän olen siinä melkein vieressä mutta toisella puolella kehää.

Jokin on sen verran kuulassa vinksahtanut, että tekisi mieli tutkailla, että mitäs muuta Vantaalta löytyy kun se hotelli.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yönmustaritari kirjoitti:Jokin on sen verran kuulassa vinksahtanut, että tekisi mieli tutkailla, että mitäs muuta Vantaalta löytyy kun se hotelli.
Samaa minäkin olen miettinyt ja Tikkurilassa jopa hieman ympärilleni katsellut. Ei hyvältä näytä, joku Pingviini siellä on. Koivukylässä kyllä on räkälöitä vaikka viikon joka illalle ja lähin tuossa melkein vieressä ja siellä karaokea. Eipä tee tiukkaa pysytellä selvinpäin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lolita kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Jokin on sen verran kuulassa vinksahtanut, että tekisi mieli tutkailla, että mitäs muuta Vantaalta löytyy kun se hotelli.
Samaa minäkin olen miettinyt ja Tikkurilassa jopa hieman ympärilleni katsellut. Ei hyvältä näytä, joku Pingviini siellä on. Koivukylässä kyllä on räkälöitä vaikka viikon joka illalle ja lähin tuossa melkein vieressä ja siellä karaokea. Eipä tee tiukkaa pysytellä selvinpäin.
Sen ensimmäisen kerran, kun kävin kuuluisassa hotellissa niin otin rohkaisuryyppyjä iltaa varten siinä ihan viereisessä pubissa. Tämä pubi oli erittäin mukava paikka, mistä tuli ihan Lahti mieleen. Siinä klo 21:07 tietämillä ,kyyneleet silmissä pubin kusilaariin oksentaessa ajattelin, että tätä seutua pitäisi kyllä tutkia enemmänkin. Musta siinä keskustassa on kyllä vaikka mitä.

Jos mä en juostessa hikoilisi niin paljon niin tuommoisiin Vantaan baareihin voisi lähteä käymään vaikka iltalenkin yhteydessä. Takaisintulo aamuyöstä juosten voi kyllä kestää jo suunnitelmissa liian kauan saati itse toteutuksessa.
sinkkumatti

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Yönmustaritari kirjoitti:Mikä ihme noissa paskabändeissä viehättää??
Rakas letkuletkeä Saat sinäkin tulla mukaan.
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

sinkkumatti kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Mikä ihme noissa paskabändeissä viehättää??
Rakas letkuletkeä Saat sinäkin tulla mukaan.
Ihq kiitz. Tuun heti.
sinkkumatti

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Yönmustaritari kirjoitti:Ihq kiitz. Tuun heti.
Stana, nyt mä en olekaan kukko tunkiolla.
safi

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja safi »

Kylläpäs te nyt innokkaasti järjestelette kaiken maailman ohjelmaa yhdelle ja samalle päivälle.. Pimsukan musiikista en nyt niin kovin innostunut ole, mutta kahtellaan mihin porukka suuntaa. Pakkohan minun on seurata kilttinä tyttönä perässä, kun muuten eksyn sinne suureen ja pelottavaan cityyn..
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

sinkkumatti kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Ihq kiitz. Tuun heti.
Stana, nyt mä en olekaan kukko tunkiolla.
Vertaatko mua juma kaljuun alfa-urokseen.

Ei vaan. Vedin tuossa muutaman loisteliaan musiikkilevyn tahtiin sen verran ohrapirtelöä, ettei siitä sniperin hommista tullu DOD:ssa enää oikein mitään.

Totisesti jotain pitäisi keksiä tälle illalle mutta mä en menisi kuitenkaan takuuseen minun Espooseen lähdöstä. Sinne jos jollain pääsee niin milläs sitten pois.

Toisaalta myös olen melko herkässä tilassa, koska yöllinen ejakulaatio alkaa taas lähestymään niin ei ehkä fiksuin veto lähteä hottistsiksien persusten ja rintavarustusten läheisyyteen hikoilemaan ja leukaansa raapimaan. Viimeistään maanantain ja tiistain välisenä yönä pitää alkaa pesuhuoneen lattialla nukkuminen, että lähellä ollaan nääs.
sinkkumatti

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Yönmustaritari kirjoitti: Sinne jos jollain pääsee niin milläs sitten pois..
Eiköhän suunta ole ytimeen PiMMPin puhkihöyläämisen jälkeen. Sieltähän pääset vaikka ählämsählämdarkcab-companyn kyydissä himaan.
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

sinkkumatti kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Sinne jos jollain pääsee niin milläs sitten pois..
Eiköhän suunta ole ytimeen PiMMPin puhkihöyläämisen jälkeen. Sieltähän pääset vaikka ählämsählämdarkcab-companyn kyydissä himaan.
Mä matkustan kännissä vuokramersulla. Paitsi jos on jonoo tolpalla ni volvokin menee mut datsuniin en astu Nuuuh!

No perkele. Paskat mua mikään eläkeläiset tai paulasaatimira kiinnosta niiku yhtään mut tumut pitäs vetää. Jossain vaiheessa iltaa tärähtää banni DOD:n servereille omien ampumisesta vaikka teinkin sen vahingossa, koska kännissä ei saa "jyvälle" ihan niin hyvin. Paikalliseen pöpilään en juma astu enää sen jälkeen kun siellä oli jotain urveloita huutelemassa, että xxxxx hei, mitäs äijä, eipä ole näkynyt ym ja olin vain et kuka vittu toi on ja mistä vitusta se mun nimen arvaa.

Toisaalta töllöstä JA radiosta tulee emma-gaala, joissa on nasta kellotella viiveitä esitettyjen kappaleiden välillä.
Yönmustaritari

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:emma-gaala, joissa on nasta kellotella viiveitä esitettyjen kappaleiden välillä.
Voi venäjä totahan mä sitten illan tein. Joops ei tainnut tulla lähdöstä minnekään yhtään mitään. Pelottaa ajatus paikallisesta jos sinne edes vahingossa eksyy. Toisaalta "herutus"-ketjussa ei ole pitkään aikaan mitään ollutkaan, joten ehkä niille pubiruusuille voi iskeä silmää ihan vaikka tutkivan journalismin nimeen.

No ei. Mulla alkaa rahaa kertymään kohta liikaa kun ei tule ryypättyä. Viimeistään ensi kesänä pakkojuotolle sitten sano.
Patz

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Patz »

No joko on lippuja ostettu vai saakohan niitä ovelta? Mitä? HÄH?
sinkkumatti

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:No joko on lippuja ostettu vai saakohan niitä ovelta? Mitä? HÄH?
Pitäsi niitä ovelta saada. Tai ainakin on aikaisempiin keikkoihin saanut ja tuskin pimmppi tulee olemaan loppuunmyyty..

Kun vaan nyt sitten pääsisin paikalle.. prkl..
Patz

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Kun vaan nyt sitten pääsisin paikalle.. prkl..
Alatko peruu viimemetreillä? Ei sellanen peli vetele!
sinkkumatti

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Alatko peruu viimemetreillä? Ei sellanen peli vetele!
Pahalta näyttää. Saattaa tulla oharit, kun viikonlopuksi tuli menoa, jota ei ehkä pysty selittelemällä skippaamaan..
Patz

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Pahalta näyttää. Saattaa tulla oharit, kun viikonlopuksi tuli menoa, jota ei ehkä pysty selittelemällä skippaamaan..
No en määkää sitte...
Herra Manala

Re: PiMMPpi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Näyttää hyvältä miitiltä! Kiva kun nowakin tulee kerranki sieltä lapista asti tänne Espooseen miittaamaan kaikkia innokkaita! Voi sitte katella tyttöjä lavalla ja vaikka ostaa jonkun drinkin jonka kanssa saa kirjavan sateenvarjon ja kultasia hapsutikkuja niin ei ole sitten niin paha mielikään! Niin ja jos se on pinkki ni se voi auttaa kans!

Siis joku 72 mummoo jostain tissitytöistä jotka laulaa "Miraa pissatti taas pysähdytään kolmatta kertaa, samat huoltoasemat Heikille kahvi ja pullaa".

No haloo! Mullakin ois vähän laatulyriikoita.

"Jouko näyttää urpolta hakataan lapiolla päähän, pulu kakkaa katolta Anteroa silmäähän".
Vastaa Viestiin