Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Joku todella håttiksen näköinen nuorimies on vietellyt minua Cityssä :shock:

Missä on virhe? Selvä väärinkäsitys. Pitääks mun vastata sille? Vähänks noloo, kun se on kuitenkin tarkoittanut sitä nuorta pimatsua, jolla on hieman samanlainen nicki.
No pitää pitää! :mrgreen: Jos se on tosiaan meinannut sitä toista misua, niin ainakin sen ilme treffien yhteydessä on näkemisen arvoinen. :piru:
AarneAnkka

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Taidan jättää Eläkeläisten keikan väliin. :|

EDIT: Lipulle löytyi ottaja.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 04.03.2006 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:
nypari kirjoitti:Mulla olikin postilaatikossa kirje, jossa ilmoitettiin, että kahdeksan vuotta valtion/kunnan palvelusta on täyttynyt 28.2.2006. Suomeksi sanottuna palkankorotus eli ensimmäinen kokemuslisä.
Sä olet wanha! Mulla ei ole kasassa kuin reilut kuusi vuotta, vaikka aloitin urani nuorena tyttönä.


Tänään pitäisi sitten jaksaa imuroida kukkamullat (jälleen kerran) lattialta ja pestä ja kuurata tuo nurkka, mihin Pekka pissas (jälleen kerran). Mieluummin lähtisin Itäkeskukseen lamppukauppaan etsimään hienoa lamppua olohuoneeseen. Voinko mä jättää tän kämpän vielä yhdeksi päiväksi törkyiseen kuntoon?
Mut sähän ootkin mua paljon nuorempi :wink:

Mä kun en noita naisasioita vaan osaa, niin olen vakavissani miettinyt tommosta kukkamullan kääntäjää. Ei haittais, vaikka joutuis siivoomaan jälkiä, koska oishan se kiva kun joku odottais isäntää töistä kotiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siivousinto tökkii, tarvitaan motivaattori.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tyylilleni uskollisena olen taas jättänyt asioita viimetippaan/unohtanut jotain todella tärkeää. Onneksi sentään huomasin eilen, että keskiviikkona on oltava esitelmä tehtynä ja esityskunnossa. En muistanut edes koko juttua, onneksi on kalenteri.

Jos jollakulla olisi valmis TYKY-esitelmä.. *toiveikas*

EDIT: hah, nettihän on täynnä tykyä ja ergonomiaa.. ei kuin copy+paste
Viimeksi muokannut millivanilli, 04.03.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tukka selvitetty, ja nyt voiskin sit suunta olla baari, ja darts tahi biljardi.. ainakin kaljaa on saatava tai saattaa loppua happi.ö kiideritki lops
nypari

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Liikennekulttuuria Mansessa, osa 1.

Piti vielä kertomani tuore episodi työpaivästäni. Ajettiin tossa keikkapaikalle ja vastaan tuli yksisuuntaista yks **tun reikäpää. Siviiliautossa puikoissa ollessani heristin sormeani, jolloin äijä näytti kesoa. Saman tien käännyn perään ja äijä kiihdytti miljoonaa karkuun keskellä keskustaa. Lähdin tietty perään ja yhden risteyksen yli päästyään äijä edelleen kovassa vauhdissa jätti väistämättä oikealta tullutta eläkeläispariskuntaa. Pusuhan siitä seurasi, mutta niin vieno, että tämä kaahari jatkoi matkaansa minä hänen perässään, jo vähän jääneenä. Kaahari katosi hetkeksi näkyvistä ja tuli vastaan seuraavan kurvin takaa eli oli tehnut uparit yrittäen hämätä. Vedin poikittain se eteen ja näytin virkamies-kylttiä. Onneksi ymmärsi pysäyttää, ettei tullut tullut peltiromun lisäksi muuta romua. Että turvallista matkaa kaikille...
Runkkis

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kolmas kuppi kahvia menossa. Ehkäpä sen jälkeen olisi valmis päivän koitoksiin...

Mitäköhän ne on? Hmmm...

Mun pitäisi kyllä saada jostain jonkinmoinen salarakas, niin saisi hieman jännitystä tähän elämään...
Angita

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Krapulainen - milloin ei? Päätä särkee perkele.
RolloTomasi

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

näin kerran painajaisen jossa oli david bowie. muistaakseni näin sen kahdesti.
nojoojust

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

RolloTomasi kirjoitti:näin kerran painajaisen jossa oli david bowie. muistaakseni näin sen kahdesti.
Huokaus. Painajaisista tuli mieleeni yksi jonka itse näin jo vuosia sitten. Olin unessa vanhempieni kesämökillä katsomassa Simpsoneita telkkarista. Jotenkin siinä sitten kävi niin, että oikeat Simpsonit ilmestyivät sinne mökille, ja Homer selosti suureen ääneen, miten hän ei pelkää mitään ja että siitä on se hyöty, että pelottavat asiat katoavat kokonaan, jos niitä ei pelkää. Bart ehdotti sitten, että menisimme naapurimökin pihaan leikkimään piilosta, ja selosti vaivihkaa että tarkoituksena oli säikyttää Homer hengiltä. Lähdimme matkaan, ja Bart selosti että juuri kyseisenä iltana maapallon aikoivat valloittaa pienet mustat miehet. Siinä vaiheessa päätin, etten osallistu, vaan mieluummin seuraan tapahtumia telkkarin kautta...

Kun palasin takaisin mökille, oli siellä minun lisäkseni muutamia kavereitani sekä Joey Frendeistä. Hekin keskustelivat niistä samoista pienistä mustista miehistä, ja joku totesi että vaikka ne vaarallisia olivatkin, oli niissä se hyvä puoli, etteivät ne nähneet ketään sellaisia, jotka olivat kiivenneet puihin.

Siinä vaiheessa juuri sen naapurin mökin suunnasta, minne Simpsonit olivat menneet, alkoi taloa kohden valua musta aalto. Kun se tuli lähemmäksi, näimme että se koostui rajattomasta määrästä polvenkorkuisia mustia lego-ukkoja. Meille tuli kiire etsiä sopivia puita (todettakoon, että mökki on kallioisessa maastossa, talon edustalla kasvaa vain kaksi melko kitukasvuista mäntyä). Minä aloin kiivetä toiseen männyistä, kun Joey tarttui minua nilkkaan, kiskoi minut alas puusta ja käytti minua ponnahduslautana päästäkseen puuhun. Onneksi olin tarpeeksi nopea, että ehdin juosta seuraavan puun luokse ja kiivetä sinne ennen kuin musta aalto saapui paikalle. Tässä vaiheessa heräsin.
Edith

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on tylsää. Mutta ei niin tylsää, että postuloisin allomorfeja, kuten opettaja toivoisi. Mutta toisaaltahan minulla on tylsää juuri sen tähden, että en postuloi, vaikka sietäisi ja jokseenkin jopa täytyisi ja oma postuloimattomuuteni aiheuttaa syyllisyydentunteita. Ehkä minun olisi parasta nyt vaan postuloida. Postuloida vai eikö postuloida, kas siinä pulma?

Mielummin vaikka lutkailisin.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:Mulla on tylsää. Mutta ei niin tylsää, että postuloisin allomorfeja, kuten opettaja toivoisi. Mutta toisaaltahan minulla on tylsää juuri sen tähden, että en postuloi, vaikka sietäisi ja jokseenkin jopa täytyisi ja oma postuloimattomuuteni aiheuttaa syyllisyydentunteita. Ehkä minun olisi parasta nyt vaan postuloida. Postuloida vai eikö postuloida, kas siinä pulma?

Mielummin vaikka lutkailisin.
Yleisen kielitieteen tentti tulossa kenties..? Mitään en varsinaisesti asiasta enää muista, paitsi sen, että kokeessa piirreltiin lausepuita, selitettiin termejä ja kuvattiin jonkun ugabugakielen esimerkkien pohjalta allomorfista vaihtelua tms. hämärää. Hyvä arvosana siitä irtosi, vaikka mielestäni en mitään tajunnut :roll:

Ai niin. Konsonanttien ryhmittelyn artikulaatiopaikan ja -tavan mukaan olin opetellut turhaan. Eipä siinä sinänsä mitään pysyvää vahinkoa muistin kuormituksen kannalta päässyt tapahtumaan, koska sittemmin olen unohtanut autuaasti koko homman :wink:
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Penteleen runkut houkutteli baariin. En kestä sosiaalista painetta ja lähden sinne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ulkona pikaisesti käyskenneltyäni tuli hirveä hinku pilkkoa halkoja. Erittäin hämmentävää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Penteleen runkut houkutteli baariin. En kestä sosiaalista painetta ja lähden sinne.
Mikä baari? Missä? Milloin?


Juu, en minä mihinkään kaapunkiin lähtenyt. Ulkoilutin kissaa viisi minuuttia pihalla ja se siitä. Joko sitä pitää kohta alkaa valmistautua illan rientoihin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt mulle tuli jo toinen viettelys joltain håttispojulta Cityssä :shock:
Kuka on mennyt kertoon, että mä olen lievästi puutteessa??!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Väliaika, kahvia ja pullaa.

Koiranpissatustauko tapetoinnissa. Kohta palaan liimojen ja liisterien kiihottavaan maailmaan ja aiompa korkata muutaman siiderinkin. Uusiksen kiviäkin kiinnostaa...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kiville terveisiä täältäkin :yo:

Ajattelin tässä lähteä kauppaan hakemaan kukkamultaa. Sen jälkeen tulen saamaan aikaan paljon sotkua ja menettämään hermoni. Kenties nautin myös tätimäisesti sherryä.
Don't Panic!
nypari

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä olenkin ehtinyt tänään jo vaikka mitä. Työpäivän jälkeen hurruuttelin porukoiden mökille, jossa oli sisko, veli ja veljen kihlattu. Veljen kanssa käytiin järvenjäällä hiihtämässä, sit saunoin ja syöpöttelin. Siinä sivussa vaihdettiin kuulumisia. Oikein leppoisaa, kodikasta etten sanoisi. Oho, sanoin jo.

Lueskelen kurssiopasta ja ihmettelen suurta infotulvaa. Mä tuun sitten kahdeksi viikoksi Espooseen. Lähtisköhän sitä huomenna illalla vai vasta maanantaiaamulla?

Enivei, nyt juon kahvia, mussutan Kinder-patukan ja mietin miten viihdyttäisin itseäni parhaiten.

Keksikää mulle jotain kivaa texaa!
slam

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Oli nautinnollista laskea piippua, kun hiihtohyppyporukka oli streetillä. Ihan hyvä oli reenata vähäsen :)

reidet sai taas voimistusta :) ja tunnen kaaren samperin hyvin, joten virheitä pystyy poistamaan ajosta tai ainakin yrittää poistaa. :)
nypari

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sun pitäis Slam pokata joku snoukkatsiksi. Heitä vaan noita samoja läppiä kuin edellisessä viestissäsi ja duunaa muutama iso ja hyväilmainen trikki gräbillä tai ilman. Sit katsot kylmän viileesti ja määrätietoisesti ympärillesi ja pyydät jonkun snoukkaenkelin afterskiihin. Helppoa eikö vain?
Starflare

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nyt rupeaa tuntumaan siltä että krapula hellittää viimeinkin. Voisi taas yrittää harjoittaa juomattomuutta kuun loppuun ja sitten kaverin syntäreillä ottaa hieman.

EDIT: Typo.
Viimeksi muokannut Starflare, 04.03.2006 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olen ottanut tarkoituksella lauantain aika laiskasti. Olen kaivannut lepoa. Lähinnä lueskellut kertynyttä lehtipinoa, vastannut muutamaan mailiin, käynyt ostoksilla, pessyt koneellisen tiskiä.... no okei, suhteellisen laiskasti. Käyin myös aamupäivällä puolitoista tuntia sängyssä makoiluun ja katon tuijottamiseen ajatusmössöä märehtien.

Tälviisii. Toivottavasti teillä siellä Elaekelaeisten keikalla on kivaa!
tonttu

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

nypari kirjoitti:Liikennekulttuuria Mansessa, osa 1.

Piti vielä kertomani tuore episodi työpaivästäni. Ajettiin tossa keikkapaikalle ja vastaan tuli yksisuuntaista yks **tun reikäpää. Siviiliautossa puikoissa ollessani heristin sormeani, jolloin äijä näytti kesoa. Saman tien käännyn perään ja äijä kiihdytti miljoonaa karkuun keskellä keskustaa. Lähdin tietty perään ja yhden risteyksen yli päästyään äijä edelleen kovassa vauhdissa jätti väistämättä oikealta tullutta eläkeläispariskuntaa. Pusuhan siitä seurasi, mutta niin vieno, että tämä kaahari jatkoi matkaansa minä hänen perässään, jo vähän jääneenä. Kaahari katosi hetkeksi näkyvistä ja tuli vastaan seuraavan kurvin takaa eli oli tehnut uparit yrittäen hämätä. Vedin poikittain se eteen ja näytin virkamies-kylttiä. Onneksi ymmärsi pysäyttää, ettei tullut tullut peltiromun lisäksi muuta romua. Että turvallista matkaa kaikille...
Vähän sä oot kingi!!1111 :hail:
Vastaa Viestiin