Siis mitäh?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen varmaan elänyt liian kauan oikeaa elämää poissa täältä, olen jäänyt jostain paitsi...
MIKÄ tää pingviinijuttu oikein on???

t: tyhmä
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Bliss kirjoitti:Mä olen varmaan elänyt liian kauan oikeaa elämää poissa täältä, olen jäänyt jostain paitsi...
MIKÄ tää pingviinijuttu oikein on???

t: tyhmä
Sillä pingiivillä muisteltiin sun muistoa.
Kingi I
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Erotiikka-puolella Gattacan aloittama Pillun pesemis -ketju, sivu 3. Gattacan mielestä me olla kuin pingviinilauma ja hän on kookaburra.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sinkkumatti

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Erotiikka-puolella Gattacan aloittama Pillun pesemis -ketju, sivu 3. Gattacan mielestä me olla kuin pingviinilauma ja hän on kookaburra.
Sinä vedit varmaan koulussa puhtaita kymppejä referaateista :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Erotiikka-puolella Gattacan aloittama Pillun pesemis -ketju, sivu 3. Gattacan mielestä me ollaan kuin pingviinilauma ja hän on kookaburra.
Sinä vedit varmaan koulussa puhtaita kymppejä referaateista :shock:
Mitä sitä asiaa turhaan kiertelemään. Mä menen nopeasti asiaan. Kun lopputulos on tiedossa, ei enää hidastella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Perskele mähän kirjoitin ihan väärään paikkaan ja väärin. Mutta nyt pitää itekin bongata pinkku jostain ja vaihtaa. edit: Ehdinpäs korjata :)
slam

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja slam »

pingvins are stupid peoples. They does not see things in big light or they live they lifes in small light. I don´t unrestand why blood do maximun ways in gattagas head. And sometimes light shou me the things, they NEVER find ways to real life, but in some other worlds it must be bossiBBIllyty :lol: :lol: (humala, mutta vaikka en selvinpäin myöntäisikään. Sometimes I just know big things. And Just faking unrestand more than ever in normal way can see... laajennus on siirtymista rakenteiden kanssa kamppailuun. ja silloin monet toteuttavat jotakin muuta tasaista neuroottiseksi luokiteltua tekemistä, joka korvaa normaalin automaation ja kelluvan normaaliuden kaikessa järjestelemällisyydessään... )

ps. humalan piikkiin tämä paska :D

joku päivä Gattaga aavistaa nussivan maailman todellisuuden ja hommaa naisen :)
Elukka

Re: Siis mitäh?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:pingvins are stupid peoples.
:?: :shock: :?: :shock:
Vastaa Viestiin