Muanantae.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

Hyvät yöunet. Eiköhän tämä daagen tästä solu mukavasti...
millivanilli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ugh, mikä tentti, onneksi nyt olen taas töissä.

X tpk.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

runkut, let´s dance tonight!
Dumari

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Töissä :zap:
Faghag

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jes, heräsin tänä aamuna klo 4.30 erittäin pirteänä. Kannatti levätä koko viikonloppu, eikä olla viettämässä huonoa elämää.

Aamuinen punttitreeni sujui vauhdilla. Sydänsuruissa on ainakin se hyvä puoli, että akka laihtuu ja näyttää upealta! Kohtahan tässä pitää taas rumimpia potkia pois...

Varasin pääsiäiseksi matkan Viroon. Menen tapaamaan tuttavapariskuntaa ja heidän ihQua vauvaansa. Muuttivat mokomat sinne vuodeksi ja peruskorjaavat omistamaansa kartanoa. Ikävä on ollut, mutta onneksi siellä voi viettää todella pitkän ja keväisen viikonlopun heidän kanssaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi hyvä jumala tuota juhlimista. Kahen vuorokauden ränni vaan. Ja kolmesti piti käydä ulkona syömässäkin, vähän järkee. Hauskaa oli, mutta selviämistä saati hyvää oloa ei näköpiirissä nyt kyllä. Yö meni pyöriessä ja ahistellessa. Hulluna asioita hoidettavana ja ei tiiä mistä aloittaa tai mitä tehä ees. Ahistus. Kotikin on yks hävityksen kauhistus. Oon nyt vaan ihan lamaantunut, en kykene luultavasti tänään vielä tekemään tai ajattelemaan yhtään mitään. No kyl kai se huomiseen jo helpottaa taas vähän ees. Rahaakin paloi, varmasti olis jonkun kivan käytetyn auton saanu sillä mitä meni kurkusta alas, muodossa tai toisessa. Jos menis takasin nukkumaan.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 06.03.2006 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia. Heräsin puoli kuudelta aamulla ja katselin siinä sitten Oscarit loppuun. Onneksi sain nukuttua vielä sen jälkeen, muuten väsyttäisi kahta kauheammin. Pyykkiä, vähän siivoilua ja hyvää ruokaa. Ukolla on talvilomaviikko, ehanata. Se edellinen loma kun olikin pitämättömiä kesälomia :D
Ja keskiviikkona pitäisi jaksaa juhlia pikkubroidin synttäreitä, argh. *linnoittautuu loppuvuodeksi kotiin*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:
Hyvä poika! Kyllä se siitä lähtee taas elämä rullaamaan positiivisia polkuja. Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: Humppaa tai kuole, ja humppaaminen on niistä kahdesta paljon kivempaa. :paijaa:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta! Kouluun piti lähteä, mutta en jaksanut. :roll:
Tänään on sentään opintotukipäivä, eli kohta sisustusvisionääri lähtee liikenteeseen. Eilen sain uuden atk-pöytänikin, kyllä nyt kelpaa nörtteillä oikein kunnolla!

Jannelle :paijaa: Älä lannistu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaa-a, menisinköhän mä ihan sekasin, jos kippaisin vähän kahvia tähän koneistoon? Luultavasti, mutta otan riskin. Siellä se nyt porisee. Joo, en mä tänään todellakaan lähde yhtään mihinkään ulos täältä kämpästä pelottelemaan ihmisiä.. ei näillä silmillä ja tällä tukalla, vilkaisin äsken vahingossa peiliin nääs. Voi kamaluus. Eikä siis mun kotikaan oo varmaan i k i n ä ollu näin paskapesäke mitä se nyt on. Voi elämä. Mut olen elossa kuitenkin selvästi vähän. Eilen olin niin kuallu, että en kyennyt ajattelemaan edes tietokoneen aukaisua koko päivänä :shock: pelottavaa
hebuli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olin ihan varma töihin tullessani että autopaikat ovat ihan täynnä lakon takia. Vielä mitä, ihan hyvin sai paikoitettua lämpimään autotalliin, ja ulkopaikat olivat vain puolillaan. Kumma juttu, onkohan nyt niin paljon väkeä edelleen talvilomilla?

Tänään jänskättää menikö ostotarjoukseni pikkukämpästä läpi. Opinpahan ainakin sen ettei pitäisi tehdä noin pitkiä voimassaoloaikoja ostotarjouksille (yli viikko, hemmetin välittäjä). Tästä lähin vain päivän tai kahden kestäviä tarjouksia, jotta myyjä ei voi jäädä odottelemaan seuraavan viikonlopun yli vielä parempia tarjouksia.

Toiselta välittäjältä kuulin eilen mielenkiintoisen väitteen: siinä vaiheessa kun välittäjä oli soittanut minulle ja sanonut että virallinen tarjoukseni hyväksytään heti jos tarjoan tonnin lisää, nykyinen allekirjoitettu sopimus raukesi automaattisesti, huolimatta siitä vaikka lähettelin sähköpostiakin että pysyn aikaisemmassa summassa. Pitäisi kuulemma allekirjoittaa uusi sopimus, vaikka sitten sillä vanhalla summalla. Mielenkiintoista. Tosin, enhän mä sitä puhelua tietenkään nauhoittanut (tekeeköhän välittäjät niin?).

Mutta nyt takas töihin.
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pulkkailemaan pitäis lähteä. Tosin katsotaan pulkkaillaanko pidemmälle vaiko vain ihan tuohon lähikauppaan. Väsyttääääääää....Kuppi kaffetta, pyykkikone pyörimään ja takaisin peiton alle tuijottamaan jotain hömppäleffaa kuulostaa vallan mainiolta vaihtoehdolta.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Faghag kirjoitti: Aamuinen punttitreeni sujui vauhdilla. Sydänsuruissa on ainakin se hyvä puoli, että akka laihtuu ja näyttää upealta! Kohtahan tässä pitää taas rumimpia potkia pois...
Arvostan sinua kirjoittajana ja monesta asiasta olen samaa mieltä. Kuitenkin minua ihmetyttää, miksi usein nimitätä itseäsi, kuten tässä, akka, täti yms?

Käsittääkseni olet n 35v. Tässä yhteisössä se saattaa olla keskimääräistä korkeampi ikä, mutta IRL, ei mitään. Nainenhan alkaa vasta lähestyä parhaita vuosiaan neljissäkymmenissä. Tunnen muutamankin sinua kymmenkunta vuotta vanhemman ladyn, jotka ovat mitä sutjakkaimmassa kunnossa ja erittäin upeita.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

I have to do something beutiful with my penis tonight and also rest all faking day. And I healt my bones. Mushlehsit saavat palautua.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanata. Kolme tuntia kulunut jo tekemättä mitään. Meikä taitaa ruveta selaan taas mollin sivuja.
Laitoin pomollekkin meiliä, että mä haluan tehdä töitä!!!
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Damn good coffee - and hot!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nonni! Johan sitä kerkee taas kityilemäänkin. Koko aamun ollu niin älytön kiire, et hyvä et ehti ees yhen kupin kahvia juopottelemaan joskus monta tuntia sitte.
Viikonloppu ei ollu jees. Ei sikäli, että mitään pahaakaan olisi tapahtunu..kuhan nyt vaan yleisesti ottaen ahdistaa. Ihmissuhteet on täynnä sellasta ratkaisematonta sekasotkua, enkä tiedä mitä taas pitäis tehdä millekin asialle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sipsi kirjoitti:kuhan nyt vaan yleisesti ottaen ahdistaa. Ihmissuhteet on täynnä sellasta ratkaisematonta sekasotkua, enkä tiedä mitä taas pitäis tehdä millekin asialle.
:boohoo:
koita jaksaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Löytyi pakastimesta tuommoinen puolentoistakilon paisti, voisi vaikka väsätä eilisen strömsön ohjeen mukaisen linnapaistin vähän tasoittamaan fiilistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Olin ihan varma töihin tullessani että autopaikat ovat ihan täynnä lakon takia. Vielä mitä, ihan hyvin sai paikoitettua lämpimään autotalliin, ja ulkopaikat olivat vain puolillaan. Kumma juttu, onkohan nyt niin paljon väkeä edelleen talvilomilla?
Mulla ei käynyt noin hyvä tuuri. Ajettuani uimahallista duuniin satoi lunta, ja toivoin että katoksen alta olisi paikka vapaana. Mutta eeeeeiiiiii... taivasalla Twingoni nyt on, säiden armoilla eikä edes sähkötolppaa saanut. Oe voe.

Tai mitä mä valitan, viesteistä päätellen on monia joilla on asiat huomattavasti paljon kamalammin... jaksamisia toivon heille. Jannelle nyt varsinkin.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 06.03.2006 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

onko teille koskaan käynyt niin, että kahvinkeittimessänne olisi ollut kala?
aimohaiku

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

TPK. :?

Itä-Helsinkiin saavuttuani siirryin melkein suoraan lounaspizzalle. Lätyn ahmimisen seurauksena silmäluomet tuntuvat raskailta. Päässä levottomia ajatuksia. Lupasin taas viikonloppuna yhtä ja toista. Perkele.
aimohaiku

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RolloTomasi kirjoitti:onko teille koskaan käynyt niin, että kahvinkeittimessänne olisi ollut kala?
Lasketaanko sellainen tilanne, jossa juo mustaa kahvia ja syö Fisherman's Friend -pastilleja? Kun siinä tavallaan on se kalajuttukin mukana? Juuri tuolla mainitsemallasi tavalla minulle ei ole käynyt, kahvinkeittimessäni ei yleensä ole edes kahvia paitsi silloin kun on joku jolle sitä keittää. Itselleni vain viikonloppuisin. Mutta Twin Peaksissa asiat ovat toisin.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 06.03.2006 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

BrianW kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Aamuinen punttitreeni sujui vauhdilla. Sydänsuruissa on ainakin se hyvä puoli, että akka laihtuu ja näyttää upealta! Kohtahan tässä pitää taas rumimpia potkia pois...
Arvostan sinua kirjoittajana ja monesta asiasta olen samaa mieltä. Kuitenkin minua ihmetyttää, miksi usein nimitätä itseäsi, kuten tässä, akka, täti yms?

Käsittääkseni olet n 35v. Tässä yhteisössä se saattaa olla keskimääräistä korkeampi ikä, mutta IRL, ei mitään. Nainenhan alkaa vasta lähestyä parhaita vuosiaan neljissäkymmenissä. Tunnen muutamankin sinua kymmenkunta vuotta vanhemman ladyn, jotka ovat mitä sutjakkaimmassa kunnossa ja erittäin upeita.
No kaikkihan me akkoja ja emäntiä ollaan, iästä riippumatta!? :) Akkuus ei mielestäni ole iästä kiinni, vaan asenteesta ennemminkin. Ja tuota voitaisiin käsittääkseni kutsua useallakin eri termillä.. itseironia, sarkasmi, moniulotteinen ja hauska kirjoitustyyli, huumorintajuisuus... Kuulostaahan tuo "akka laihtuu ja näyttää upealta!" nyt paljon hauskemmalta kuin vaikkapa "nainen laihtuu ja näyttää upealta", tai "minä laihdun ja näytän upealta!" Eikö vaan hä muka?
millivanilli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihan kumma olo.. lauantaina raju paniikkikohtaus ja (lähes)pyörtyminen tuntuisivat kummittelevan kehossa.

Voisin kohta alkaa selvittää saanko tänään kyydin kotiin, vai lähdenkö seikkailemaan julksilla.
Vastaa Viestiin