Muanantae.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aimohaiku kirjoitti: Lasketaanko sellainen tilanne, jossa juo mustaa kahvia ja syö Fisherman's Friend -pastilleja?
ehkei? mutta kahvi lasketaan, toki.
aimohaiku kirjoitti: Mutta Twin Peaksissa asiat ovatkin toisin.
hmm... matka sinne tekisi varmasti terää ja piristäisi. kahvia, kirsikkapiirakaa ja donitseja... :ohyeah:
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 06.03.2006 12:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti: tai "minä laihdun ja näytän upealta!" Eikö vaan hä muka?
Äyh, just a sweetnes lives between your legs. :lol: Olet aika makea mielestäni, just sou valitettavasti :) Sanoisinko niinkin tuhmasti, kuten seksualistisesti innoittava... :lol:
Faghag

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

BrianW kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Aamuinen punttitreeni sujui vauhdilla. Sydänsuruissa on ainakin se hyvä puoli, että akka laihtuu ja näyttää upealta! Kohtahan tässä pitää taas rumimpia potkia pois...
Arvostan sinua kirjoittajana ja monesta asiasta olen samaa mieltä. Kuitenkin minua ihmetyttää, miksi usein nimitätä itseäsi, kuten tässä, akka, täti yms?

Käsittääkseni olet n 35v. Tässä yhteisössä se saattaa olla keskimääräistä korkeampi ikä, mutta IRL, ei mitään. Nainenhan alkaa vasta lähestyä parhaita vuosiaan neljissäkymmenissä. Tunnen muutamankin sinua kymmenkunta vuotta vanhemman ladyn, jotka ovat mitä sutjakkaimmassa kunnossa ja erittäin upeita.
No joo, lähinnä tämä on itseironiaa ja piikki kaikkien niiden lihaan, joiden mielestä yli 30vee naisen olisi syytä pukeutua säkkiin ja sirotella tuhkaa päällensä sekä järjestää hautajaisensa...

Sen enempää selittelmättä: itseäni en missään nimessä vähättele, enkä ikäisiäni leidejä.
tonttu

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Flunssa vaanii uhkaavasti minua, mitenhän siltä voisi piiloutua? Kuumaa juomista nyt ainakin. Toivottavasti ei kuume nouse, pahoin pelkään että iltaa kohden niin saattaa käydä...
Silti kokeilen työntekoa tänään.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti:piikki kaikkien niiden lihaan, joiden mielestä yli 30vee naisen olisi syytä pukeutua säkkiin ja sirotella tuhkaa päällensä sekä järjestää hautajaisensa...
jos noin huonosti ovat asiat naisilla, niin eivät ne miehilläkään varmasti kovinkaan paljon paremmin ole.

pelottavan lähellä 30v itsellä. siihen on enää viisi vuotta aikaa...
Faghag

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

millivanilli kirjoitti:Ihan kumma olo.. lauantaina raju paniikkikohtaus ja (lähes)pyörtyminen tuntuisivat kummittelevan kehossa.
1,5 vuotta sitten, silloin kun tein täysipäiväisiä työpäiviä ja puskin samaan aikaan opintojani loppuun iltaisin ja viikonloppuisin, sain samanlainen pyörtymiskohtauksen. Oireet olivat seuraavat: silmien musteneminen, vapina ja kylmä hiki. Kohtauksen laukaisi YKSI lasillinen kuohuviiniä ja diagnoosi oli ylirasitus.

Kannattaa pyhittää vapaa-aika lepäämiseen. Tuosta putkesta selviäminen vei minulta kaiken kaikkiaan puoli vuotta, enkä juuri mitään ylimääräistä jaksanut harrastaa työn, opintojen ja liikunnan osalta. En edes miehiä.
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lähikaupassa käyty ja perhe jäi pihalle vielä leikkimään, kun äiti tuli ruokaa tekemään. Tänään mässätään! Lasagnea, ja miljoonasti mozzarellaa päälle, aah. Piupaut kaloreille ja hiilareille, mä olen laihtunut jo vaikka kuin :twisted:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Emmä mikään ihan turha jätkä oo.. Sain laitettua tiskit tulikuumaan veteen likoomaan, ja kebablaatikon roskikseen ja roskapussi solmuun ja partsille. Tehokasta, sano. Nyt voisin levätä hieman peiton alla ensin ja kerätä voimia ja sitten tiskata.
slam kirjoitti:Sanoisinko niinkin tuhmasti, kuten seksualistisesti innoittava... :lol:
Uih, kuinka kovin tuhmaa kiitos vain :)
Dumari

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Ihan kumma olo.. lauantaina raju paniikkikohtaus ja (lähes)pyörtyminen tuntuisivat kummittelevan kehossa.

Voisin kohta alkaa selvittää saanko tänään kyydin kotiin, vai lähdenkö seikkailemaan julksilla.
Mulla on kanssa kumma olo, johtuu tosin töistä joita on liikaa. Vituttaa nää tuuraukset, tahtoo eroon näistä :?
Mä pääsen neljältä töistä, jos oot vielä silloin kyydin tarpeessa :wink:

Tänään vois ehkä uskaltaa kokeilla hiihtoa, jos kaikki natsaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

ARGH! Työt ei nyt innosta pätkääkään! Typeriä raportteja *mutinaa*. Lopen kyllästynyt näihin pakkasiin ja lumeen. Kesän tuloon enää muutama kuukausi, onneksi.
millivanilli kirjoitti:lauantaina raju paniikkikohtaus ja (lähes)pyörtyminen tuntuisivat kummittelevan kehossa.
Tuleeko sulle näitä kohtauksia useinkin? Kaverilla oli rajuja paniikkikohtauksia. Soitteli usein hätäpäissään ja hänen elämänsä oli silloin hyvin hankalaa juuri kohtausten takia. Hän haki apua, eli kävi puhumassa ammattilaisen kanssa ja sai mietoa lääkitystä. Nyt on kulunut n. vuosi ilman paniikkia ja elämä hymyilee taas.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vessan lattia jynssätty, kuka hemmetti on pöllinyt meikäläisen intistä lainaamani lattiamopin kangasosan?

Ja miksi mattojen pesettäminen pesulassa maksaa maltaita? Kai se on vain kaivettava juuriharja ja mäntysuopa esiin.

Mites tuota siivousintoa nyt pamahtanut näin paljon? Varmaankiin ne naishormoonit jyrää tai jotain. Luultavimmin aivovaurio liiasta työnteosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RolloTomasi kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: Mutta Twin Peaksissa asiat ovatkin toisin.
hmm... matka sinne tekisi varmasti terää ja piristäisi. kahvia, kirsikkapiirakaa ja donitseja... :ohyeah:
Tämä keskustelu sai kaipaamaan tuota maan mainiota tv-sarjaa, josta aikoinani niin kovasti pidin. Olisi varmaan aika katsoa sarja uudelleen jälleen kerran. Mutta missä viipyy Twin Peaksin toisen tuotantokauden dvd-julkaisu? En suostu katsomaan pelkkää eka seasonia, joko molemmat tai ei mitään.
Sweden Online Store Reports Season 2 in November

One of Swedens Online Retailers, CDON.com has update their site last month and now lists Twin Peaks: Season 2 on DVD for a November 2006 release. This sounds about right, as Lynch will not be ready to supervise the transfers until after he is done shooting and editing INLAND EMPIRE, which he is still in the process of shooting as you read this.

Lähde: http://www.dugpa.com/
Viimeksi muokannut aimohaiku, 06.03.2006 13:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
millivanilli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
Mulla on kanssa kumma olo, johtuu tosin töistä joita on liikaa. Vituttaa nää tuuraukset, tahtoo eroon näistä :?
Mä pääsen neljältä töistä, jos oot vielä silloin kyydin tarpeessa :wink:

Tänään vois ehkä uskaltaa kokeilla hiihtoa, jos kaikki natsaa.
Täällä työt eivät aiheuta mitään stressiä, AAAH!

Kiitti, tänään taidan vain päästä jo aikaisemmin kuin neljältä. Taitaa tänään tulla kiirus koulutehtävien kanssa. Menee vissiin koko viikko nenä kirjoissa kiinni.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="irmelianneli"]
/quote]

Ei minusta.

Mutta minä olenkin minä ja minä inhoan näitä nykytyylin mukaisia ilmaisuja, joista yleisin lienee "muija". Minun maailmassani em ilmaisu on erittäin halveksiva.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
millivanilli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kimmen kirjoitti: Tuleeko sulle näitä kohtauksia useinkin?
Eipä usein, muutamia kertoja on tullut (eka vuonna 2001), kaikista eniten huolestuttaa toi pyörtyminen.
Angita

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Oon nukkunu ehkä kolme tuntia eikä uni enää tule. Vattaan sattuu. Ihanaa ku kroppa reagoi masennukseen tälleen. Anna mun kaikki kestää. Ja päätä särkee. Mä oon niin lopussa.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Angita kirjoitti:Oon nukkunu ehkä kolme tuntia eikä uni enää tule. Vattaan sattuu. Ihanaa ku kroppa reagoi masennukseen tälleen. Anna mun kaikki kestää. Ja päätä särkee. Mä oon niin lopussa.
:paijaa: Yritä jaksaa.
Klisee, mutta aika parantaa...
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aimohaiku kirjoitti:Mutta missä viipyy Twin Peaksin toisen tuotantokauden dvd-julkaisu? En suostu katsomaan pelkkää eka seasonia, joko molemmat tai ei mitään.
Sweden Online Store Reports Season 2 in November
Pitäisipä tuo uutinen paikkansa!

Vaikka minulla koko sarja videolla onkin, DVD:llä sen mieluummin katsoisin. Näyttää ja kuulostaa paremmalta niin, jos julkaisu vain on hyvästä kopiosta ja tehty hyvin.

Tuolla julkaisupäivämäärällä luultavasti ehtisin katsoa koko sarjan DVD:ltä kesällä 2007. Ainakin jotain, mitä odottaa...

(tai ehkä en... en edes tiedä, missä olen kesällä 2007.)
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 06.03.2006 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Angita kirjoitti:Oon nukkunu ehkä kolme tuntia eikä uni enää tule. Vattaan sattuu. Ihanaa ku kroppa reagoi masennukseen tälleen. Anna mun kaikki kestää. Ja päätä särkee. Mä oon niin lopussa.
:paijaa:
Yritä jaksaa ja voimia kestämiseen.
millivanilli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Faghag kirjoitti: 1,5 vuotta sitten, silloin kun tein täysipäiväisiä työpäiviä ja puskin samaan aikaan opintojani loppuun iltaisin ja viikonloppuisin, sain samanlainen pyörtymiskohtauksen. Oireet olivat seuraavat: silmien musteneminen, vapina ja kylmä hiki. Kohtauksen laukaisi YKSI lasillinen kuohuviiniä ja diagnoosi oli ylirasitus.

Kannattaa pyhittää vapaa-aika lepäämiseen. Tuosta putkesta selviäminen vei minulta kaiken kaikkiaan puoli vuotta, enkä juuri mitään ylimääräistä jaksanut harrastaa työn, opintojen ja liikunnan osalta. En edes miehiä.
Tällaisia oireita olisi luullut olevan silloin kun olin tein pitkiä päiviä koulussa ja töissä. Nykyään työt eivät aiheita minkäänlaista päänvaivaa, koulu vain vähäisissä määrin. Ehkä sitten alitajunnassa on jotain roippeita/traumoja, jotka nyt yrittävät päästä pintaan.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja cardic »

plumps
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:plumps
Tuliko kakka?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

BrianW kirjoitti:Mutta minä olenkin minä ja minä inhoan näitä nykytyylin mukaisia ilmaisuja, joista yleisin lienee "muija". Minun maailmassani em ilmaisu on erittäin halveksiva.
No ei se haittaa :) Minun maailmassani mitään ei oteta kovin vakavasti, ja 'muijakin' on ihan vaan pelkkä sana.
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Mutta minä olenkin minä ja minä inhoan näitä nykytyylin mukaisia ilmaisuja, joista yleisin lienee "muija". Minun maailmassani em ilmaisu on erittäin halveksiva.
No ei se haittaa :) Minun maailmassani mitään ei oteta kovin vakavasti, ja 'muijakin' on ihan vaan pelkkä sana.
Mä olen yleensä just muija tai eukko miehelleni. Olisin tietysti mielelläni joskus "rakas" tai "kulta". Höh. :?
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:
:boohoo:
Vastaa Viestiin