Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Info tulevista miiteistä
Elukka

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nosturilla näyttäis muuten olevan YUP lauantaina... :vihelt:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voi miten kauhean hyvä pändi, pitääkö sitä kaikkien mennä katsomaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja brona »

Keikauksen kanssa rehvit K-junan laiturilla, juna lähtöö 16.35 eli silloin siis kaksi ehanaa plondia tavattavissa.
...
Turbohaltija

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Saatan autoilla huomenna, mahdollisuus myös autokyytiin tsadista lolitalaan.
hebuli

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vai että huomenna...

Minäkin taidan tulla autolla paikalle, koska lähden myös aika pikaisesti jatkamaan matkaa muihin koitoksiin, mutta pitäähän sitä nyt nähdä millainen kämppä on kyseessä. Tähtään kai viiteen, jos Sis ja Kikkare ovat myös siellä samoihin aikoihin.

Huomasin muuten että olen aikoinaan asunut pari vuotta muutaman kymmenen metrin päässä Lolitan asunnolta, viereisessä tornitalossa. Voisin käydä vaklaamassa Jehovan todistajaksi naamioituneena millaista paskasakkia ent. asunnossani nykyään lymyää, ja vieläkö siinä on seinänaapurina sama hullu juoppopariskunta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos jonkun autoilevan hurjimuksen matkareitti sattuu sivuamaan Lepuskia, olisin kiitollinen kyydistä. Ketuttaa vetää junalla jonnekkin Pasilaan, että pääsee vaihtamaan junaa melkein samaan suuntaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jaapadaapa, jos jaksan/ehdin/pääsen, niin roudaudun luultavimmin paikalle viiden jälkeen joskus...
Edith

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Edith »

brona kirjoitti:Keikauksen kanssa rehvit K-junan laiturilla, juna lähtöö 16.35 eli silloin siis kaksi ehanaa plondia tavattavissa.
Heiii, mun reittioppaani mukaan k-junia lähtee 16.32 ja 16.52, ei siis tuolloin 16.35.
Viimeksi muokannut Edith, 18.03.2006 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joo, ajelen Kallion suunnasta Lolitalaan joskus neljän, viiden maissa. Täältä pääsee suoraan motaria pitkin melkein perille, tervetuloa kyytiin jos kiinnostaa; urheiluautooni mahtuu.
Angita

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Angita »

Turbohaltija kirjoitti:Joo, ajelen Kallion suunnasta Lolitalaan joskus neljän, viiden maissa. Täältä pääsee suoraan motaria pitkin melkein perille, tervetuloa kyytiin jos kiinnostaa; urheiluautooni mahtuu.
Mää voisin varata paikan :yo:
Elukka

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Niba kirjoitti:Voi miten kauhean hyvä pändi, pitääkö sitä kaikkien mennä katsomaan?
Pitää. Tämä ei ole pyyntö eikä kehoitus, tämä on käsky. :P
Runkkis

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Missäs Lolita asuukaan? Jos sitä illaksi kehittäisi jotain ohjelmaa...
Edith

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti:
brona kirjoitti:Keikauksen kanssa rehvit K-junan laiturilla, juna lähtöö 16.35 eli silloin siis kaksi ehanaa plondia tavattavissa.
Heiii, mun reittioppaani mukaan k-junia lähtee 16.32 ja 16.52, ei siis tuolloin 16.35.
Kato, siitä tulikin muokkaus eikä uus viesti. No, uudistetaan nyt uudeksi. Mennäänkö, blondit, tuohon 16.32:een kuitenkin vai seuraavaan?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:Missäs Lolita asuukaan? Jos sitä illaksi kehittäisi jotain ohjelmaa...
Yv:tä laitettu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Runkkis kirjoitti:Missäs Lolita asuukaan? Jos sitä illaksi kehittäisi jotain ohjelmaa...
Pitäisi saada James kyyditsemään mut täältä Töölöstä sinne jonnekkin edestakaisin, että saattaa jäädä väliin... ellei sitten vapaaehtosia löydy...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja brona »

Edith kirjoitti:Mennäänkö, blondit, tuohon 16.32:een kuitenkin vai seuraavaan?
Joops, ei se o kato niin tarkkaa meillä plondeilla, puoli viiden junasta oli puhe.
...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voipi olla, jotta tungen tuohon plontijunaan. Luotan enemmän Naisen(suunta)vaistoon kuin omaan tunnetusti loistavaan eksyilytaitooni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja brona »

Sekaan vaan vaikkei seisois.
...
Mulli75

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Näin myöhään heränneenä taidan tuupata itseni sekaan selvinpäin ja katsoa uusia ennen näkemättömiä ihmisiä.

Jos vastaanotto pelaa eli mikä on osoite ?
safi

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja safi »

Pikkasen harmittaa, kun ei pääse osallistumaan. Noh pitäkää hauskaa minunkin puolestani ja kärsikää huomenna hirmuisesta krapulasta kjäh, kjäh!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulli75 kirjoitti:Näin myöhään heränneenä taidan tuupata itseni sekaan selvinpäin ja katsoa uusia ennen näkemättömiä ihmisiä.

Jos vastaanotto pelaa eli mikä on osoite ?
Tuutko autolla vai junalla?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:Pikkasen harmittaa, kun ei pääse osallistumaan. Noh pitäkää hauskaa minunkin puolestani ja kärsikää huomenna hirmuisesta krapulasta kjäh, kjäh!
Harmi, mutta pidetään hauskaa ja minulla ei ainakaan ole krapulaa :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Näin myöhään heränneenä taidan tuupata itseni sekaan selvinpäin ja katsoa uusia ennen näkemättömiä ihmisiä.

Jos vastaanotto pelaa eli mikä on osoite ?
Tuutko autolla vai junalla?
Autolla ja tunnen Kovukylän melkein kuin omat taskuni.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja kaakki »

jouden-za kirjoitti:Tuletko Kaakki? Onko sulla vielä vaaleet hiukset ja tiukat naitavat farkut jalassa?
Joudenia lainatakseni, jep, onhan ne naitavat ja juu, plonti olen edelleem. :wink:
Valitettavasti vaan jouduin (taas?) takaisin maalle näin hetkellisesti, enkä pääse irtaantumaan Lolille saakka, saati Tsädiin jatkoille. Juhlikaa ilman mua, mä liityn seuraan viimeistään kun ilmat lämpenee..tai minä. 8)
puzNuz.
Dumari

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ICH KOMME!
Vastaa Viestiin