Poikani

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Poikani

Viesti Kirjoittaja mölli »

Valitsin sinut. Kaikki mitä näet kuuluu sinulle koska esi-isäni veri sen antoi minulle. Kaikki mitkä henkittävät, kuolleet, materia, tyhjyys ja koko todellisuus on nyt sinun hallitse sitä viisasti muiden veljien kanssa ja pidä huolta alamaisista. Pidä visio selvänä ja murskaa kaikki esteet mitkä tulevat eteen kuten kuuluu työkaluilla mitkä olen luonut, mitä en itse vielä kerennyt käyttää. Esi-isäni kutsuvat minua luokseen ja on aika täyttää veren perintö.
Kingi I
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Poikani! Olen opettanut sinulle kaiken mitä tiedän estetiikasta, etiikasta ja kunniasta. Mutta muista, että olemme ihmisiä. Jokaisen on muodostettava oma maailmankuvansa, ole suvaitsevainen, avarakatseinen ja aseta itsesi toisen ihmisen asemaan. Ihmismieli on rajoton, mutta ole varovainen, mieli on rajaton myös väärässä.

Kunniasi on elämäsi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja slam »

Poikani, ei minun tarvitse sanoa sinulle kuinka nussit.
nypari

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja nypari »

Edelleen, toi mölli = slaama, eihän tuosta vaan voi erehtyä. Aika hankala suhtatua henkilöön, joka multiploituu. No, skitsofrenia lienee aika lähellä oikeata diagnoosia vai onko parempia ehdotuksia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nypari kirjoitti: No, skitsofrenia lienee aika lähellä oikeata diagnoosia vai onko parempia ehdotuksia?
Totutella osana ihmeellistä nettielämänmuotoja myös vähäisempiin olomuotoihin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Runkkis

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Poikani! Olit vahinko. Toivottavasti sinä muistat ehkäisyn, ettet pilaa elämääsi niinkuin minä...
slam

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Poikani! Kuse muuntajaan!
Tässä ehkä sama menossa: (en suosittele kenelläkään hyppimistä, vaikka se hauskaa onkin omasta mielestä) :lol: (Toivottavasti mahdollinen poika ei tee samoja bs-aireja) :roll: vaan vetää paremmin ilmaa alle... :lol:

Kuva
mustanikki

Re: Poikani

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

nypari kirjoitti:Edelleen, toi mölli = slaama, eihän tuosta vaan voi erehtyä. Aika hankala suhtatua henkilöön, joka multiploituu. No, skitsofrenia lienee aika lähellä oikeata diagnoosia vai onko parempia ehdotuksia?
Katos joku tajus tämän vihdoinkin :wink: tosin Dumari sen tais tajuta heti.. Muut epäili muita.
Vastaa Viestiin