Lutkutuslauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

jees, kun kukaan muu ei, niin minä sitten aloitan.

Tarvinnee aamulla pohtia jaksaako mennä mäkeen. Eilen oli taas niin nautinnollista, että jos ei ole isompia kipuja, niin suattanen mennäkin...

öitä :)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Miks mä en vaan saa unta? Huomenna olis suht aikainen herätys kuitenkin. Kiva kun on viikonloppu edessä, mutta jotenkin ottaa vaan päähän tää arki, oma saamattomuus ja yleisestikin koko elämäntilanne. Toivottavasti huomenna olis parempi päivä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oon Tampereella, kelatkaa sitä. Baarissa ja kohta lähden ekalla junalla takaisin kotiin, kainalossa iso brasilialainen vieraani.
Kikkelis kokkelis.
tonttu

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töistä palattu, normi meininki. Jos sitä sitten unta päähän... saa nähä tuleeko uni heti kun pyörii taas pari isoa asiaa mielessä. Nati nati enivei.
Yönmustaritari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Oon vaan pihal. Känäs ku käki sano. Huraa huraa. Perusvääntöö Lahes ja näin perusvääntöö ei olekaan ollut piiiiiitkään aikaan sano.

Oon känäs sano. Kuin käki sano. Pillunsaanit ei käynyt edes lähellä mutta mikäli muisitista aamulla saadaan jotain kaivettua irti niin ylös vaan sano.
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:oma saamattomuus
Mie olen ollut kohtuullisen saamaton myöskin. En ole jaksanut vieläkään käydä hakemassa työttömyyspäiville korvauksia työvoimatoimesta. Mukava lykätä moisessa toimistossa käyntiä ja katsella työpaikkailmoituksia ennemmin netistä. Kait siellä toimistossakin pian kävisi, kun eihän se ole kuin kilometrin päässä.... laiskuus iskee... :D

Lopetin marraskuulla hetkeksi toukokuulta-marraskuulle kestäneen työputken, niin kävin työkkärissä, ja olisi viikolla pitänyt mennä uudelleen viemään koulutodistuksia, mutta hommasin jakeluautotyön samalla viikolla soittamalla ilmoitukseen. Täytyy taas tutkia mol.fi;iitä ja soitella töitä + plus kirjoitella sähköposteja, jos hakuilmoituksessa ei suoranaisesti vaadita lähettämään hakemuksia sähköpostitse tai kirjeitse... Pakko saada rahaa tehtyä ainakin kesällä. Kesällä työajallakaan ei ole niin suurta merkitystä kuin talvella.

Maittaisi taas laskettelu kympillä! Tovi vuodetta kohta ja laskemaan ilmeisesti hetkeksi päivällä ja huomenna myöskin kello 12.
AarneAnkka

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta huomenta. Eilen illalla meni melkein kahteen asti aamulla pelatessa. Hopppsista.

Ulkona on aika lailla pakkasta. Isossa Ompussa on semmoinen autopesumesta jossa voi pestä itse autonsa, lämmitetyssä tiloissa. Mutta ulkona on aikamoinen pakkanen. Kannattaako tällaisella ilmalla pestä autonsa, jos se kuitenkin kastuu ja jäätyy joka puolelta?

Täytyis toikin juttu päättää aika pian, kun nyt on lauantai ja kohta siellä on jo armoton superturboryysis.
slam kirjoitti:
Camilla kirjoitti:oma saamattomuus
Mie olen ollut kohtuullisen saamaton myöskin.
Ja mä. Huojentavaa havaita etten oo ainoa jolla on tällainen suvanto menossa.
Kid

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nussu lähti mettälle ja meikkis lähtee TaNpereelle. Ei muuta, jatkakaa!
Angita

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Arvelin, että teitä kiinnostaa kivien lisäks, et meikkis heräs orgasmiin. Sitä toi masennuslääkkeiden vähentäminen näköjään teettelehtii - alan palata normiaikaan :P
Turbohaltija

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Angita kirjoitti: meikkis heräs orgasmiin.
:shock:

Good moooorrrning! :cheer:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tempaisin sitten viimeyönä kalsarikännit. Nyt on niin ylpeä olo itsestään, että tekisi mieli pamauttaa halolla päähän.

Panettaa kuin pientä apinaa ja ulkonakin näyttää olevan ihan liian nätti keli. Kömmin siis peitonalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huåmenta

Siivous etenee hitaasti televisiota katsellessa.

Taloushallinnon etätehtäviäkin pitäisi tehdä jossain välissä.

Kämppään ei pidä jäädä mököttämään tämmöisenä päivänä.
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

tänään haluaisin olla yhden sellaisen ihmisen seurassa, jonka seurassa en haluaisi olla. muita?

hyvää lauantaita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

RolloTomasi kirjoitti:tänään haluaisin olla yhden sellaisen ihmisen seurassa, jonka seurassa en haluaisi olla. muita?
Tänään olisi semmoisen ihmisen seura hyväksyttävää, jonka kanssa voisi olla hiljaa ja keskittyä halaamiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti: tänään haluaisin olla yhden sellaisen ihmisen seurassa, jonka seurassa en haluaisi olla. muita?
Mikäs siinä kunhan ei päälle oksenna...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
nypari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Toi juuri Voicelta soiva Irinan 'Hiljaisuus' on sanoitukseltaan suoraan kuin mun kolmen viimeisen vuoden elämä pienoiskoossa. Sanalla sanoen se koskettaa mua. Mutta vaikka biisi onkin suht synkkä, niin ulkoa tunkevat auringonsäteet saavat mielen virkeäksi. Tai niin virkeäksi kuin poskiontelotulehduspotilas voi mielensä saada - suhteellista siis.

Pääsen sitten tänään puhaltelemaan kynttilöitä, 29 pitäis löytyä. Ei kyllä uskois päälle päin... eikä muutenkaan.

Tekis mieli mennä ulos kävelylenkille auringonpaisteeseen, mutta en tiedä uskallanko näin kipeänä ollessani. Ehkä mä kuitenkin puen itseni lämpimästi ja käyn auringossa. Nyt aamupala nassuun ja Aamulehden kimppuun. Kahdelta ois sitten pienimuotoiset syndekemut.

Niin ja huomenta kaikille palstalaisille!
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nypari kirjoitti:29
Paljon Onnea! :miitti:
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Uusi paavalvuodeasetelmaa voisi käyttää taas nukkumiseen. 8)

Happy lördag!
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
nypari kirjoitti:29
Paljon Onnea! :miitti:
Olet miehen iän saavuttanut. Hapiness to you :)
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Voi, venäläinen panopuu, kun trackking cookieita alkanee löytymään taas yhä enemmän Spyware skannauksen yhteydessä. :(
1108

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyparille parhaimmat mahdolliset onnittelut mitä krapulainen voi toivottaa. Paheksun itseäni että näin suuren juhlan partaalla olen tässä kunnossa, anteeksi.
Nyt kumminkin saavutettuasi uuden rajapyykin elämässäsi kysyn sinulta miltä tulevaisuus nyt näyttää? Oletko jo tottunut uuteen vastuusesi ihmisenä? Et ole enään 28-vuotias, olet 29-VUOTIAS. Olet mies, muista käyttäytyä uuden ikäsi johdosta tulleiden velvollisuuksien mukaan.
ninnithequeen

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huåmenia. Nyparille onneva :h:

Kyl nyt on kankkunen. Rakkaan ukkoni ja pikkuveljeni kanssa radalla eilen, kun saatiin muksu nukkumaan vanhempieni hoiviin. Sain kaljatkin päälleni, perkele. Duunikaverin vaimolta. Jee. Mitähän pahaa mä sille olin tehny?
nypari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

1108 kirjoitti:Nyparille parhaimmat mahdolliset onnittelut mitä krapulainen voi toivottaa. Paheksun itseäni että näin suuren juhlan partaalla olen tässä kunnossa, anteeksi.
Nyt kumminkin saavutettuasi uuden rajapyykin elämässäsi kysyn sinulta miltä tulevaisuus nyt näyttää? Oletko jo tottunut uuteen vastuusesi ihmisenä? Et ole enään 28-vuotias, olet 29-VUOTIAS. Olet mies, muista käyttäytyä uuden ikäsi johdosta tulleiden velvollisuuksien mukaan.
Hah, ihanko tenttiin jouduin. Tulevaisuus, jonne tuleekin tässä iässä katsoa, on oikeastaan täynnä mahdollisuuksia - hyvä niin. Tuntuu kuin ajaisin pitkin mun elämäni highwayta ja edessäni siintää Viinikan sekoittaja. Hetken tässä voi tavallaan zillailla, mutta paikalleen ei auta jäädä.

Käyttäytymisestä tuli mieleen läppä, jota työporukalla käytetään baariin lähtiessämme: "Siitä lähdetään, että virkamiehen arvo kärsii tänä iltana!" Tämä tarkoittaa sitä, että hauskaa pitää olla ja kaikkea ei tarvitse jälkeenpäin muistaa. :D
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nyparille onnea!

Eilen tehtiin uusi kuntosaliohjelma, tänään sen kokeilukierroksen jäljiltä hartia hassun tuntuinen. Hyvä hyvä! Jos puolikkaan sarjan kokeilu ilman kunnon painoja tuntuu tältä, niin.. No, tiukka kevät tulossa, jospa sillä saataisiin tiukka exsat kesäksi? :roll: No joo, en usko tuohon itsekään, mutta jollainhan se pitää yrittää tsempata.
Vastaa Viestiin