Oulun Lauantaitanssit?

Info tulevista miiteistä
Exsat

Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tanssijalkaa vipattais. Löytyiskö lauantaiksi seuraa jonnekin hetkutuskuppilaan? Sunnuntaina on töitä, joten mitään kauheeta kännäystä ei pysty ainakaan allekirjoittanut harjoittamaan, mutta jonkinlainen tuulettuminen tekisi gutaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mikäs nyt on... sunnuntai? Jaa-a jaa-a, juu ehkäpä ehkäpä.. Ellei Minttu parane emmekä lähtisi suunnitelmien mukaan Hämeenlinnaan, ni mikäpä jottei jo tuolloin tanssi ja tanssijuoma maistuisikin.. Mutta tosiaan semmonen strong maybe tällä hetkellä tähän kohtaan ruksitaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla on näillä näkymin sunnuntaina aamutalli ja kisat... Joudun luultavasti jättämään väliin :( Kauheena kyllä itselläkin haluttas vähän jammaileen, en ole käynyt ihan törkeän pitkään aikaan! Jospa tuossa viikolla olis joku vapaapäivä niin yritän teitä viikolla houkutella ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Mulla on näillä näkymin sunnuntaina aamutalli ja kisat... Joudun luultavasti jättämään väliin :( Kauheena kyllä itselläkin haluttas vähän jammaileen, en ole käynyt ihan törkeän pitkään aikaan! Jospa tuossa viikolla olis joku vapaapäivä niin yritän teitä viikolla houkutella ;)
TORSTAI? SUNNUNTAI? Hevikaraoke, hä?
Exsat

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä pääsen torstaina kymmeneltä töistä ja sunnuntaina ysiltä. Kai niittenkin jälkeen kerkeis varsinkin jos jonkun keskustanelävän luo pääsin vähän tuusaileen, seuraavat päivät on sentään vapaata.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Mä pääsen torstaina kymmeneltä töistä ja sunnuntaina ysiltä. Kai niittenkin jälkeen kerkeis varsinkin jos jonkun keskustanelävän luo pääsin vähän tuusaileen, seuraavat päivät on sentään vapaata.
Eiks se aukeekin vasta kybält koko mesta?
Exsat

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Niin kai joo, ja jos ei mitään pohjia juo niin hyvin kerkiää. Pitää ottaa vaihtikset mukaan, voisi työkaverit olla kummissaan, jos hipsaisisin iltavuoroon minihameessa ja tissitopissa. :wink:
Exsat

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: TORSTAI? SUNNUNTAI? Hevikaraoke, hä?
Mut ei hei hevikaraokessa voi tanssia. :?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: TORSTAI? SUNNUNTAI? Hevikaraoke, hä?
Mut ei hei hevikaraokessa voi tanssia. :?
Mä just tossa aamulla ajattelin ihan samaa. Mut tuohan olikin kai vaan semmonen vastine siihen Ginan heittoon, että josko viikolla joskus jotain.. Lauantaitanssit on ihan jees jossain jees-paikassa :) Mikäli mä tästä joskus ees kuntoutuisin.. Kipeenä en uskalla lähtee liikenteeseen, se kostautuu satavarmasti sit siellä lomareissulla. Lähdemme ilmeisesti vasta maanantaina Hämikseen. Pienempi tyttö voi jo ihan hyvin. Sai melko myrkkyjä näämmä, ku heti vaikuttivat.
Exsat

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: TORSTAI? SUNNUNTAI? Hevikaraoke, hä?
Mut ei hei hevikaraokessa voi tanssia. :?
Mä just tossa aamulla ajattelin ihan samaa. Mut tuohan olikin kai vaan semmonen vastine siihen Ginan heittoon, että josko viikolla joskus jotain..
Eiku viikolla on kyllä ihan ok. Tuolta olis vissiin ainakin yksi kappale noita ulkopaikkakunnaneläviäkin tulossa, mikäli torstaina johonkin mennään. Mites Gina, käykö sulle torstai?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ai mitäs ulkomaaneläviä?! :shock:

Ja misä se Ginakin oikein luuraa????!!!!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

En mä perkele jouda kityileen, nytkin vaan tuun kattoon mitä te puuhastelette... Onnela ois ihan huippua käydä tsekkaan ja jammaan, mutta mä oon taas pe 13 tuntia töissä eli to ei käy... Pe vois ehkä mahdollisesti onnistua jos jaksaisin sen jälkeen kun pääsen kymmeneltä töistä... aika toivottamalta siis näyttää tää viikko :? Joudutte vissiin meneen ilman mua :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voe helevetti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

joo, voi vaan haaveilla niistä vapaapäivistä... nyt mä harkitsen että jos ei nukkuis la yönäkään niin ehkä sitten.... mun varaan ei kyllä kannata mitään laskea. Työt haittaa elämää, toisissa sitä paitsi huono tunnelma ja silti tili ammottaa tyhjää.

Elämä on silti taas ihanaa :h: :h: :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Elämä on silti taas ihanaa :h: :h: :h:
Oletpas sinä ailahtelevainen naisimmeinen! :shock: Onko sulla vaihdevuodet? :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Elämä on silti taas ihanaa :h: :h: :h:
Oletpas sinä ailahtelevainen naisimmeinen! :shock: Onko sulla vaihdevuodet? :D
Eiku jos on paskaa niin pitää tehdä selviytymisstrategia. Ei sitä paskaa pitkään jaksa. Nyt se on tehty ja olo on taas hyvä kun tietää miten hallita omaa elämäänsä. Jutskailin kanssaihmisen kanssa hankalista tuntemuksista, se suhtautui niin ihanasti että... no suhtautui tosi ihanasti ja tajus mua :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Exsat

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

No meneepä tämä hankalaksi! Hevikaraoke olis kyllä sikäli jees, että sinne ei tarttis pynttäytyä ja vois suoraa töistä hipsiä. Toisaalta siellä olisi sitten pakko juoda yksi tai pari, että uskaltaa olla niiden mörköjen joukossa.

Jätetäänkö suosiolla väliin ja siirretään vaikka tuonnemmaksi vai mitä häh?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Elämä on silti taas ihanaa :h: :h: :h:
Oletpas sinä ailahtelevainen naisimmeinen! :shock: Onko sulla vaihdevuodet? :D
Eiku jos on paskaa niin pitää tehdä selviytymisstrategia. Ei sitä paskaa pitkään jaksa. Nyt se on tehty ja olo on taas hyvä kun tietää miten hallita omaa elämäänsä. Jutskailin kanssaihmisen kanssa hankalista tuntemuksista, se suhtautui niin ihanasti että... no suhtautui tosi ihanasti ja tajus mua :)
Ei jaksakaan! Mutta tuo 'hallita omaa elämäänsä' kuulostaa kyl meleko propagandalta ja salatieteeltä :) Liekö tosielämässä ihan mahdollista.. :think: Kiva ett hommat luistaa siellä, eniveis! Täällä kans. Ollaan tehty 'sopu' vissiin nyt sen yhdenkin kanssaihmisen kaa..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:No meneepä tämä hankalaksi! Hevikaraoke olis kyllä sikäli jees, että sinne ei tarttis pynttäytyä ja vois suoraa töistä hipsiä. Toisaalta siellä olisi sitten pakko juoda yksi tai pari, että uskaltaa olla niiden mörköjen joukossa.

Jätetäänkö suosiolla väliin ja siirretään vaikka tuonnemmaksi vai mitä häh?
Mulle yllätysyllätys passaa kyllä kaikki. Enkähän mä ihan kuivin suin joka tapauksessakaan missään olis.. Mut Hevimestassa sä et vaan sit pääsis kyllä tanssimaan.. :? Entäs se Onnela? Oliks sinne ilmanen sis.pääsy viikolla? Jos tosiaan ois vähemmän päissään, ni ehkä siellä ei sit eksyiskään :)

PS: Ei siellä oo mörköjä.. tai ehkä ihan pari vaan korkeintaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Ei jaksakaan! Mutta tuo 'hallita omaa elämäänsä' kuulostaa kyl meleko propagandalta ja salatieteeltä :) Liekö tosielämässä ihan mahdollista.. :think: Kiva ett hommat luistaa siellä, eniveis! Täällä kans. Ollaan tehty 'sopu' vissiin nyt sen yhdenkin kanssaihmisen kaa..
Niin, no ainakin tietää mitä haluaa ja miten pitää toimia että pääsis sinnepäin. Ja kaikkia juttuja mä en vaan ehdi enkä jaksa. Pitää vaan hyväksyä sekin että en mä ihan joka rakoon veny, eikä mun tarvikaan. Sitä mä olen itselleni tolkuttanut. Vaikka olisin kuin PA en voi soimata itseä joka kerta kun en ehdi tehdä jotain työkeikkaa. Mähän voin vaikka kuolla huomenna, miksi mennä kieli vyön alla?

Kuulostaa hyvältä sielläpäin myös, olishan se mukava jos tuohonkin asiaan joku selvyys löytyy :) Mua on vähän huolestuttanut että miten sä jaksat :h:

Meni ihan shrinkin puolelle... sori.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:No meneepä tämä hankalaksi! Hevikaraoke olis kyllä sikäli jees, että sinne ei tarttis pynttäytyä ja vois suoraa töistä hipsiä. Toisaalta siellä olisi sitten pakko juoda yksi tai pari, että uskaltaa olla niiden mörköjen joukossa.

Jätetäänkö suosiolla väliin ja siirretään vaikka tuonnemmaksi vai mitä häh?
Mä oon ihan hulluna lähdössä kyllä! Mutta pakko mun on nukkuakin, sekin kuuluu mun (taas) uuden elämän päätöksiin että määrään itselleni vähintään 45 tuntia unta joka viikko :D Se onnela kyllä kiinnostais isosti 8) ensi viikolla kyllä ihan takuulla jossain vaiheessa pistetään onnistumaan viimeistään! Mutta mä en todellakaan tykkää huonoa jos menette ilman mua, soittelen sit jos pääsen mukaan :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Ei jaksakaan! Mutta tuo 'hallita omaa elämäänsä' kuulostaa kyl meleko propagandalta ja salatieteeltä :) Liekö tosielämässä ihan mahdollista.. :think: Kiva ett hommat luistaa siellä, eniveis! Täällä kans. Ollaan tehty 'sopu' vissiin nyt sen yhdenkin kanssaihmisen kaa..
Niin, no ainakin tietää mitä haluaa ja miten pitää toimia että pääsis sinnepäin. Ja kaikkia juttuja mä en vaan ehdi enkä jaksa. Pitää vaan hyväksyä sekin että en mä ihan joka rakoon veny, eikä mun tarvikaan. Sitä mä olen itselleni tolkuttanut. Vaikka olisin kuin PA en voi soimata itseä joka kerta kun en ehdi tehdä jotain työkeikkaa. Mähän voin vaikka kuolla huomenna, miksi mennä kieli vyön alla?

Kuulostaa hyvältä sielläpäin myös, olishan se mukava jos tuohonkin asiaan joku selvyys löytyy :) Mua on vähän huolestuttanut että miten sä jaksat :h:

Meni ihan shrinkin puolelle... sori.
Kyllähän minä, kun on niin hyviä ystäviäkin yNpäristössä! <3

Sun mietteet ja strategiat on viisaita ja kypsiä! Pidä toi! Ei oo kuin tää yks laiffi vissiin, ni pitää ajatella itteensä ennen kaikkea. Sä teet ihan hirveesti jo, se riittää.. tai sen p i t ä ä riittää. Joskus SAA vaan ihan olla, ilman syytäkin, esim että väsyttäis tai ois kipee.

SORISORISORIIII, shrinkkishrinkkikarmeaOfftopic!!!! Nyt loppuu tämmönen peli! PISTE!
Exsat

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Liikaa vaihtoehtoja!

Mulla on ens viikolla ihan hullu työviikko, öitä enemmän kuin laki sallii, en mä sillon uskalla minnekään lähteä. Mä luulen, että jos siirtäis sitten suosiolla lauantaille, kävis vaikka jotain bilistä vääntämässä ja tanssii sitten (susien kanssa) joskus paremmalla ajalla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:Liikaa vaihtoehtoja!
:lol:
Mä pistän täältäpäin ilmoa jos tuun. Kisoja ei oo sunnuntaina, se aamutalli ja tunnipitoa vaan, siellä voi olla unisenakin :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun Lauantaitanssit?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ens viikon olen siis Hämiksessä. Maanantaista maanantaihin. Mutta eihän se haittaa.

....ainiin siis että nyt s e u r a a v a n a lauantaina kävis jossain ei-tanssimassa mut jtn muuta..?
Viimeksi muokannut irmelianneli, 15.03.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin