Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Info tulevista miiteistä
Exsat

Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kun kaksia tupareita ei samana vuonna kehtaa pitää, niin nimesimme tämän uusimman sisäänmuuton sitten näin. Ennakkotiedoista poiketen pidämme kekkerimme odottamattoman tavaramäärän uudelleensijoittelun vuoksi

PERJANTAINA 9.9. KLO 18 alkaen.

Olette kaikki tervetulleita!

Mikäli kotimme sijainti on jollekin saapumassa olevalle epäselvä, niin lisätietoja voi kysellä joko sähköpostilla tai yksityisviestillä. Majoituskin järjestyy jos joku etelä(mmä)n elävä päättää paikalle saapua.

Taloudessa elää meidän ohellamme neljä lintua ja kissimirri, joten allergiset varatkoon riittävän lääkityksen matkaansa.. :wink:
SingleMalt

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Exsat kirjoitti:Olette kaikki tervetulleita!
Mitäs torpan emäntä on ajatellut vierailleen tarjota?




Onnea vaan. Nyt loppui beddikseltä munien kaivelu ja piereskely.
pertzi

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Hei kaverit, onnitteluja mieluummin kehiin:

Onnea siis kaksikko, öh kaksi plus neljä plus yksi tekee seitsemän! Elikkäs onnea seitsikolle!

p.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onnea!
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jep, onnea teille onnellisille!

Muutitteko muuten kokonaan uuteen yhteiskämppään jättäen kaksi asuntoa taaksenne, vai toisen jo olemassaolevaan kämppään? Omakoti vai kerros? Vuokra vai omistus? Äänekkäät vaiko hiljaiset naapurit?
pertzi

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Ja oleellista on tietty myös, mihin suuntaan jääkaapin ovi aukeaa: vasemmalle vai oikealle? Entä avautuuko ovi siten, että tavarat saa kätevästi keittiötasolle vai pitääkö väistää ovea? Onko jääkaapissa oma paikka pulloille? Mahtuuko pakastimeen jäätelökone? Kertokee kertokee!

p.
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kiitos vain. Mulla on omien rojujen siivousta vielä melkoisesti edessä joten virnistykseni on hieman väkinäistä.

Valmiiksi asuttamaani omistusasuntoon pakkauduttiin nyt ainakin alkujaan. Jos tuota nyt vähän aikaa yrittäisi vielä kuluttaa kun kerran pankin kanssa tuli naimisiin mentyä. Kolmikerroksisen talon ylin kerros, ei hissiä tietty. Se tekee muuttohässäköistä aina niin ihania.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Teillä on sitten varmaan Exsatin kanssa Kityn parhaimmat parisuhdeperseet, kun kiipeätte kolmanteen päivittäin. Ellette toisianne vinssaa ikkunasta suoraan sisään.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Keikaus kirjoitti:Teillä on sitten varmaan Exsatin kanssa Kityn parhaimmat parisuhdeperseet, kun kiipeätte kolmanteen päivittäin.
Parisuhdeperse kuulostaa pahalta.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:Teillä on sitten varmaan Exsatin kanssa Kityn parhaimmat parisuhdeperseet, kun kiipeätte kolmanteen päivittäin. Ellette toisianne vinssaa ikkunasta suoraan sisään.
No sanotaan, että meidän perseet muodostavat hyvinkin sopusuhtaisen kokonaisuuden: toinen on vähän suurehko muuhun kroppaan nähden ja toinen taas pienehkö.

Kiitos kaikille onnittelijoille! Beddis ehtikin jo valottamaan asumisjärjestelyämme. Yhteisen ostosta on ollut puhetta, koska minulla on suuri tarve tunkea mukaan noiden kahden (siis pankin ja Beddiksen) liittoon. Toisaalta ensi vuodelle kaavailtu jatkokouluttautuminen varmasti siirtää tätä rojektia muutamalla vuodella etiäpäin.
Viimeksi muokannut Exsat, 31.08.2005 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pertzi

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Mä asuin pari vuotta 1904 rakennetun jugend-talon ylimmässä kerroksessa. Aina kotiin tullessa piti kiivetä sata rappua. Siinä opin nopeasti, että vähääkään isompaa tavaraa ostaessa pitää ottaa kotiinkuljetus. On paljon mukavampaa katsoa toisten hikoilua niissä rappusissa kuin hikoilla itse.

p.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

pertzi kirjoitti:Mä asuin pari vuotta 1904 rakennetun jugend-talon ylimmässä kerroksessa. Aina kotiin tullessa piti kiivetä sata rappua. Siinä opin nopeasti, että vähääkään isompaa tavaraa ostaessa pitää ottaa kotiinkuljetus. On paljon mukavampaa katsoa toisten hikoilua niissä rappusissa kuin hikoilla itse.

p.
Ei toimi. Jättävät tuonne alakertaan. Tosin nyt kun on nainen taloudessa niin laitetaan toimimaan.. *kiristää justiina-huiviaan ja heristää kaulinta*
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Teillä on sitten varmaan Exsatin kanssa Kityn parhaimmat parisuhdeperseet, kun kiipeätte kolmanteen päivittäin. Ellette toisianne vinssaa ikkunasta suoraan sisään.
No sanotaan, että meidän perseet muodostavat hyvinkin sopusuhtaisen kokonaisuuden: toinen on vähän suurehko muuhun kroppaan nähden ja toinen taas pienehkö.
Tarkennetaan sen verran, että mulla jatkuu siis selkä suoraan takareiteen. Persettä ei ole ollenkaan, paskon makaamalla selälläni pöntön päällä.
pertzi kirjoitti:Siinä opin nopeasti, että vähääkään isompaa tavaraa ostaessa pitää ottaa kotiinkuljetus. On paljon mukavampaa katsoa toisten hikoilua niissä rappusissa kuin hikoilla itse.
Paitsi mulle on sattunut parikin kertaa niin, että olen nimenomaan tilannut kotiinkuljetuksen ovelle saakka, mutta kuullessaan että talossa ei ole hissiä, ovat tokaisseet vain, että "ei kanneta" tai että "voisit kantaa itse". Siinä on sitten pyykkikone lojunut sen aikaa rappukäytävässä, että olen saanut kaverin avuksi.

edit: niinkuin E tuossa ylempänä totesi, näitä asioita hoidettaessa olisi helpompaa olla nainen. Varmasti olisi tällöin vehkeet raahautuneet yläkertaan vaikka väkisin.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.08.2005 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Olette kaikki tervetulleita!
Mitäs torpan emäntä on ajatellut vierailleen tarjota?
Emännästä en tiedä. Itse ajattelin tehdä jotain suolaista piirasta ja sitten jotain vähän makeampaa ohelle. Nuo viinanjämät voisi kumota johonkin saaviin booliksi.
Onnea vaan. Nyt loppui beddikseltä munien kaivelu ja piereskely.
Loppuisikin.. :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

[quote="bedlam"]Tarkennetaan sen verran, että mulla jatkuu siis selkä suoraan takareiteen. Persettä ei ole ollenkaan, paskon makaamalla selälläni pöntön päällä.




Kiitos tarkennuksesta.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Keikaus kirjoitti:Kiitos tarkennuksesta. Mullakin on aika lättänä takapuoli tai ainakin se pyllyn yläosa on, alaosa on sitten pehmeämpi. Ja mun pyllyvako on aika lyhyt. Koen tärkeäksi kertoa tämän teille.
Vähemmän pyyhittävää!

edit: oliko jotenkin arvattavissa että avoliittoketju menee parin viestin jälkeen perseenpyyhintäkeskusteluksi.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti: edit: oliko jotenkin arvattavissa että avoliittoketju menee parin viestin jälkeen perseenpyyhintäkeskusteluksi.
Sen vuoksi mä sijoitinkin sen paska-osastolle!
santtu

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja santtu »

Onnea yhdistymisenne johdosta ja pitkää ja tapahtumarikasta yhdessäoloa muuttumatta kuitenkaan samaksi!

Olisin innoitettu vierailemaan Oulun suunnalla pitkästä aikaa ilmoittamananne ajankohtana, mutta ilmeisesti tulevana viikonloppuna alkavat tuulenkaatojen raahaukset isäni mökin lähimetsästä työllistävät vielä viikonkin päästä.
pertzi

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

bedlam kirjoitti: Paitsi mulle on sattunut parikin kertaa niin, että olen nimenomaan tilannut kotiinkuljetuksen ovelle saakka, mutta kuullessaan että talossa ei ole hissiä, ovat tokaisseet vain, että "ei kanneta" tai että "voisit kantaa itse". Siinä on sitten pyykkikone lojunut sen aikaa rappukäytävässä, että olen saanut kaverin avuksi.
Paska tuuri on ollut.

Eikös perinteisesti kotiinkuljetuksessa pidä kuitata joku paperi, jossa sanotaan, että tuote on tuotu perille? Jos kama ei ilmesty sisälle asti tai vähintään ulko-oven taakse, niin sitten ei vaan allekirjoiteta paperia. Ja sanomattakin on tietenkin selvää, että samasta roskaliikkeestä ei osteta enää mitään - olkoonkin että kotiinkuljetus on vissiin aina ulkoistettua toimintaa.

p.
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

pertzi kirjoitti: Eikös perinteisesti kotiinkuljetuksessa pidä kuitata joku paperi, jossa sanotaan, että tuote on tuotu perille? Jos kama ei ilmesty sisälle asti tai vähintään ulko-oven taakse, niin sitten ei vaan allekirjoiteta paperia. Ja sanomattakin on tietenkin selvää, että samasta roskaliikkeestä ei osteta enää mitään - olkoonkin että kotiinkuljetus on vissiin aina ulkoistettua toimintaa.
Juu, nämä toimitukset ovat nimenomaan hoituneet eri kuljetusfirmojen kautta. Koin kuitenkin helpommaksi kuitata paperi aikani valitettuani ja soittaa kaveri paikalle kuin alkaa ressaamaan asiasta sen enempää.
Dumari

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Onnea koko pesueelle yhteenmuuttamisen johdosta :) Odottelen jo sitä hetkeä kun kityilette/sättäilette eri huoneista toisillenne "että tuo kulta sitä limpparia"... noin taitaa käydä useille pareille, joilla on kaksi konetta taloudessa.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:Onnea koko pesueelle yhteenmuuttamisen johdosta :) Odottelen jo sitä hetkeä kun kityilette/sättäilette eri huoneista toisillenne "että tuo kulta sitä limpparia"... noin taitaa käydä useille pareille, joilla on kaksi konetta taloudessa.
Toinen kone on ainakin toistaiseksi pysynyt kassissa pöydän alla, toivottavasti edelleen. Me kyllä kityillään nytkin aikan paljon yhtä aikaa, mutta se johtuu lähinnä siitä, että meidän työrytmit on niin erilaiset, että toinen on kotona kun toinen on töissä. :)
slam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Onnea teille... pitkä on matka, joten pakko sanoa virtuaalikäden puristukset.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Olette kaikki tervetulleita!
Mitäs torpan emäntä on ajatellut vierailleen tarjota?
KIITOS!


Ps. Olipas suorasukainen ja röyhkeä kysymys! :) Mehän kyllä aateltiin itte tuoda tällä kertaa kaikki vähän jotain evästä tullessamme nyyttäriperiaatteella, ettei taas kerran tarvis nähdä kauheeta vaivaa, ja rahanmenosta kärsiä!
HellBell

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tuparionnittelut!
Vastaa Viestiin