Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!
Intiaanipäällikkö Se-jolla-on-se-auto. Kai sitä nyt sisällekin mahtuu nukkumaan, aika kaukana metsästä on se meidän tienvierustapuska. Teretulemast vain!Elppis kirjoitti:Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomienMukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
Pyyntö meni läpi, ja sain vihreän valon. Joten me olemma tulossa!bedlam kirjoitti:Intiaanipäällikkö Se-jolla-on-se-auto. Kai sitä nyt sisällekin mahtuu nukkumaan, aika kaukana metsästä on se meidän tienvierustapuska. Teretulemast vain!Elppis kirjoitti:Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomienMukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Jos meinaat edellisiä tupareita, niin sitä tapahtumaa miettimällä voi kyllä ymmärtää, että emäntä ei välttämättä ole se mieluisin mahdollinen nimitys. Toisaalta tein isäntänä melkein saman tempun kotonani myöskin viime talvena. Jonkinlainen viinarajoitin olisi tarpeen, ainakin järjestäville osapuolille.aasi kirjoitti:Eiköhän ulkoilutusta järjesty. Kunhan Bedlam vain pitää emäntänsä kurissa ettei käy niinkuin joskus keväällä..Elppis kirjoitti:Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä. Onko se joskus muulloinkin koheltanut, mulla on itelläkin mennyt muisti varmaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.08.2005 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitos. Mä en kerro mun e-pillereille, että me ollaan löydetty mies, joten ehkä ne toimii jatkossakin moitteettomasti.Gattaca kirjoitti:ONNITTELUT!!![]()
Toivottavasti kestää. En haluaisi lukea parin vuoden päästä Exsatin kokemuksia yksinhuoltajaäitinä. Sori.. oon kyyninen ja ilkee...

Kiitos myös Rollolle ja muille onnittelijoille.
pöh.. hyva pera sulla on... mitä leveempi sen parempiKeikaus kirjoitti:No ei siinä kuvassa mun pyllykarvoja näkynyt, vaan pyllyn hauska lättänä muoto.slam kirjoitti:joo... karvoitus... karvoitus... lippaa pois ihmeessä...Keikaus kirjoitti:
Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani. Nauroin kuvaa varmaan puoli tuntia ja näytin vielä kaverillenikin, jota sitäkin taisi naurattaa. Sitten revin kuvan.

Ai perhana, miten mä muistin ihan väärinpäin. Ja piti nyt paljastaa koko palstalle, että olen hengannut turkulaisen kanssa!? Kaikki se vaivalla hankittu uskottavuus...Exsat kirjoitti:Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa.bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.
Jee!Elppis kirjoitti: Pyyntö meni läpi, ja sain vihreän valon. Joten me olemma tulossa!
Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?

Eiköhän sitä keskustan tarjotaa lähdetä jossain vaíheessa katsastamaan. Pitänee pysytellä itse erossa omista booleistaan, jotta pääsee paikallisoppaaksi.
Väärinpäin? Että mun kanssa syksyllä ja turuttaren kanssa nyt?bedlam kirjoitti:Ai perhana, miten mä muistin ihan väärinpäin.Exsat kirjoitti:Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa.bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.

Geetsukin kaipaili persekuvien vaihtogalleriaa hotseille tsikseille, pitäisikö toteuttaa? Selvästi olisi kysyntää..Exsat kirjoitti:Mulle on sattunut tälläinen myös. Voisikohan näitä alkaa keräilemään ja vaihtelemaan, niin kuin pienenä kiiltokuvia tai tarroja? Tosin mun on diginä, sitä on vaikeampi repiä.Keikaus kirjoitti: Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani.