Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!
Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!
Onnittelut myös täältä!
Eläkää ja naikaa,
riidelkää, sopikaa ja rakastakaa!
Eläkää ja naikaa,
riidelkää, sopikaa ja rakastakaa!
-
- Kitisijä
Ahhehhaahhee.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
joo... karvoitus... karvoitus... lippaa pois ihmeessä...Keikaus kirjoitti:
Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani. Nauroin kuvaa varmaan puoli tuntia ja näytin vielä kaverillenikin, jota sitäkin taisi naurattaa. Sitten revin kuvan.
-
- Kitisijä
Näin kerran kuvan pepustani.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Wautsiwau, Onnea teille, Tuulikille ja peipposille 
Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomien
Mukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).

Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomien

The great club outshines the individual, always and forever.
Intiaanipäällikkö Se-jolla-on-se-auto. Kai sitä nyt sisällekin mahtuu nukkumaan, aika kaukana metsästä on se meidän tienvierustapuska. Teretulemast vain!Elppis kirjoitti:Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomienMukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
-
- Kitisijä
Pyyntö meni läpi, ja sain vihreän valon. Joten me olemma tulossa!bedlam kirjoitti:Intiaanipäällikkö Se-jolla-on-se-auto. Kai sitä nyt sisällekin mahtuu nukkumaan, aika kaukana metsästä on se meidän tienvierustapuska. Teretulemast vain!Elppis kirjoitti:Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomienMukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Eiköhän ulkoilutusta järjesty. Kunhan Bedlam vain pitää emäntänsä kurissa ettei käy niinkuin joskus keväällä..Elppis kirjoitti:Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?

Jos meinaat edellisiä tupareita, niin sitä tapahtumaa miettimällä voi kyllä ymmärtää, että emäntä ei välttämättä ole se mieluisin mahdollinen nimitys. Toisaalta tein isäntänä melkein saman tempun kotonani myöskin viime talvena. Jonkinlainen viinarajoitin olisi tarpeen, ainakin järjestäville osapuolille.aasi kirjoitti:Eiköhän ulkoilutusta järjesty. Kunhan Bedlam vain pitää emäntänsä kurissa ettei käy niinkuin joskus keväällä..Elppis kirjoitti:Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä. Onko se joskus muulloinkin koheltanut, mulla on itelläkin mennyt muisti varmaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.08.2005 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitisijä
ONNITTELUT!!
Toivottavasti kestää. En haluaisi lukea parin vuoden päästä Exsatin kokemuksia yksinhuoltajaäitinä. Sori.. oon kyyninen ja ilkee...

Toivottavasti kestää. En haluaisi lukea parin vuoden päästä Exsatin kokemuksia yksinhuoltajaäitinä. Sori.. oon kyyninen ja ilkee...
Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa.bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.

Kiitos. Mä en kerro mun e-pillereille, että me ollaan löydetty mies, joten ehkä ne toimii jatkossakin moitteettomasti.Gattaca kirjoitti:ONNITTELUT!!![]()

Kiitos myös Rollolle ja muille onnittelijoille.
pöh.. hyva pera sulla on... mitä leveempi sen parempiKeikaus kirjoitti:No ei siinä kuvassa mun pyllykarvoja näkynyt, vaan pyllyn hauska lättänä muoto.slam kirjoitti:joo... karvoitus... karvoitus... lippaa pois ihmeessä...Keikaus kirjoitti:
Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani. Nauroin kuvaa varmaan puoli tuntia ja näytin vielä kaverillenikin, jota sitäkin taisi naurattaa. Sitten revin kuvan.

vaikuttaa aika pätevältä suhteelta minun mielestäni. kyl se kestääGattaca kirjoitti:ONNITTELUT!!![]()

Ai perhana, miten mä muistin ihan väärinpäin. Ja piti nyt paljastaa koko palstalle, että olen hengannut turkulaisen kanssa!? Kaikki se vaivalla hankittu uskottavuus...Exsat kirjoitti:Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa.bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.
Jos nyt voin yhtään kuvitella minkälaista on kanssani eleskellä, niin lähtijä olisi melko suurella todennäköisyydellä varmaan joku muu kuin minä. Tai tuossa kuvitelmassahan se olisin minä kuitenkin. Nukkumaan->slam kirjoitti:
ei beddis lähde...
Jee!Elppis kirjoitti: Pyyntö meni läpi, ja sain vihreän valon. Joten me olemma tulossa!
Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?

Eiköhän sitä keskustan tarjotaa lähdetä jossain vaíheessa katsastamaan. Pitänee pysytellä itse erossa omista booleistaan, jotta pääsee paikallisoppaaksi.
Väärinpäin? Että mun kanssa syksyllä ja turuttaren kanssa nyt?bedlam kirjoitti:Ai perhana, miten mä muistin ihan väärinpäin.Exsat kirjoitti:Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa.bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.

Voi että...
Te kaksi kyy sovitte toisillenne NIIN hyvin, ettei muuta voi sanoa ko että Onnea, ja pusu poskelle molemmille
Te kaksi kyy sovitte toisillenne NIIN hyvin, ettei muuta voi sanoa ko että Onnea, ja pusu poskelle molemmille

En jättäisi väliin mistään hinnasta... Mutta voi pentele! taas perjantai!
Kai mä saavun paikalle ennen puolta yötä.... Mutta saavun.
Otat kato meikit ja muut hässäkät töihin mukaan ja laittaudut meillä ihan rauhassa ja ajan kanssa! Ja haet auton sitten joskus..Gina kirjoitti:En jättäisi väliin mistään hinnasta... Mutta voi pentele! taas perjantai!

Mulle on sattunut tälläinen myös. Voisikohan näitä alkaa keräilemään ja vaihtelemaan, niin kuin pienenä kiiltokuvia tai tarroja? Tosin mun on diginä, sitä on vaikeampi repiä.Keikaus kirjoitti: Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani.

-
- Kitisijä
Geetsukin kaipaili persekuvien vaihtogalleriaa hotseille tsikseille, pitäisikö toteuttaa? Selvästi olisi kysyntää..Exsat kirjoitti:Mulle on sattunut tälläinen myös. Voisikohan näitä alkaa keräilemään ja vaihtelemaan, niin kuin pienenä kiiltokuvia tai tarroja? Tosin mun on diginä, sitä on vaikeampi repiä.Keikaus kirjoitti: Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani.