Törkeä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Mulla oli äsken kauhea hätä, mun Viivi ja Wagner muki katosi jonnekin. Sain äsken sitten juoksennella ympäri työpaikkaa. Muki löytyi, hurraa.
Ai sullakin on VW-muki työpaikalla? :shock: Samikset!
Mun kanssa samikset taas sen suhteen että kulutin aamulla 40 minuuttia etsien linkkiä yhteen artikkeliin jota pidin hyvänä, ja jonka halusin tuoda tänne keskusteluun. 40 minuuttia. Ei löytynyt, ei emaileista, ei googlella, ei exploderin historiasta. Olisin voinut lopettaa aikaisemminkin ja tulla töihin ajoissa, mutta kun ei. Tiistaihymiö: :tiistai:
Elukka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No justiinsa juu. Aamuinen puhelinsoitto opintotoimistoon:
"K (minä) : Mistä ihmeestä saa hommattua itselleen opiskelijakortin :?:
V (asiakaspalveluhenkilö) : Netistä. :tymä:
"

Hävetti hiukan, kun en ole tuota(kaan) saanut puolessa vuodessa aikaiseksi. :oops:
millivanilli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elukka kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: Mulla oli äsken kauhea hätä, mun Viivi ja Wagner muki katosi jonnekin. Sain äsken sitten juoksennella ympäri työpaikkaa. Muki löytyi, hurraa.
Ai sullakin on VW-muki työpaikalla? :shock: Samikset!
Fantsuu :P

Mulla on myös VW-kalenteri..
Exsat

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Kauppaan pitäis mennä. ----------->
Osta karkkia ja jätskiä ja suklaata :)
Ähähää! En ostanut. Ostin sipulia, porkkanaa, jauhelihaa, valkoisia papuja ja tomaattimurskaa (chilillä maustettuna). Jälkkäriksi oli tuoretta ananasta jo valmiiksi kotona. Nams.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heippa kultsit!

Kiirus päivä töissä,nyt se on onneksi ohi. Söin klo 11.30 ihan kelpo satsin, ja taas on nälkä. Miten mulla voi olla pohjaton kaivo, vaikka sunnuntai-iltana/maanantaina olinkin oksutaudissa/migreenissä (tiedä häntä)?

Mitäköhän sitä nyt tekis kun pääsee näin aikaisin töistä? Mies menee seminaaripäivän jälkeen tekemään ryhmätyötä naispuolisen kolleegan kanssa hotellihuoneeseen koko illaksi: kuulostaako epäilyttävältä? ;)
Typerää sinänsä antaa oppisopimus-oppilaille pari, joka asuu 600km päässä, ja jota näkee kasvotusten (töiden kannalta) vain joka toinen kuukausi, ja vasta seminaarin jälkeen pystyy tekemään kunnolla ryhmätöitä.. naurettavaa.

Noh, mut nyt mä taidan perehtyä vaatteiden vaihtoon ja kotio lähtemiseen..
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti:Söin klo 11.30 ihan kelpo satsin, ja taas on nälkä. Miten mulla voi olla pohjaton kaivo, vaikka sunnuntai-iltana/maanantaina olinkin oksutaudissa/migreenissä (tiedä häntä)?
Ehkä just siks? Mulla ainakin muutaman päivän paastoaminen kostautuu aina yhden päivän mättöruokailulla.
Starflare

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

EEOA!! Mun selkään sattuu aivan saatanasti, en pysty tekemään mitään muuta kuin makaamaan aloillani. Mikä neuvoksi? :(
safi

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

AarneAnkka kirjoitti:Onpas kaikilla kurjaa. No ei se mitään, niin minullakin. Vituttaa. Toivotan itseni tervetulleeksi kerhoonne.
Ei ole kurjaa, ei vituta ja elämä hymyilee... trallaa lall lall laa viimeinen päivä töitä ja tyttö lähtee lomalle. Tosin en tiedä vielä mitä rakas ystäväni on pääni menoksi tällä kertaa keksinyt, mutta huomenna pitäisi olla lähtöön valmiina klo: 6.00 aamulla. Passia ei kuulemma tarvita, joten kotimaan kamaralla ilmeisesti oleskellaan. *viheltelee iloisena*
RolloTomasi

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jaksamista ja voimia kaikille väsyneille ja elämän kolhimille ja sairaille ja kaikille jotka niitä tarvitsevat. :boohoo: / :paijaa:

Länsirannikolta ei mitään uutta.
Elukka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei varsinaista kurjuutta, mutta väsynyt ja aikaansaamaton olo kylläkin.
Tahtois jo kotio. :|
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt lähtee kotin ja sieltä saunomaan suoraan ugh!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja brona »

Hemppa: mie oon pihalla, menikö se nyt vihdoin se sun ostotarjous läpi? Eli muutat meirän äireen naapurustoon?

Taidan olla liittymässä sairasosastoon. Kurkku tuntuu siltä kuin olisin karjunut kovaa ja eilen illalla alkanut huippaus jatkuu. Kiva lähteä töihin ja ajamaan autoa.
...
AarneAnkka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Ei varsinaista kurjuutta, mutta väsynyt ja aikaansaamaton olo kylläkin. Tahtois jo kotio. :|
Samma här. Kaikki työhön liittyvä mitä olen tänään yrittänyt, on epäonnistunut milloin minkäkin ihme ongelman takia. Turhauttavaa, ei ole tullut yhtään onnistumisen tai valmiiksi saamisen iloa, pelkkää pään seinään hakkaamista ollut koko päivä. :tiistai:

Toivottavasti jäätee piristää...
ninnithequeen

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Karjalanpaisti uunissa, pesukone päällä ja vessat pesty. Vielä kun jaksais tarttua tuohon saakelin imuriin...Turha varmaan sanoa että flunssakin vaivaa taas, perkele.
RolloTomasi

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ei voi olla erilaisia nokkosia keitossa koska perunat kasvavat tammikuun auringossa kuin oljenkorsi
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

slam kirjoitti:Adr-lupaa ei löydy
Saat lainata mun.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ostetaan elämä! Vaihdossa annetaan läjä turhautumista, odotusta, tyytymättömyyttä ja pettymystä. Kaupan päälle kiva kämppä hevonperseestä ja paskamainen työtilanne.

Ja kuka saakeli on tyhjentänyt mun pankkitilin??!!1 Aaaargh, ajan kallioon!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Loppuviikko sairaslomaa ja lihasrelaksantteja ja särkylääkettä. Lääkäri ei muuten sanonut kauanko noita pitää syödä, tuli nyt mieleeni. Syön muutaman päivän, eiköhän se riitä.

Niin, että nyt pitäis pysyä pois koneelta, että saa niskan kuntoon. Tiukkaa tulee tekemään, kun on tälläinen laiskimus. Mä voisin järjestellä bileitä ja siivota päivät pitkät, mutta suuresti epäilen niin tekeväni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vaihteeks töissä.
Toimenkuvani olla vaihteeksi äärimmäisen inhottava.
Sehän passaa. :twisted:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nypari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Otin päikkärit ja pää ihan jäässä. Mulle tulee muuten jotenkin paska olo päikkäreistä, joita tällainen kukkuja joutuu turhan usein ottamaan. Mitäköhän sitä tekis täällä asuntolassa vai pitäiskö poiketa ihan tuolla kaupunnilla tai moikata kavereita? Aivot ihan jumissa, päätöksenteko uupuu. Jos lukisin Iltiksen ja antaisin aivojen raksuttaa taustalla issekseen.
Dumari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Häzää! Nyt pääs taas tuotantoon tekee töitä, välillä ihan kivaa vaihtelua. Pinaattikeittoa, mansikkaviilistä, banaani ja sprite zeroa niin jaksaa taas painaa pari tuntia ulkona. Posket punottaa, kivaa kun muuten tulee ulkoiltua aikast vähäsen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt on ihan sellainen olo, että haluaisin vieraita iltakylään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:Nyt on ihan sellainen olo, että haluaisin vieraita iltakylään.
Toivottavasti sulle ei tule kuitenkaan mörköjä iltakylään kun sulla on kertomasi lääkitys. Paranemisiin.
Enthu

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tiu Tau Tilhi... olipas muuten kiva käydä Asukaskahviossa... Kääk mikä keski-ikäisten 30-55v keski-ikäisten tanttojen pillumagneetti musta on tullut...
himppasen vanhempi nais-ihminen flirttaili reilun tunnin.Ois varmaan menny pidemmällekkin ellei siinä ois ollut muita :roll: :shock: :jouden:

Tällä vkolla pitäis jossain vaiheessa käydä Kelassa selvittää sitä osa-aikatyö-
juttua...pärkkele eikä oo kuulunu mtn S-Asunnoilta,koska sopis mennä allekirjoittaa se vuokrasopparin jatko...kirjanpitäjällä kuulemma kiirettä :!:

Persantaina käväsen pyörähtelee pari tanssiaskelta jossain stadin yökerhossa,en paljoa juo (ellei joku haluu tarjota :P )
slam

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:Adr-lupaa ei löydy (en tiedä sitten tarvinneekokaan), mutta saa ny nähä mitä ne meinaa... ottavatko vai eivät... selviää myöhemmin. Toivottavasti eivät ota... :)
Kyllä mä silti pidän peukkuja! Kannattaa se töihin mennä jos onnistuu sellaisia saamaan!! Pääseehän sieltä aina katsos pois, jos liian ahdistavaksi käy, tai mikä vielä parempaa, ilmaantuu jotain parempaa eteen.
No, joo... Hope sou en pääse :) Tai sama se mutta se vie paljon aikaa harrastuksilta pois ja hyvä kun ehtii edes nukkumaan...

Tänään oli todella nautinnollista laskea paipissa, vaikka muutama kohta oli huonohko. Toin nätisti kaareen monta sellaista korkeampaa ilmaa, jotka kämmäsin viime perjantaina. rok, räyh! jäi hyvä fiilis!!!!, vaikka ei ne fs vitoset oikein nappiin menneetkään.

Nautinnollista kun on vähän kehittynytkin ehkä... 8)

Mojo kirjoitti:
slam kirjoitti:Adr-lupaa ei löydy
Saat lainata mun.
Täytyy koittaa onnistuisko. Onko siinä nimi sellaisessa lupapaperissa? ilmeisesti?
Vastaa Viestiin