Oman pään silitystä

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Impi »

Itseruoskintaketjun vastapainoksi: missä olet hyvä? Mistä itsessäsi olet ylpeä?

Mulla niitä sädekehän kiillotuksen paikkoja on vastuuntunto, minkä mainitsin myös huonoksi puoleksi... Mutta sen ansiosta asiat hoituu, ja rahojenkaan kanssa sellaista ahdinkoa ei ole vielä tullut vastaan, mistä en olisi selvinnyt.

Toinen hyvä puoli on se, että olen jo kauan sitten omien ongelmien myötä oppinut katsomaan ihmisten varallisuuden ja tittelien taakse. Mikään inhimillinen ei ole mulle vierasta, ja ketään en tuomitse. Sellainen asenne auttaa näkemään myös omassa elämässä niitä asioita, mihin oikeasti haluan pyrkiä, ja mitkä ovat todella mulle tärkeitä.

Noiden lisäksi olen tietysti helvetin hyvännäköinen ja estoton sängyssä. =)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
killkill

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja killkill »

Impi kirjoitti:Noiden lisäksi olen tietysti helvetin hyvännäköinen ja estoton sängyssä. =)
'

Ja kuvagallerian kävijämäärä triplaantui juuri :D
PerttiMakimaa

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:
Impi kirjoitti:Noiden lisäksi olen tietysti helvetin hyvännäköinen ja estoton sängyssä. =)
'

Ja kuvagallerian kävijämäärä triplaantui juuri :D
Ei siellä mitään kuvia ole. :x
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joko riittää?
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Joko riittää?
Kerrotko vielä miksi yleensä haluat kityssä tuoda yksityiskohtaisesti julki panosi ja sekstailusi?
Oletko ajatellut ikinä oman blogin perustamista, jonne kirjoittaisit päivittäin harrastuksistasi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Öööö. Ihan varmasti samasta syystä kuin esim. sinäkin.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen erittäin vaatimaton, tällaiseen ketjuun kirjoittaminenkin tuntuu jotenkin väärältä. Olen luultavasti maailman paras säveltäjä ja olen myös todella mainio kuvataiteiden puolella, vain laiskuuteni estää nousuni huippunimekkäiden taiteilijoiden joukkoon. Osaan tuhlata rahaa itseeni ja minulla on komea mulkku. Olen niin kaunis, että saan erektion katsellessani peilikuvaani.

Keksin lisää kun ehdin.
SingleMalt

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti: Öööö. Ihan varmasti samasta syystä kuin esim.
Sinkkuseni olet huomannut, täällä on sellainen osasto kuin Erotiikka, jota voi täyttää.
Minä en kyllä harrasta samaa panopäiväkirjan pitoa täällä kuten sinä. Myös tuo erotiikkaketjun kategoria on hyvin häilyvä sinulla, kun tuntuu että saat panemiset tungettua vaikka mihin ketjuun.

Perusta oma ketju tänne. Nimeksi voisit vaikka laittaa, "Keikauksen penetraatiot"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin on tai ei ole.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti: Parempi ripotella niitä helmiä tänne sikojen joukkoon. Etsivä löytää ja kokee näin löytämisen iloa.
Sitten sitä joutuu skippamaan teikäläisen kaikki kirjoitukset, kun koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee. Alkavathan nuo töissäkin jo huolestumaan, kun sama mies oksentelee pitkin päivää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Parempi ripotella niitä helmiä tänne sikojen joukkoon. Etsivä löytää ja kokee näin löytämisen iloa.
Sitten sitä joutuu skippamaan teikäläisen kaikki kirjoitukset, kun koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee. Alkavathan nuo töissäkin jo huolestumaan, kun sama mies oksentelee pitkin päivää.
Kissakin oksentaa karvapalloja.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Kissakin oksentaa karvapalloja.
Eikö tuo ole eläinrääkkäystä? Nuoletat kissalla sääriäsi ja kainaloitasi?
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Oikeastaan on ihan sama kirjoitanko tämän tuhkan sirotteluketjuun vai itsensä kohottamiseen. :lol:

Olen tyytyväinen itseeni ja siihen mitä olen, enkä käytä voimavarojani kadehtimiseen. Olen optimisti, ja selviytyjä joka haluaa uskoa kaikista hyvää. Osaan käyttäytyä korrektisti enkä harrasta vyö alle lyöimstä tai likaista peliä. Olen luottamuksen arvoinen.

Kaikki nämä asiat voivat kääntyä myös minua vastaan toisessa asiayhteydessä monestakin syystä. (oikeastaan taidan laittaakin tämän myös sinne ruoskintaketjuun...)
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hohhoijaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Alkavathan nuo töissäkin jo huolestumaan, kun sama mies oksentelee pitkin päivää.
Kissakin oksentaa karvapalloja.
Menkää hei jo naimisiin tai ainaskin avoliittoon, ei tommosta puznuzzintaa jaksa kukaan katella. :P
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

SingleMalt kirjoitti: Alkavathan nuo töissäkin jo huolestumaan, kun sama mies oksentelee pitkin päivää.
Mä olenkin ollut jo jonkin aikaa sitä mieltä, että miehillä on heikko maha eikä kovuutta. Tämä lienee taas yksi osoitus siitä. :roll:
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:Sitten sitä joutuu skippamaan teikäläisen kaikki kirjoitukset, kun koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee. Alkavathan nuo töissäkin jo huolestumaan, kun sama mies oksentelee pitkin päivää.
Kun ottaa huomioon, miten innokaasti itse provoilet, olet lahjakkaasti koukku poskessa joka ainoan Keikun kirjoituksen jälkeen. Varo vaan, ettet halkea paheksunnassasi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joopajoo.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Sitten sitä joutuu skippamaan teikäläisen kaikki kirjoitukset, kun koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee. Alkavathan nuo töissäkin jo huolestumaan, kun sama mies oksentelee pitkin päivää.
Kun ottaa huomioon, miten innokaasti itse provoilet, olet lahjakkaasti koukku poskessa joka ainoan Keikun kirjoituksen jälkeen. Varo vaan, ettet halkea paheksunnassasi.
Mut hei. Karvaiset sääret, hei. Ajelematon bikinilinja hei. Vähemmästäkin laatta lentää. Hyi s....na. Kyllä nyt sen verran pitäisi pitää itsestään huolta.
Juu, erilaisuus on pahasta, varsinkin karvojen alueella. Tai ainakaan niistä ei saa puhua. Vielä kamalampaa on, jos karvoista huolimatta harrastaa seksiä ja sanoo senkin ääneen. Voiko olla mitään yökömpää kuin seksiä harrastava karvainen nainen?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SingleMalt

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:olet lahjakkaasti koukku poskessa joka ainoan Keikun kirjoituksen jälkeen. Varo vaan, ettet halkea paheksunnassasi.
Hehe, ei sentään, mutta hyvin tuo koukku näytti sinunkin leukaperiin tarttuvan..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hehheh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Lolita kirjoitti:olet lahjakkaasti koukku poskessa joka ainoan Keikun kirjoituksen jälkeen. Varo vaan, ettet halkea paheksunnassasi.
Hehe, ei sentään, mutta hyvin tuo koukku näytti sinunkin leukaperiin tarttuvan..
Äh, vitsi vanhenee, kun joka kerta saa lukea samat kommentit.

Edit: Sitä paitsi paheksuinhan mäkin tuossa yllä tehokkaasti kaiken mahdollisen ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin on.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Mut hei toisaalta, onhan munkin karvat aika vanha juttu... Pitää vissiin ryhtyä posliinin matkasaarnajaksi. Tai kasvattaa kunnon parta.
No mistäs me sitten täälä puhuttais? Kityn kantava perusta ja kityn sielu kuolisi vallan, jos karvakeskuteluja ei enää olisi.
Pitäsisikö jonkun aukaista vaikka peppupano-ketju?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lolita kirjoitti: Voiko olla mitään yökömpää kuin seksiä harrastava karvainen nainen?[/color]
Voi olla, nimittäin seksiä harrastamaton karvainen nainen.

Itse asiassa Ms Klla on niin hyvä asenne, että vaikka makuni on niin streotyyppinen ja tykkään enempi vähäkarvaisuudesta, niin hyvät ominaisuudet lyövät laudalta tuollaisen pikkuseikan.

Sääli sinällään, sillä uskoakseni meillä voisi olla paljon kiintoisaa keskusteltavaa ja puuhattavaa, Minä esim olen aikoinani osallistunut useammankin hlön ryhmään, mutta valitettavasti, vaikka olen kylläkin komea, älykäs ja vaatimaton, niin myös PITKÄ, joten eihän siitä sitten mitään tule.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin