sunday sucks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nyt on aika ottaa toiset päiväunet. viime yönä nukuin kolme ja puoli tuntia ja nyt olisi kai aika nukkua kolme.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi jeesusmaria. Kalja-kotiviini-likööri --> tehokas kombinaatio!? :laatta: Pääsin sitten jopa viideltä ylös sängystä, hieman laattausta, piilareitten kaivelua silmien perukoilta ja suihkuun istumaan ja voimaan pahoin. Join siellä kylpyammeen pohjalla Ketorin Hottia ku ei muutakaan lääkettä ole täällä. Lähettiinkö me siis jo niin aikasin pois? Mitähän mä oon täällä oikein hommaillut, kun mä oon vielä puoli neljän maissa soitellu näämmä eräälle tietylle herrallekin.. :? Taitaa muuten pakkailut ja pyykinlaittamiset jäädä huomisaamulle.. täytyy äkkiä ennen junalle lähtöä heitellä jotain laukkuun vaan. Nyt ei kykene mihinkään kyllä.
Herra Manala

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vittu että vituttaa. Huomenna on tulossa jotkut termologin äijät jotka ovat vuokranantajan toimesta lämpökamerakuvaamassa huushollit. Pitäisi niinkuin tosta noin vaan siirrellä kaikki huonekalut vähintään metri irti ulkoseinistä. Jumalauta eihän tässä kämpässä ole muuta kuin ulkoseinää. Ala nyt hemmetti vieköön 7-hengen kulmasohvaa, AV-laitteistoa, tietokonetta, kirjahyllyä ja 3-metristä L-muotoista työpöytää siirrellä jonnekin jonkun vitun lämpökuvauksen takia. Vittu. Tonne laitteiden ja kaappien jälkeen neljän neliömetrin keittiöönkö ne pitäisi tunkea?

Saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään.
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Oon sätissä, mut ei paljon muita näy
Herra Manala

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:Oon sätissä, mut ei paljon muita näy
Ehkä se johtuu siitä että sä oot sätissä.
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
slam kirjoitti:Oon sätissä, mut ei paljon muita näy
Ehkä se johtuu siitä että sä oot sätissä.
I am perseestä. Eipä kait se muiden vika ole, vaikka gattaga niin väittääkin omista asioistaan. :wink:
Elukka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elukka kirjoitti:SiivousSunnuntai.
Lattialla ikuisuuden röhnöttänyt pyykkivuori on viimeinkin lajiteltuna pyykkikoreihin. Nyt kun joku ahkera vielä jaksais keräillä roskat ja tyhjät limsapullot säkkeihin sekä imuroida, niin tätähän voisi jo kohta luulla ihmisasumukseksi. :cheer:
Ja riehuna senkun jatkuu. Keräsin isoimmat roskat lattialta ja raahasin samalla vanhatkin verannalla laiduntaneet roskasäkit välivarastoon odottamaan loppusijoituspaikalle kärräämistä. Reippaana isäntänä taioin myös kiukaaseen tulet. Kohta päästään saunomaan! :cheer:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Nyt ei kykene mihinkään kyllä.
Kamalaa mikä darra! Sä olet tullut vanhaksi kun mokomasta kärsit ;) Mä otin tirsat, nyt olen ihan pihalla. Mitään en oo saanut aikaiseksi, mutta taidan sinne äijälle suunnata.

Näin unta että olin avaruusaluksen henkilökuntaa. Se avaruusalua ajoi aina 60 vuotta eteenpäin ja siellä rakennetttiin uus alus joka jatkoi matkaa eri henkilökunnan kanssa. Meidän vuoro loppui semmoiseen saunamaailmaan jossa heti saapuessani korjailin avaruuspuvussa erilaisia saunoja.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tästä on näköjään tullut PyjamaSunnuntai. Olen edelleen pyjamassa, ja laiskotellut vaan, katsonut telkkaria, pelannut pelejä, vastannut ehkä pariin mailiin. Viimeöisen jälkeen ei ole kyllä kauheasti tehnyt mieli riehuakaan. Ja päivällä kun vielä tuiskutti lunta vaakatasossa, niin sisällehän sitä jumahdettiin.
slam

Re: Ei tässä viestissä ole mitään aihetta.Tosin vois suihkut

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:Kukkuu.
kukkeli kuu...

nytten jotakin kylmää nilkkaan ja venytyksiä
Patz

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Patz kirjoitti:Eli jos jollain on Dallas Superstarsin Fine Day, hihkaskaa!
Kiitos Manala! Molemmista! :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onpa hiljaista ja perin tylsää. Tarvisin kyllä ehdottomasti päiväkah.. eiku iltakahviseuraa nyt.

Exsat ja Gina, ilmoitelkaa mikäli mä oon taas velkaa teille jotain (taksi?)..
safi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja safi »

Mä oon oikeesti hurahtanut tuohon tanssiohjelmaan tai ehkä paremmin Pöyhösen treenattuun pikku pyllyyn tai ehkä sittenkin Nikulan ilmeettömyyteen...
Vakavasti ottaen pudottivat kyllä oikean parin pois. Suvia kauniinpaa naista saa hakea, mutta luontevan esiintymisen taito häneltä puuttuu kokonaan.
Patz

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Patz »

safi kirjoitti:Pöyhösen treenattuun pikku pyllyyn tai ehkä sittenkin Nikulan ilmeettömyyteen...
Hoi hoi, siinä on ne ainoat kaksi syytä miksi ohjelmaa tulee katsottua! Ne pakarat!! Ja se ujo hymy! Phuuuh! Pikkuhousuthan siinä kostuu...
bedlam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tossa Baari-ohjelmassahan on näemmä tutuntuttujakin osallisena. Eipä ole tullut seurattua.
safi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti: Pikkuhousuthan siinä kostuu...
Noh myönnetään nyt sitten. Kyllä sitä lantion liikettä testailisi mielellään omankin makuukammarin puolella..
Kittys

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

AarneAnkka kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Haahaa. Lunta tulee taivaan täydeltä.. Kenellähän mahtaa olla koko tulevan viikon talkkarivuoro? :lol:
Ja mahtaa harmittaa niitä joilla on auto mutta ei katettua autotallipaikkaa. :lol:
Mua ei harmita, mulla on koko autotalli. Jea, ja aamulla lykkiin lunta! :cheer:

Oon tainnu olla kiltisti, sain yhen lahjan ennakkoon ja toiveita jo kyseltiin :think:
hebuli

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja hebuli »

safi kirjoitti:Mites muuten löytyykö täältä joltain kokemuksia kreatiinin käytöstä yms? Itse aloitin eilen, kun olen kuullut sen käyttäjiltä pelkkää hyvää.. kahtotaan nyt sitten mikä on vaikutus tämän tädin kroppaan.
Pitäisi varmaan googlettaa, mutta eikö kreatiinin tarkoitus ole lähinnä nopeuttaa palautumista ja mahdollistaa kovempi harjoittelu? Ei se siis sinänsä yksinään tee mitään, ei ole mikään rasvanpoistaja tms.

Käyttämässäni palautusjuomassa on kyllä kreatiinia, en osaa sanoa onko vaikuttanut mitään suuntaan jos toiseen, aika samanlainen olin jo aikoinaan ennenkuin aloin millään palautusjuomilla pelleillä. Kreatiinia saa kai luonnollisesti myös esim. naudanlihasta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Tossa Baari-ohjelmassahan on näemmä tutuntuttujakin osallisena. Eipä ole tullut seurattua.
Ai se Makkonen? Mää mietiskelinkin että mahtaisikko tuntee, kun on oman kylän jannuja. Ja vielä samaa ikäluokkaa. Herranjumala vaan, että sillä on jo neljä pentua!! :shock: Meidän ikänen nuorimies, eiku nuorempikin. Mikä niitä vaivaa, ja miten ne ehtii?
nypari

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja nypari »

Neljä kertaa kreatiini"kuurin" palautusjuomassa aloitettuani, on joka kerta tulokset nousseet pari kolme toistoa per liike saman tien. Toimii mulla. Samantyyppisiä kommentteja kuullut muiltakin. Ilmeisesti se epäsäännöllisyys toimii paremmin, koska jatkuvaa se tulostason nousu ei ole ollut.
safi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja safi »

[quote="hebuli"]
Pitäisi varmaan googlettaa, mutta eikö kreatiinin tarkoitus ole lähinnä nopeuttaa palautumista ja mahdollistaa kovempi harjoittelu? Ei se siis sinänsä yksinään tee mitään, ei ole mikään rasvanpoistaja tms.

Jep hain siitä itse asiassa infoa viime viikolla ja löysin yhden hyvän sivuston aiheesta. Tähän en sitä kuitenkaan kykene laittamaan :oops: edelleenkään.
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt on taas ihan mukvoo... suunnittelen mielessäni huomisen trikkejä... :) eli rinnetemppuja.
hebuli

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja hebuli »

nypari kirjoitti:Neljä kertaa kreatiini"kuurin" palautusjuomassa aloitettuani, on joka kerta tulokset nousseet pari kolme toistoa per liike saman tien. Toimii mulla. Samantyyppisiä kommentteja kuullut muiltakin. Ilmeisesti se epäsäännöllisyys toimii paremmin, koska jatkuvaa se tulostason nousu ei ole ollut.
Tarkoituksena onkin kai tankata kehon kreatiinivarastoja silloin tällöin etteivät pääse ehtymään harjoittelussa. Sinänsä jatkuva käyttö ei ehkä olekaan välttämättä aiheellista. Taidetaan jopa väittää että kreatiinin ylenpalttinen käyttö lisäisi eturauhassyövän riskiä (muistaakseni).
safi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja safi »

5-6 vko:n käyttöjakso ja 2-4 vko:a taukoa.
Vastaa Viestiin