Sinkkuajatuksia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkuajatuksia

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Zeb kirjoitti:Voisitko hiukan selventää ajatuksiasi ?
En. Kommenttieni sisältöjä skannaamalla voit lukea mitä asiasta ajattelen.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Zeb

Re: Sinkkuajatuksia

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Niin, tuosta omasta perusonnellisuudestaan luopumisesta voisi käyttää myös termiä itsestään luopuminen. Ei terveellistä.
Kyllähän sitäkin tuli koetettua nuorempana jonkun aikaa. Siitä seurasi jonkin asteen sitoutumiskammo useaksi vuodeksi. Onneksi ei vaivaa enää, pikemminkin päinvastoin.
Joo, minä taas elin ensin pitkään suhteessa, jossa varsinkin loppuvuosina koin, että toinen haluaa siitä suhteesta enemmän kuin minä, ja hänelle se riitti paremmin kuin minulle. En ollut enää onnellinen.

Sitten revin tukkaa päästäni kun yritin elää suhteessa, jonka jatkumisen edellytys tuntui olevan tuo itsestäni luopuminen. En ollut enää onnellinen. Erokin oli kiduttavaa, muttei niin kiduttavaa kuin suhteen jatkaminen olisi ollut.

En myönnä olevani sitoutumiskammoinen mutta pientä tasapainontarkkailuneuroosia taitaa olla ohjelmassa toistaiseksi, mikäli nyt jotain suhdeviritelmiä tässä aikaan saan. Vähän pelkään sitä että jompi kumpii osapuoli saa turpiinsa.
Zeb

Re: Sinkkuajatuksia

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lucky Luciano kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Voisitko hiukan selventää ajatuksiasi ?
En. Kommenttieni sisältöjä skannaamalla voit lukea mitä asiasta ajattelen.
Keskustelu osaltamme lienee sitten päättynyt. En jaksa skannata enää. Luin ne kerran läpi, mutten opetellut ulkoa.
pajazzo

Re: Sinkkuajatuksia

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Clay kirjoitti: Naiset on sikoja!
Miehetkö sitten eivät ole?
pajazzo

Re: Sinkkuajatuksia

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Tavallaan viihdyn sinkkuna. Ei tarvitse selitellä kenellekkään minne menee ja koska tulee. Kämppä saa olla juuri niin sekaisin tai siisti kuin haluaa. Töllön katselusta ei tule riitaa ja sängyssä voi nukkua niin leveästi kuin pystyy. En voi silti kieltää, etteikö toisinaan olisi mukava käpertyä jonkun kainaloon. Kokkaaminen tuntuu tyhjänpäiväiseltä vain itseään varten. Koiralle voi höpistä päivän tapahtumista, mutta se vain kuuntelee kauniisti ilman kommentoimista. Sinkkuus tuntuu olevan jatkuvaa kissa- hiiri leikkiä. Siihenkin väsyy. Kaikkein turhauttavinta on se, että aivan liian usein tunteet eivät kohtaa. Se kenestä itse kiinnostuu ei kiinnostu sinusta. Se ketä sinusta kiinnostuu et kiinnostu hänestä. Jossain vaiheessa sitä sitten päättää, että olkoon! Parempi olla sinkkuna oman elämänsä herrana, kuin jatkuvasti hakata päätään seinään... :apuva:
Vastaa Viestiin