Markkina-arvoteoria

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

RolloTomasi kirjoitti: Parhaisiin tuloksiin omana itsenään? Ei ole minkäänlaisia tuloksia tullut tähän asti. Kaikki menee koko ajan päin helvettiä. Että siinä sulle omana itsenään parhaisiin tuloksiin pääsemistä. Että jos haluaisit jotenkin selventää asiaasi?
Selvensin jo tuohon edelliseen.
Koko markkina-arvo on populäärimediayhteiskunnan luomaa harhaa. Se myy. Uusia konsepteja, uusia trendejä, uusia vaatteita .. Tee näin, sano näin ja pukeudu näin. Virka, työsuhdeasunto, GAPin vaatteet ja pyykkilautavatsa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tätä ei tarvi
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 20.03.2006 8:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mylwin kirjoitti: Koko markkina-arvo on populäärimediayhteiskunnan luomaa harhaa. Se myy.
Ei, kyllä se tulee biologiasta.

Ja jos minulla saatana on aivan yhtä hyvä markkina-arvo kuin muilla, niin miksi en ole seurustellut kertaakaan? Miksi kaikki menee päin vittua aina joka ikinen kerta, täh? Ajassa jolloin muut ovat ehtineet seurustella 5-10 kertaa, en ole seurustellut kertaakaan? Perustele vittu toi.
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Oletko, Rollo, koettanut kaverustua tai ystävystyä naisten kanssa ?
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti:Oletko, Rollo, koettanut kaverustua tai ystävystyä naisten kanssa ?
Läheisin ystäväni on nainen.

Kavereista... en tiedä ketkä lasketaan kavereiksi ja ketkä ei, mutta niistä kavereista, joiden kanssa olen ollut tekemisissä viimeisen vuoden aikana, puolet on naisia. Ei kyse ole siitä.

Miksi helvetissä ihmisten ajatuskulku kulkee: toi ei ole seurustellut -> sillä ei ole naispuolisia kavereita?
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ok. No, minkä ikäinen olet ?
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti:Ok. No, minkä ikäinen olet ?
26.

Nyt tää meni taas yhden runkkarin persoonallisuuden analysoimiseksi, niin että asian sijasta puhutaankin ihmisestä.
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti: Miksi helvetissä ihmisten ajatuskulku kulkee: toi ei ole seurustellut -> sillä ei ole naispuolisia kavereita?
En ole selvännäkijä, ja ajattelin, että halusit täällä pohdittavaksi kysymystäsi. Seurustelusuhteista mielestäni suurin osa pohjaa kaveruudelle tai ystävyydelle. Mahdollinen selitys olisi voinut olla, ettet tapaa tarpeeksi naispuolisia ihmisiä.
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti: 26.
Olet aika nuori vielä. Omista seurustelukumppaneistani (joita on ollut yhteensä 4) kaksi ei ollut seurustellut vielä tuohon ikään mennessä.
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti: En ole selvännäkijä, ja ajattelin, että halusit täällä pohdittavaksi kysymystäsi.
eps heitti tuossa vähän aikaa sitten samanlaisen ajatuksen, siksi kysyin.

toki, jos sinulla on vastauksia kysymykseeni, niin kerro. mielelläni kuuntelen. (tosin uskoisin jo vastanneeni omaan kysymykseeni tuolla aikaisemmin, mutta valitettavasti se taas palautuisi markkina-arvoon.)
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: 26.
Olet aika nuori vielä. Omista seurustelukumppaneistani (joita on ollut yhteensä 4) kaksi ei ollut seurustellut vielä tuohon ikään mennessä.
Oikeastaan olen jo pirun vanha ja ihmisiä, jotka eivät ole seurustelleet tähän ikään mennessä, katsotaan hieman kieroon, että heissä täytyy olla jotain vikaa, koska eivät ole vielä seurustelleet, ja se taas heikentää mahdollisuuksia päästä suhteeseen. Nuo kaksi mainitsemaasi ovat olleet onnekkaita poikkeustapauksia.
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:
Zeb kirjoitti: En ole selvännäkijä, ja ajattelin, että halusit täällä pohdittavaksi kysymystäsi.
eps heitti tuossa vähän aikaa sitten samanlaisen ajatuksen, siksi kysyin.

toki, jos sinulla on vastauksia kysymykseeni, niin kerro. mielelläni kuuntelen.
Kaikki mitä täällä kirjoitetaan on turhanpäiväistä spekulaatiota, koska en tunne sinua. Näissä riveissä tuskin voidaan välittää kovinkaan paljoa informaatiota, ja kaikki on ihan arvailua vain.

Mutta, luulisin, että yksi mahdollinen selitys seurustelemattomuuteesi voisi olla nuori ikä, josta osa parhaasta etsikkoajasta on mennyt masennellessa, ja jos oikein muistan, osa haikaillessa ei-oikeasti-kiinnostuneen naisyksilön perään.
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti: Mutta, luulisin, että yksi mahdollinen selitys seurustelemattomuuteesi voisi olla nuori ikä, josta osa parhaasta etsikkoajasta on mennyt masennellessa, ja jos oikein muistan, osa haikaillessa ei-oikeasti-kiinnostuneen naisyksilön perään.
Toisaalta haikaillessani ei-oikeasti-kiinnostuneen naisen perään, joku toinen olisi voinut tulla ja kiskaista minut siitä irti, jos olisin tarpeeksi hyvä ihminen. Itse olen tullut siihen tulokseen, etten ole riittävän mukava, älykäs, sivistynyt, komea ja urheilullinen.
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:Toisaalta haikaillessani ei-oikeasti-kiinnostuneen naisen perään, joku toinen olisi voinut tulla ja kiskaista minut siitä irti, jos olisin tarpeeksi hyvä ihminen. Itse olen tullut siihen tulokseen, etten ole riittävän mukava, älykäs, sivistynyt, komea ja urheilullinen.
Tuosta haikailutilasta on aika vaikea kenenkään kiskaista ketään yhtään mihinkään. Luulisin, että aika moni haluaa olla kiinnostuksen kohde nro 1.

Ja luulen, että tuo kertomasi ajattelun lopputulos kertoo vain siitä, että olet masentunut. Silloin tuntuu juuri tuolta. Tekstiesi perusteella vaikutat mukavalta, älykkäältä ja sivistyneeltä, minun mielestäni. Muusta en voi esittää arvailuja tekstin perusteella. Mutta sitä voin arvailla, ettei suurin osa naisista etsi mitään markkina-arvoteorian mukaista YTM-prototyyppiä. Ja ne, ketkä etsivät, haluaisitko sinä sitten sellaisen ?
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti:Mutta sitä voin arvailla, ettei suurin osa naisista etsi mitään markkina-arvoteorian mukaista YTM-prototyyppiä. Ja ne, ketkä etsivät, haluaisitko sinä sitten sellaisen ?
Ehkä olet oikeassa kaikessa mitä sanoit.

Ja ei, en usko, että haluaisin naista, joka etsii YTM-prototyyppiä. Ei se ainakaan ole kriteerinä ja sellaista etsivä luultavasti olisi ajatusmaailmaaltaan niin kaukana minusta, etten ehkä sellaisesta naisesta edes kiinnostuisi.
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rollo: Jos pitäisi lyödä vetoa, niin luulen, että viimeistään parin vuoden sisään olet pariutunut. Se, onko tuo pariutuminen sitten mikään Graalin malja onneen, onkin jo toinen juttu.
Exsat

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mylwin kirjoitti: Mitä tekemistä sillä on yleisen seksin saamisen kanssa? Seurustelusuhteissa miusta seksi on itsestään siihen kuuluva, ei markkina-arvolla ole sen seksin kanssa mitään tekemistä.
Äläpä yleistä!
AarneAnkka

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Seurustelusuhteissa miusta seksi on itsestään siihen kuuluva, ei markkina-arvolla ole sen seksin kanssa mitään tekemistä.
Äläpä yleistä!
Kuinka yleisiä seksittömät seurustelusuhteet sitten ovat? :?
Exsat

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Seurustelusuhteissa miusta seksi on itsestään siihen kuuluva, ei markkina-arvolla ole sen seksin kanssa mitään tekemistä.
Äläpä yleistä!
Kuinka yleisiä seksittömät seurustelusuhteet sitten ovat? :?
No onhan näitä TosiRakkausOdottaa-tyyppejä tässäkin maassa vaikka ja kuinka! Kaikista muista pihtareista puhumattakaan.
Patz

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Kuinka yleisiä seksittömät seurustelusuhteet sitten ovat? :?
Yhdessä olleessa toivon että erittäin harvinaisia.
AarneAnkka

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:ATM (Alemman Tason mies)
Katkeroituessaan taipuvainen vakavaan naisvihaan.

ATN (Alemman Tason nainen)
Rupesin miettimään. Kai nuo AaTeeÄnnätkin ovat katkeroituessaan taipuvaisia vakavaan miesvihaan? Vastakkaisen sukupuolen syyttäminen omista ongelmistaan lienee ominaista kummallekin.
Exsat

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:ATM (Alemman Tason mies)
Katkeroituessaan taipuvainen vakavaan naisvihaan.

ATN (Alemman Tason nainen)
Rupesin miettimään. Kai nuo AaTeeÄnnätkin ovat katkeroituessaan taipuvaisia vakavaan miesvihaan? Vastakkaisen sukupuolen syyttäminen omista ongelmistaan lienee ominaista kummallekin.
Naiset taitaa syyttää lähinnä itseään.
AarneAnkka

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mylwin kirjoitti:Helvetti, saahan Tony Halmekin pimpskattia omana idioottina itsenään.
Saisiko, jos olisi hintsu pitkätukka, mutta luonteeltaan samanlainen? Retorinen kysymys. :)
Exsat kirjoitti:Naiset taitaa syyttää lähinnä itseään.
Äläpä yleistä!
Turbohaltija

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti: Samaa kakkaa me kaikki ollaan paketista riippumatta, sitä keskikastia kai.
Minä ainakin olen ihan eri kakkaa, Cacca Royal! ja pakettikin on De Luxe, Nih!

Markkina-arvo kuulostaa kyyniseltä käsitteeltä. En usko, että ihmisiä voi luokitella ainakaan noin karkeisiin kategorioihin kuin avausviestissä esitettiin. Toisaalta toisen ihmisen tietyt ominaisuudet ja teot herättävät ainakin minussa arvostuksen tunteita ja saattavat johtaa jopa kiinnostuneisuuteen. Esimerkiksi minulle selvisi äsken, että muuan naisystäväni lukee taukolukemisenaan Platonin Valtiota. Olin ihan oikeasti yllättynyt positiivisessa mielessä. Se on muutenkin erikoinen nainen, spesiaali. Pyynö tykkää, arvostaa.
Exsat

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Helvetti, saahan Tony Halmekin pimpskattia omana idioottina itsenään.
Saisiko, jos olisi hintsu pitkätukka, mutta luonteeltaan samanlainen? Retorinen kysymys. :)
Läskeilläkö muka sitten helpompaa?
Vastaa Viestiin