Monday roks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Runkkis

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Parin tunnin päästä lääkäri ja silloin saan toivottavasti hieman selviyttä tähän polveen. Olisi vihdoinkin kiva tietää milloin olen kunnossa. Ahdistaa, kun ei ole oikein tietoa siitä. Toivon mukaan kaikki on hyvin eikä tarvitse vakuutusyhtiön kanssa tapella...

Nyt kuitenkin ensin aamiaista ja kahvia Hesarin kera...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mistä mä saan hierojan tähän hätään?! Niskat vihloo ja pää halkee.. :cry: Sairastelu ja urheilutauko on tehnyt musta vammasen!
nypari kirjoitti:Aurinkoista huomenta palstalaisille!
Aurinkoista sinnekin! Ilmeisesti siis etelässäkin samat kelit? Se on hyvä, ollaan lähdössä puksuttamaan sinnepäin kohtapuoliin.
killkill

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pirun komee päivä näyttäis olevan ulkona. Oikein jurppii nököttää sisällä.

Huomenta vaan, "V For Vendetta" avaa perjantaina.
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Aurinkoiset onnittelut K(n)imipäivänä!

Aamuhan pyörähti erinomaisesti käyntiin aurinkoisessa pakkassäässä! Olin jopa kerrankin ajoissa työpaikallani, ja sain heti aamusta toimitettua reseptinkin lääkärille uusimista varten. (Ja ei, kyseessä ei ole pienet, vihreä pillerit jotka pitävät minut edes jotenkin tolkuissani. Ne on loppuneet jo aikoja sitten.)
Harmi vaan että takaraivossa jyskyttää pieni vitutuksen aihe, ehkäpä se tästä päivän mittaan helpottaa... Ja kunhan saan nää ärsyttävät työkaverit tonne seinän toiselle puolelle, saattaa työnteostakin tulla tänään jotain. Ja paree oliskin, aika loppuu eikä käännettävien rivien määrä vähene...!

Mut hei, helmeilevän hymyilevän aurinkoista maanantaita kaikille!
Mulli75

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Jotenkin tylsä työpäivä, ei sen takia että on maanantai. Ainoat ihmiset joiden kanssa on ollut mukava jutella aamun aikana on meidän sihteeri ja yksi myyjä.

Aamukahviseurakin oli tylsää, ei mitään hyvää läppää vaan väkisin vääntämistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suussa karsea maku, silmät harottaa ja koivet nukkuu vielä.

Kahvi pulputtamaan.

Tänään voisi törsätä paljon rahaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hebuli

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joopa joo, taistelin aamulla 15 min yrittäen saada auton ovea auki. Tässä autossa kun on sellainen tyyppivika että ovien avaussysteemit menevät kovin herkästi jumiin jos on peräkkäin plussaa ja miinusta (=jäätä sisällä). Saisi sen kuulemma korjattua jollain oven sisään asennettavalla lisäpalikalla, maksaa lisää rahaa. Oli eka kerta tänä talvena kun näin tapahtui, luulin jo vaivan korjaantuneen itsestään. Rämpyti rämpyti vaan aamusella. Auton sisään päästyäni huomasin ettei ovi enää avaudu sisältä, mutta onneksi ikkunan sai edelleen rullattua auki ja oven avattua ulkokahvasta.

Nukuttuakin tuli ehkä vajaa 6h, herättyäni päässä pyöri vaan eilisen yllättävät käänteet elokuvaseuran taholta (ettei mulla muka olisi muutenkin jo tarpeeksi mietittävää). Juteltiin illalla tunti puhelimessa ja sovittiin että ensi lauantaina puhutaan kaikki asiat puhki ja pahki. Helvetin sekavaa. No, aamu on kuitenkin kaunis.
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Patz kirjoitti:Harmi vaan että takaraivossa jyskyttää pieni vitutuksen aihe, ehkäpä se tästä päivän mittaan helpottaa...
Hmph, kolleegakin kävi jo halailemassa kun oon niin takakiree. Pitäsköhän irrottaa tää päätäni kiristävä vanne? Tiedän kyllä yhden lääkkeen vaivaan kun vaivaan, mutta miks pääsiäinen on vaan kerran vuodessa!!11
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Voi teitä mussukat. Kiitos vielä kaikille, ketkä jakso onnitella mua vaik synttärit menikin jo eilen. Mut niinku tuol toisaalla tuli todettua, ei se meille blondeille ole ihan niin tarkkaa..
Silmät menee väkisinkin kiinni, ku on näin tylsää. Yritän harrastaa kahvitankkausta, mut ei sekään tunnu auttavaa.
Hebulille lämpimiä ajatuksia. Ei nää hemmetin ihmisusuhteet koskaan oo helppoja. *tietää*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Patz kirjoitti:Tiedän kyllä yhden lääkkeen vaivaan kun vaivaan, mutta miks pääsiäinen on vaan kerran vuodessa!!11
Niinpä! Ystäväni toi mulle lauantaina SUKLAAMUNAN, ja sanoi, että "tää on sulle, jos ei muuten natsaa.." Käsittämätöntä. Oonko todella näin säälittävä???
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä ja kamala kiirus.
Pakko silti ilmottaa että mä saan tänään Anteroteron kotiin :h:


Myöhästyneet synnärionnittelut Sipsille!
Elukka

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahas, pukkaskin sitten odottamatotman lomapäivän.
Navettaelukatkin jo ruokittu, joten voin kohtalaisella omallatunnolla laiskotella lopun päivää. :)
(Vaikka taidan mää kummiskin jossain vaiheessa ratketa taas siivoomaan kun toi "kämpästä ihmisasumuksen näköinen" -projekti on niin lupaavasti vaiheessa. :D)
hebuli

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Aurinkoista huomenta palstalaisille!
Aurinkoista sinnekin! Ilmeisesti siis etelässäkin samat kelit?
Eikös Tampesteri ole jossain kaukana pohjoisessa?
Viimeksi muokannut hebuli, 20.03.2006 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

sipsi kirjoitti:Niinpä! Ystäväni toi mulle lauantaina SUKLAAMUNAN, ja sanoi, että "tää on sulle, jos ei muuten natsaa.." Käsittämätöntä.
No sä saat edes kavereilta, mä joudun ostamaan suklaisetkin itse! ;)
Dumari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti: Eikös Tampesteri ole jossain kaukana pohjoisessa?
Kyl se keskisuomes näyttäs olevan.

Kuva
hebuli

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Hebulille lämpimiä ajatuksia. Ei nää hemmetin ihmisusuhteet koskaan oo helppoja. *tietää*
Kiitos. Ihmissudet tietävät kaikenlaista päänvaivaa ja harmia.
Elukka

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:Ihmissudet tietävät kaikenlaista päänvaivaa ja harmia.
Now that really bites. :piru:

Mutta joo, kyllä sä siitä selviät kato. :wink:
millivanilli

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAAAAAARGHT!!! ***TUJEN ***TU

Hitto, että mua raivostuttaa eräs henkilö niin paljon, että voisin lyödä..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja sipsi »

hebuli kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Hebulille lämpimiä ajatuksia. Ei nää hemmetin ihmisusuhteet koskaan oo helppoja. *tietää*
Kiitos. Ihmissudet tietävät kaikenlaista päänvaivaa ja harmia.
Vitsi, mikä telepatia.. Mulle tuli kans mieleen ihmissudet tosta kirjotusvirheestä. :roll:
Viimeksi muokannut sipsi, 20.03.2006 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihmiset, Ihmissudet, ihmissuhteet...

"Ihminen on ihmiselle ihminen, ja se on suttakin pahempi."

Väsymys. Viikon ainoa vapaapäivä, ympäröitynä pitkillä työputkilla. Jotain pitäisi saada aikaiseksi, mutta tekee vain mieli maata...

Sain eilen niin hämmentävän viestin, että en tiedä mitä tekisin. Yritin soittaa lähettäjälle, mutta hän ei vastaa. Taas tämä perinteinen katoamistemppu. Ahdistaa.

Muksaa maanantaita kaikille kuitenkin. Minä aion vaan öllöttää ja syödä. Pitäisi käydä kaupasta deodoranttia ja maitoa. Ei jaksa. On niin pitkä matka, varmaan 100 metriä. Plääh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

LillyMunster kirjoitti:"Ihminen on ihmiselle ihminen, ja se on suttakin pahempi."
Itse suosin sanontaa: Nainen on naiselle susi
Ja tämä tarina on tosi.

Mutta hei, pomo antoi mulle just ylimääräisen vapaapäivän! Jee!
Dumari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Hitto, että mua raivostuttaa eräs henkilö niin paljon, että voisin lyödä..
Hitsit, taidat olla aika hurjana. Mä oon nyt kasista saakka tehnyt melkein putkeen duunia, olipas kivat 2h 30min kun ei tarvinnut paljoa miettiä mitä tekisi..

Yhdeltätoista safkailemaan kinkkiin, jos silloin sais jo noi kaksi hernettä aivojen tilalla aktivoitua.

edit: shatans, naisilta pitäis kieltää työajalla duunipuhelimeen juoruaminen :evil:
AarneAnkka

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Helvetin sekavaa.
Ja sitten pitäis keskittyä vielä duuniinkin. Tiedän. Tsemppiä sulle. *selkääntaputushymiö*
Elukka

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:Itse suosin sanontaa: Nainen on naiselle susi
Höh :leuhka: Sudet on oikein mukavia ja sosiaalisia eläimiä.
millivanilli

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
Hitsit, taidat olla aika hurjana. Mä oon nyt kasista saakka tehnyt melkein putkeen duunia, olipas kivat 2h 30min kun ei tarvinnut paljoa miettiä mitä tekisi..

Yhdeltätoista safkailemaan kinkkiin, jos silloin sais jo noi kaksi hernettä aivojen tilalla aktivoitua.
Juu olen raivona. Yksi opiskelutoveri on niin raivostuttava. Siis ihan aikuinen mies, ja aikuiselle tarkoitan, että on varmasti reilut 40v. Vituttaa, että pitää tehdä yksi projektityö tuollaisen ihmisen kanssa. Se muistutta liikaa mun entistä pomoa.

Mulla ei taida tänään ollakaan kolmeen asti töitä.. ei vain riitä tekemistä niin paljoa.
Vastaa Viestiin