Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä kerron teille nyt salaisuuden tuosta tittelistäni; ajelen vain pääni. Tänään on uimahallipäivä ja minulla on komeat mustat säärikarvat ja pusikot kainaloissa. Talvisin sitä ei vaan jaksa, ainakaan sinkkuna. Bikinirajani on sentään siisti, mutta ruma.

Niitä vaatimuksia naisten karvoitukselle kyllä löytyy, mutta koskaan minua ei ole kukaan potkinut pois sängystä rehottavien karvojeni takia. Tosin en ihan luonnontilassa rehotakaan, vaan suurimman osan ajastani olen sängellä vähän sieltä ja täältä. Laiskuutta parturoinnissa.

Ja mieheni haluan karvaisena, mutta ilman kainalokarvoja, kiitos!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Zeb

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Zeb »

AarneAnkka kirjoitti:Mäkin pistän onkiessani madon koukkuun vain miellyttääkseni kaloja.
Eli oletat, että jos naisella on jo fisu kotona, niin se lähtee laittamattomana sellaisiin tilaisuuksiin, jossa kyseinen fisu ei ole näkemässä, tai muutoin kyseessä on extrafisujen koukutus ?
AarneAnkka

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Zeb kirjoitti:kyseessä on extrafisujen koukutus ?
Tai ainakin haluttuna olemisesta nauttiminen. Inhimillistä. Minkä takia moni mies pakotetaan tanssimaan "romantiikan nimessä" vaikka kotona on jo misu?

Mä ainakin pistän puvun päälle juhliin mennessäni muiden, en itseni takia. En pidä pukua mitenkään erityisen mukavana tai käytännöllisenä. Vai pitäisikö minun nyt niskojani nakellen korostaa Itsenäisenä Vahvana Miehenä Joka Ei Alistu Kauneusvaatimuksiin, että ihan tosissanneko luulette että pidän pukua muita miellyttääkseni? Itseni takiahan mä sen vaan teen.
tonttu

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ElanorRaven kirjoitti: Naiset - teettekö te nämä oikeasti miesten takia? Näkemyksiä?
En miehen, vaan ensisijaisesti itseni takia. Sheivaan, laitan hiuksia ja meikkaan ihan itseni vuoksi.
Toisaalta, joskus on kivaa laittautua miestä varten vaikka tiedänkin, että hän pitää minusta tällaisenaan, oli sitten meikkiä tai ei.
Se on ihan totta mitä täällä todettiin, että on tärkeää että on tyytyväinen peilikuvaansa. Kun tuntee itse itsensä viehättäväksi niin silloin yleensä olet sitä myös muiden silmissä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Joskus mietin, lukeeko kukaan horinoitani. Mutta no, silläkin uhalla taidan jatkaa horinaani.

Ei tunnu oikein järkevältä pohtia, tekeekö nainen jotain "miehen/miesten takia" tai joku mies "naisen/naisten takia". (Tosin nykyisessä diskurssissa naisten tuntuu olevan vaikea myöntää tekevänsä mitään "miehen takia", kun taas ainakin itse koen, että voisin tehdä ja teenkin monia asioita ainakin osaksi "naisen takia" - lienee näitä vulgaarifeminismin saavutuksia.) Ylipäätään lienee ilmiselvää, ettemme ole keksineet itse, että hei, parturissakin tai kampaajalla voi käydä, vaan olemme oppineet vähitellen parturissa käynnin merkityksen sosiaalisena käytäntönä. Näinpä voinee ajatella, että parturissa käydään (a) oman eetoksen vuoksi (parturissa käynti vahvistaa minuutta), ja (b) ympäristön vuoksi (ympäristö odottaa siistiä tukkaa), jotka tietysti molemmat ovat kanssakäymisessä keskenään. Ympäristö tosin tulee ensin, sillä emme ole keksineet itse esimerkiksi käyttämäämme kieltä ja sen merkitysjärjestelmää.

Se, että joku pitää alapääkarvoituksen ajelua repressiivisenä ja vastenmielisenä käytäntönä, joka loukkaa naisen itsemääräämisoikeutta, joutuu perustelemaan, miksi muut vastaavat käytännöt (esim. parturissa käynti) eivät loukkaa ihmisten itsemääräämisoikeutta ylipäätään. Ylipäätään tuntuu kummalliselta vaatia, että kukaan ei saisi pitää ajellusta alapäästä, kun on tiedossa, että ajelemattomillakin on ystävänsä. Epäjohdonmukaisuuden kliimaksi taas saavutetaan silloin, kun joku itsemääräämisoikeuden puolustajista kehottaa esimerkiksi Gattacaa parturiin, vaatekauppaan tai muihin toimenpiteisiin, jotka kohottaisivat hänen oletettua "markkina-arvoaan" parinmuodostuksen kannalta relevantin yhteisön silmissä. (En väitä, että kukaan olisi erityisesti tehnyt näin.)
AarneAnkka

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vadim kirjoitti:Joskus mietin, lukeeko kukaan horinoitani. Mutta no, silläkin uhalla taidan jatkaa horinaani.
Pyydän anteeksi että takerruin yhteen pieneen osaan horinastasi. Koko horinasi oli alusta loppuun täyttä asiaa, kuten myös tämä horina.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Anteeks nyt vaan kaikki itsensä takia laittautujat, mutta kyllä se laittautuminen lopulta on muita varten. Tietenkin on kiva tuntea olevansa viehättävä ja puhdas ja raikas ja kaunis, mutta muiden silmistähän sitä peilataan. Jos olet ihan yksin, kukaan ei sinua näe, niin miksi haluaisit näyttää viehättävältä? Se, että olet tyytyväinen peilikuvaasi tarkoittaa sitä, että olet muidenkin silmissä ihmismäisen näköinen. Jokainen meistä häpeäisi silmät päästään, jos menisi muiden silmien eteen täysin luonnontilassa ja räjähtäneen näköisenä. Aina itseään laittaessa itseään katsoo ulkopuolisten silmin, miltä minä nyt näytän. Sitä kun on itse ainoa ihminen, jonka ei sitä omaa ulkonäköään tarvitse jatkuvasti katsella ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Miten voidaan verrata karvattomuuden vaatimusta yleiseen ulkonäöstä huolehtimiseen? Ihan yhtä lailla voitaisiin verrata geelivarpaankynsiä suihkussa käymisen tärkeyteen. Jotain pientä rajanvetoa! Saahan karvattomuudesta pitää, mutta ei sitä voida olettaa, sosiaalista viihtymistä ei siistimätön bikiniraja kuitenkaan häiritse samoin kuin hienhaju.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:Jotain pientä rajanvetoa! ei sitä voida olettaa
Noilla rajoilla ja oletuksilla kun vaan on paha tapa siirtyillä edestakaisin kulttuurin muuttuessa ja vuosisatojen vaihtuessa.
Zeb

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Zeb »

AarneAnkka kirjoitti:Tai ainakin haluttuna olemisesta nauttiminen.
Minä olen ehkä vähän omituinen, mutta en kauheasti tykkää olla haluttu sellaisten ihmisten silmissä, joita en itse halua, koska en voi silloin antaa heille sitä mitä he toivovat.

Väitän, että laittaudun juhliin lähinnä siksi, että tunnen oloni mukavaksi sellaisissa tilaisuuksissa laitettuna.
Minkä takia moni mies pakotetaan tanssimaan "romantiikan nimessä" vaikka kotona on jo misu?
Tanssimaan kenen kanssa ? Ei minun puolestani ainakaan tarvitse tanssia ketään muuta kuin omaa misua miellyttääkseen.
Mä ainakin pistän puvun päälle juhliin mennessäni muiden, en itseni takia.

Minä taas voisin kuvitella, että miehenä saattaisin tuntea itseni erityisen komeaksi juhlatilaisuutta varten pukeutuneena, ja ihan itsetyytyväisyyteni ja omahyväisyyteni tyydyttämiseksi pukeutua mielelläni pukuun. Olenko nyt siis narsistinen paska ?
PerttiMakimaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

En tajua!

Siis ymmärränkö Keikaus oikein?

Sinä et halua ajella karvojasi usein etkä käydä suihkussa (jos kerran hajut eivät haittaa tjsp.) ennen seksiä? Ja kansainvälinen meikkitaiteilija-homo-salaliitto on aivopessyt vaatimaan tällaisia asioita naisilta?

Mitä v***ua? Jos sinua ei kiinnosta moinen niin jatka etsimistä. Eiköhän jostakin löydy karvaisista naisista pitävä mies, jonka hajuaisti on tuhoutunut esimerkiksi onnettomuudessa.

Ongelma ei vaan tainnut olla se, vaan mielestäsi nämä miehet ovat väärässä ja sinä oikeassa. Kaikkien pitäisi siis ruveta pitämään sinua ihanana ja heille täydellisenä naisena.

Ihanan itsekästä, mutta elämä on.

P.S. kun palstan miehet valittavat mikseivät naiset pidä heistä heitä käsketään muuttua naisten toiveitten suuntaan. Käskijöinä sekä naiset että miehet... :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:En tajua!

Siis ymmärränkö Keikaus oikein?

Sinä et halua ajella karvojasi usein etkä käydä suihkussa (jos kerran hajut eivät haittaa tjsp.) ennen seksiä? Ja kansainvälinen meikkitaiteilija-homo-salaliitto on aivopessyt vaatimaan tällaisia asioita naisilta?
Juu, et selvästikään ymmärrä oikein. Käyn suihkussa oikein mielelläni, parhaimpina päivinä oikein kaksikin kertaa. Mielestäni ennen seksiä ei vaan ole tarpeen poistaa kaikkia ihania ihmisen hajuja. Joskus maailman aikaan ne hajut ovat jopa jotain pervoa kiihottaneet.
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Jotain pientä rajanvetoa! ei sitä voida olettaa
Noilla rajoilla ja oletuksilla kun vaan on paha tapa siirtyillä edestakaisin kulttuurin muuttuessa ja vuosisatojen vaihtuessa.
Niin, silloin sata vuotta sitten kun synnyin ei vielä karvattomuutta vaadittu samaan tapaan kuin nyt.

Aloitusviestissa riipaisi erityisesti se että seksuaalisesti halukas, innokas ja kekseliäs ihminen joutuukin häpeämään itseään koska ei ole muiden asettamien vaateiden edessä täydellinen. Seksistä on tulossa luvanvaraista kauniiden ja puunattujen ihmisten hietöntä, rytmillistä liikuntaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti: :komp: Milläs kasvat 10 cm lisää pituutta tai hankit Sankarillisen Miehekkään Leuan™? Kyllä mäkin hyppisin riemusta jos voisin mukautua vallitseviin kauneusihanteisiin parilla partahöylänvedolla.

Mutta ehkä mun ei tarvi, kun musta ollaan tykätty ihan sellaisena kun mä olen. Sustakin ollaan, Keikaus hyvä. Uso poies.
Höpsis pöpsis, Aarne! Susta tulisi heti paljon epäviehättävämpi, jos olisit 10 senttiä pidempi! :) Enkä taida edes tykätä sellaisista kirveellä veistetyistä leuoista eli kyllä sinustakin tykätään sellaisena kuin olet.
Kikkelis kokkelis.
Angita

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Angita »

Minä laittaudun, meikkaan ja pukeudun, koska haluan kertoa muille ihmisille hieman itsestäni ulkomuotoni perusteella. Se, että pukeudun juhlatilaisuuksissa iltapukuun tai muuten tilaisuuteen sopivasti kertoo myös siitä, että kunnioitan muita vieraita ja juhlan järjestäjää enkä pidä juhlan syytäkään turhana. Toki haluan näyttää muiden - niin naisten kuin miestenkin - silmissä hyvältä. Tämäkin jo paljastaa jotain minusta ja sisimmästäni. Olen hyvilläni jos joku kehuu ulkonäköäni ja murheissani jos joku sitä arvostelee.

Kerromme ulkomuodollamme toisille ihmisille itsestämme tahdoimmepa tai emme. Ulkomuodon muokkaaminen on myös oiva keino vaikuttaa toisten mielikuvaan meistä ainakin näin pinnallisella tasolla. Kun tutustutaan lähemmin tämä antamamme mielikuva joko vahvistuu tai saakin uuden merkityksen. Minä nautin tästä leikistä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Se sattuu, kun kuvittelee tarjoavansa toiselle sitä kaikkein kauneintaan.
:boohoo:

Sä et voi lannistua! Pidän sua mielenkiintoisena ihmisenä juuri sen takia ettet ole kuin suurin osa muista ihmisistä. Kaikki se puhe tuoksuista, bongorumpu-musiikista, zinkkistä ja kromista jne. tekee sinusta ainutlaatuisen. Mitäs sitte vaikka oilisikin karvoja? Sehän kertoo aika paljon siitä toisesta ihmisestä jos hän takertuu tuollaiseen sivuseikkaan. Maailmaa on paha mennä muuttamaan. Täytyy vaan pitää mielessä että takaiskuja saattaa ja tod.näk. tuleekin, mutta siitä on hyvä jatkaa yhtä kokemusta rikkaampana. :wink:
Kiitos! En lannistu, tulen vain silloin tällöin vihaiseksi. Tiedän kyllä, että aika urvelo tai pahasti posliinifetistinen ihminen (ei sama asia, huom.) saa olla, jos joku homma kaatuu karvoihin enkä menisi kyllä sanomaan että joku juttu on kaatunut pelkästään niihin, ei suinkaan. Kyllä ne kaatuvat yleensä ihan joihinkin muihin juttuihin.

Suht hyvin nukutun yön jälkeen ei vituta ollenkaan niin pahasti. Kyllä se tästä. Iltapäivällä menen uimahalliin ja roikun altaan reunasta niin, että mun seksy kainalosänki näkyy.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Clay kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Mitäs sitte vaikka oilisikin karvoja? Sehän kertoo aika paljon siitä toisesta ihmisestä jos hän takertuu tuollaiseen sivuseikkaan.
Ei se ole sivuseikka siinä vaiheessa, kun kakoo karvapalloja kurkustaan yhdessä vietetyn yön jäljiltä!
Kiitos keskiarvomiehen vastauksesta, tuota odotinkin. Kuule, ihan naisesi nautintoa ajatellen kannattaisi nuolla sieltä, missä niitä karvoja ei kasva ollenkaan. Ihan pikkuvinkki vain. Ymmärrän kyllä, että on kiva pusutella sieltä täältä, mutta kyllä ne herkuimmat paikat usein ovat limakalvoa ja jos olet istunut kiltisti ihmisen biologian tunneilla, tiedät ettei limakalvoilla kasva karva. Katso vaikka suuhusi.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:Tämä on kaksinaismoralismin kaunis kukka, toiselta vaaditaan aina enemmän kuin itseltä.
Mun mielestä on tosi noloa sanoa miehelle, että sen täytyisi muuttua jollakin tavalla ulkoisesti tai odottaa että hänen genitaalinsa olisivat tietynlaiset. Enkä edes halua, että joku muuttuu siksi kun sanon niin, siitähän tulisi sellainen olo, että on jonkun tahdottoman koiran kanssa. Jos tykkään jostakin miehestä, ei hän ole mikään muutosprojekti. Jos en tykkää hänestä, en ole hänen kanssaan ja jos tykkään niin olen.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Juu, et selvästikään ymmärrä oikein. Käyn suihkussa oikein mielelläni, parhaimpina päivinä oikein kaksikin kertaa. Mielestäni ennen seksiä ei vaan ole tarpeen poistaa kaikkia ihania ihmisen hajuja. Joskus maailman aikaan ne hajut ovat jopa jotain pervoa kiihottaneet.
Öh, voisitko kommentoida muuta osaa avauksestani tähän keskusteluun?

Lähinnä kaipaisin tietoa onko tämä valitusvirtesi tarkoitus vaan helpottaa mieltäsi vai pitääkö koko maailman nyt taipua sinun tahtoosi.

Tuli näet aika esi-gattagalainen viba tästä avautumisesta. Nussiva maailma vs. karvaton maailma. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Voi sua Keikaus kun olet niin höpsö! Vaikka salarakkaani oletkin, en edes tiedä millainen karvaturri sinulla on, joten en osaa sanoa mistä sinulle on valitettu (kuva ois kiva). Mutta hiuksissa ja genitaalikarvoissa on ainakin se ero että hiuksia ei juurikaan joudu suuhun, eivätkä ne ole yhtä karkeita ja "sotkuisia" kuin pallikarvat.
Ei edes ole mikään mieletön parta. Ei kuten sillä naisella, jolla näytti olevan miehen pää jalkojen välissä. :wink: Sellaisen näin uimahallissa kerran ja vilkuilin aika lumoutuneena. Se oli vielä sellainen tosi naisellinen nuori venäläisnainen.
hebuli kirjoitti: Olen samaa mieltä että naisten karvattomuutta suosivien miesten tulisi itsekin vastavuoroisesti ajella pallikarvojaan. Tosin on muistettava ettei miehellä yleensä kai kasva juurikaan karvoja itse varressa, lähinnä juuressa ja palleissa. Mitäpä jos esileikkinä ajelisitte toistenne karvat pois? Uuuh?.
Sen jälkeen, kun on muutaman kerran jäänyt oma pillu nuolematta, ei oikein edes tee mieli ajatella tuollaisia esileikkejä. Sitäpaitsi, tuollaiset esileikit sopivat vaan suhteeseen, jossa ollaan varmoja siitä, ettei kummallakaan ole tauteja, koska sheivatessa usein iho rikkoutuu ja tulee pieniä haavoja. Minä en edes halua sheivata, kun karvatupet tulehtuvat, ellei tee ihan mielettömiä toimenpiteitä sen jälkeen, joten senkään takia en halua. Vahalla voin poistaa, mutta iho on aika arka sen jälkeen, joten seksi ei ehkä ole ekaksi mielessä senkään jälkeen. Voin kyllä mielelläni näyttää jollekin miehelle, miltä tuntuu, kun levitetään kuumaa vahaa palleille ja repäistään karvat pois. Siinä tulisi varmaan karvakammoisellekin miehelle tippa silmään eikä munan päähän ja loppuu puheet siitä karvattomuuden ihanuudesta.
hebuli kirjoitti:Tärkeämpi kysymys on, miksi juuri tämä asia vaivaa sinua niin paljon? Etkö sinä kuitenkin tee muitakin asioita miehiä miellyttääksesi, esim. meikkaat, hajustat itseäsi, käyt kampaajalla, pukeudut nätisti, pidät itsesi suht timmissä kunnossa jne.? Miksi genitaalikarvoitus on näihin verrattuna pyhä asia?.
Erittäin hyvä kysymys. Luulen sen johtuvan siitä, että pimppi ja sen paljastaminen ja tarjoaminen on kuitenkin aika herkkä hetki eikä sitä pimppiä nyt ihan kaikille näytetä. Sitten siihen liittyy se, että on aika kamalaa, jos jonkun mielestä pimppini on kamala ja kuvottava. Sehän on itse asiassa ihan hirveää.
hebuli kirjoitti:Ja juu, itsekin ajelen silloin tällöin muna- ja kainalokarvat kokonaan pois. En ole edes ihan varma miksi, koska täysin ajeltu alapää näyttää minunkin mielestäni hiukan hassulta, mutta kyllä ne karvat sinne takaisin kasvavat (en jaksa alkaa "trimmailla", kaikki pois vaan samaan hintaan). Kai se on jonkinlainen riitti. Tavaksi en voi sitä kutsua, koska löysin tämän harrastuksen vasta ihan viime vuosina. Jokin kummallinen kynnys siihen ekaan kertaan oli, ehkä sitä alitajuisesti pelkäsi palaavansa seksuaalisesti lapsen tasolle tai menettävänsä libidonsa lopullisesti, jos kajoaa pyhiin munakarvoihinsa. Ei kai sulla ole sama? :wink.
Ei mulla tuo ole, mietin vain, että en halua olla niitä naisia, jotka pitävät itseään hiukan muita parempina ihmisinä, koska pimppi on trimmattu. Kun näen sellaisia hitlertussuisia naisia uimahallissa, mulle tulee usein mieleen orja. Ja silti olen sitä mieltä, että ei trimmaamisessa ole mitään pahaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kid kirjoitti: Keikaus, sä olet loistava! Pidä sama linja ku tähänkin asti!
Huomattavasti helpompaa ajella se pimpsa, kuin muuttaa kaikkien miesten karvanvastaista asennetta. Tai sitten voi olla ajamatta ja meditoida kunnes saavuttaa sisäisen harmonian (karvattoman) maailman kanssa. Onnellisia on ne, joille karvareuhka ei ole suurin issue ulkonäköseikoissa :P
Keikkaus kirjoitti: Kiitos keskiarvomiehen vastauksesta, tuota odotinkin. Kuule, ihan naisesi nautintoa ajatellen kannattaisi nuolla sieltä, missä niitä karvoja ei kasva ollenkaan.
Siinä vaiheessa kun minä saan naisen, on keksitty jo ikuisen karvattoman elämän salaisuus ja ihmiskunta elää hedonistisessa utopiassa loputtomasti irstaillen alemman tarveasteikon mukaisesti. Sitä paitsi ne tuherot houkuttelee kaikkia päästäistä pienempiä iljettäviä otuksia luokseen, iyh.
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:Lähinnä kaipaisin tietoa onko tämä valitusvirtesi tarkoitus vaan helpottaa mieltäsi vai pitääkö koko maailman nyt taipua sinun tahtoosi.

Tuli näet aika esi-gattagalainen viba tästä avautumisesta. Nussiva maailma vs. karvaton maailma. :)
Helpotus oli se ensimmäinen syy. Toinen on se, että olisi ehkä ihan kiva, jos joku ihminen, mies tahi nainen, miettisi tätä asiaa. Ajattelu ja kyseenalaistaminen silloin tällöin tekee hyvää itse kullekin. Myös minulle.

Mietin jo yöllä muistuttavani Gattacaa. Harkitsen rintojeni sitomista ideal-siteellä ja Itä-Suomeen matkustamista.

Onko sinusta häiritsevää, että tämä asia suututtaa minua? Onko vihainen nainen kauhistus?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:Joskus mietin, lukeeko kukaan horinoitani. Mutta no, silläkin uhalla taidan jatkaa horinaani..)
Kulta, kyllä lukee! Sinä ihana, hillitty, älykäs, kengistäsi huolehtiva ajatuksen valo!
Vadim kirjoitti: Se, että joku pitää alapääkarvoituksen ajelua repressiivisenä ja vastenmielisenä käytäntönä, joka loukkaa naisen itsemääräämisoikeutta, joutuu perustelemaan, miksi muut vastaavat käytännöt (esim. parturissa käynti) eivät loukkaa ihmisten itsemääräämisoikeutta ylipäätään. Ylipäätään tuntuu kummalliselta vaatia, että kukaan ei saisi pitää ajellusta alapäästä, kun on tiedossa, että ajelemattomillakin on ystävänsä. Epäjohdonmukaisuuden kliimaksi taas saavutetaan silloin, kun joku itsemääräämisoikeuden puolustajista kehottaa esimerkiksi Gattacaa parturiin, vaatekauppaan tai muihin toimenpiteisiin, jotka kohottaisivat hänen oletettua "markkina-arvoaan" parinmuodostuksen kannalta relevantin yhteisön silmissä. (En väitä, että kukaan olisi erityisesti tehnyt näin.)
En näe sitä ollenkaan tuollaisena, vaan minua ärsyttää se, että minusta pidetään vain tietynlaisena ja että jonkin toisenlaisena minua pidetään ällöttävänä. Melnais vastasi hyvin vertaamalla karvattomuuden vaatimusta geelivarpaankynsien vaatimiseen.

Mietin kyllä, miksi nypin nännieni ympärille kasvavat karvat... Ei silti, että ne minua niin kauhistuttavat, jos niitä löydän, mutta nypin silti. Ehkä en vain pidä siellä täällä kasvavista karvoista. Ja leuastakin joutuu silloin tällöin nyppimään. Ehkä en sittenkään ole ihan sinut karvojeni kanssa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Onko sinusta häiritsevää, että tämä asia suututtaa minua? Onko vihainen nainen kauhistus?
Häiritsevää lähinnä siinä mielessä, että vuodatus oli kuin naispuoleisella Gattagalla.

Vihainen nainen kauhistus? Ehkä siinä mielessä, että tuo vihaisuuden kaapuun puettu tarinasi alkaa hivuttautua jo kohti kitkerän suloisen katkeruuden vesiä.

Eli jos suksi ei luista, ei maailmassa välttämättä ole vikaa.

P.S. kun olemme livahtaneet niin kauas alkuperäisestä asiasta niin laitan tähän häivähdyksen on-topicciakin. Karvoilla ja ilman on kokeiltu. Molempi parempi. Lukuunottamatta täysin hoitamatonta naisen karvoitusta. Siitä tulee epähygieninen tuntu, joka on kyllä suurin turn off.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Keikaus kirjoitti:
Onko sinusta häiritsevää, että tämä asia suututtaa minua? Onko vihainen nainen kauhistus?
Tämä asia on kauhistuksien kanahäkki. Tälle ei löydy enää mitään lookista rajaa!
Pitäis olla joka klubilla jo oven suussa semmonen tsekkaus siinä henkkareitten kyttäyksen yhteydessä että kurkattaisiin jo etukäteen sinne pöksyihin, että mikä se situation siellä oikeen on. Jos ei ole karvat joko maximissaan 2,3 sentin korkuista söpöä kesänurtsia tai ihan paljasta asfalttia tai sitte kiitoratasettiä, ni asiaa sisälle ei olisi. Coolit vaan pääsee ineen mestoihin ja coolit vaan pääsee ineen ja outtaan itseään body-golfissa, jos tiiät mitä meinaan.
Olisko toi liian pitkälle vietyä? Joku ihmisoikeushörhö vois sattua suuttumaan tosta ja pistään Martti Luther-teesiä klubin oveen. "Pano-aneet on paskaa"-settiä, you know.
Sitten jos se hörhö olisi viä nainen ja sillä olisi guumaa energiaa näpeissään ja lapuissaan, ni sehän poltettaisiin noitana.
Onneks ei hei eletty silloin.
<3
Vastaa Viestiin