Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Täääänne vaan kaikki. Mä en ainakaan aio persettäni sieltä Qstockin nurmelta nostaa kuin vain erikoistilanteissa. Oli sen verran riemukasta viime vuonna. Jospa auto selviäis nyt vaurioitta....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Durasel

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sudenhenki kirjoitti: Totta mooses! Amorphis, Deathchain ja Paradise Lost vakuuttavat entisestään, ja jos ison Deen kanssa vielä pääsisi samalla.
Kettu kuittaa, penkkipaikka varattu hänelle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6687
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eiköhän sitä tule paikalle tultua, ehkä tällä kertaa ihan lipunkin kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:Eiköhän sitä tule paikalle tultua, ehkä tällä kertaa ihan lipunkin kanssa.
Suosittelen!
Mutta kuka me tänä vuonna lahjotaan narikkahenkilöksi??? ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kertokaas siellä ennenkin käyneet, millaista hintaa pileteillä on ollut?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

http://www.qstock.org/2006/index.php

En kyllä yhtään muista mutta väittäisin että en ole koskaan lipusta hirveitä maksanut vaikka olen sen aina ennakkoon kaikille päiville hakenut. Jostain syystä mieleen tulee summa 24 euroa, joka voi kyllä olla täysin vääräkin. Joku 35 ihan takuulla maksimi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Georgina kirjoitti:http://www.qstock.org/2006/index.php

En kyllä yhtään muista mutta väittäisin että en ole koskaan lipusta hirveitä maksanut vaikka olen sen aina ennakkoon kaikille päiville hakenut. Jostain syystä mieleen tulee summa 24 euroa, joka voi kyllä olla täysin vääräkin. Joku 35 ihan takuulla maksimi.
Onks toi niiQ yx vai kax päivää?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6687
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Viime vuonna

Ennakko Portilta

Perjantai 25 € 30 €
Lauantai 30 € 35 €
2 päivää 40 € 45 €
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

aasi kirjoitti:Viime vuonna

Ennakko Portilta

Perjantai 25 € 30 €
Lauantai 30 € 35 €
2 päivää 40 € 45 €
Iso kiitos! Nyt tietää miten varautua. Durasel, oliko suunnitelmissa olla molemmat päivät? Näin olen ainakin olettanut?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:Viime vuonna

Ennakko
2 päivää 40 €
:doh: Viime vuoden nettisivut, tosiaan. Tuo mulla oli, en kyllä todellakaan muistanut että siihen noin paljon tuli rahaa upotettua!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Durasel

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sudenhenki kirjoitti: Iso kiitos! Nyt tietää miten varautua. Durasel, oliko suunnitelmissa olla molemmat päivät? Näin olen ainakin olettanut?
Totta munassa, miulla alkaa samalla viikolla kesälomakin, joten paikalle voi änkeä aikaisemminkin ja poislähdön kans ei ole kiirus.

Yleisesti: Olisko parille Helsingin urpolle majoitustilaa Oulusta? Viimexi ei majailtu yhtään yötä etukäteen sumplitussa majapaikassa :D (iso kiitos exsatille ja parille muulle!)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Durasel kirjoitti: Yleisesti: Olisko parille Helsingin urpolle majoitustilaa Oulusta? Viimexi ei majailtu yhtään yötä etukäteen sumplitussa majapaikassa :D (iso kiitos exsatille ja parille muulle!)
Väittäisin että kyllä. Oma asumus 13 km keskustasta mutta tänne majoitetaan jos mies ei vastusta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ja mun (tuleva) asumushan sijaitsee reilu puolen kilsan päästä ydinkeskustasta sitten.. Että sinne, mikäli noi Hämptonin porukat ei satu innostuun lähtee kans Qstokkiin, niitä on vähintään se viis, ett sit kyl tekee tiukkaa.
Durasel

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kivaa että ootte noin reiluja ja olette valmiita tarjoamaan majoitusta jos tilaa/lupa löytyy :D Jospa myö saatais tuo Bluntlyn-kasa vielä mukaan, niin reissaajat olis aika siinä (toki yksi halukas mahtuisi vielä kyytiin).
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Majoitustilaa löytyy täältäkin. Tosin muutama kilometri matkaa keskustasta.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Jos jonnee majotutaan niin sen tulisi olla vapaa kaikista karvaisista möllyköistä kun olen niille vammainen :? .

EDIT: Ja tottahan se Bluntly mukaan pitää napata!
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 15.05.2006 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6687
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sudenhenki kirjoitti:Jos jonnee majotutaan niin sen tulisi olla vapaa kaikista karvaisista möllyköistä kun olen niille vammainen :? .
Se voi olla aika hankalaa, eihän näin pohjoisessa pärjää ilman kunnon karvapeitettä...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

aasi kirjoitti: Se voi olla aika hankalaa, eihän näin pohjoisessa pärjää ilman kunnon karvapeitettä...
Kesäisinkään? Vaikkei siellä edes aurinko laske silloin? :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Minä ja ia ollaan aika karvattomia, Beddis taitaa olla karvainen. Siltä se ainakin viime näkemältä näytti. Sori vaan kamut kun kerroin teistä tämmöisiä intiimejä juttuja.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Beddis taitaa olla karvainen.
Itse asiassa karvani ovat luultavasti mummolassa kesälomalla tuolloin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti: Tulen vain sillä ehdolla että saan nukkua Bluntlyn vieressä :D
No nyt toi äijä vinkui taas tapahtumasta, joten joutuu kai tekemään Väyryset ja kääntämään kelkkansa. Eli jos skoodaan mahtuu yksi urvelo lisää...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Durasel

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bluntly kirjoitti: No nyt toi äijä vinkui taas tapahtumasta, joten joutuu kai tekemään Väyryset ja kääntämään kelkkansa. Eli jos skoodaan mahtuu yksi urvelo lisää...
No shithän meitä olis kolme urveloa :D (siinä olis jo hyvä jengi roudtrippia varten)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mun luona edelleen varaamattomia petipaikkoja pari ja järjesteltävissä useampiakin ja kuten jotkut varmaan muistavatkin, ei minun matala majani ole turhan kaukana keskustasta. Karvaisia lapsukaisia toki tarvitsee luonani sietää yöpyvien, kaksi kehrääväistä löytyy. YV:nä saa lähennellä vaikkas heti mutta myöhemminkin saattaa vielä ehtiä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noni, nyt saa avata pelin itse kukin. Kuinka majoittaa 3kpl n. á 100kg körilästä? Sudenhengellä oli totaali kissankarva-turn off ja mulla semilaatua. Älykkäin vaihtoehto olisi saman katon alle majoittaa, mutta josse ei ole mahdollista, niin sitten mahdollisimman lähekkäin.

Mites matkajoukkoe, onko lähtö milloin mahdollista? Mulla on lomaa, joten voi matkailla edes -ja takaisin milloin huvittaa.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Dumari kirjoitti:Noni, nyt saa avata pelin itse kukin. Kuinka majoittaa 3kpl n. á 100kg körilästä? Sudenhengellä oli totaali kissankarva-turn off ja mulla semilaatua. Älykkäin vaihtoehto olisi saman katon alle majoittaa, mutta josse ei ole mahdollista, niin sitten mahdollisimman lähekkäin.

Mites matkajoukkoe, onko lähtö milloin mahdollista? Mulla on lomaa, joten voi matkailla edes -ja takaisin milloin huvittaa.
Totaali kissa/koira/jyrsijä/lintu/whatever turnoff. Barhainta uljauttahan se olisi jos saman katon alle pääsisi, niin olisi himpan selkeämpi jutsu, eikä menisi LKP neuvottelut niin monimutkaisiksi.

Onkos muuten tiedossa milloin ne piletit tulevat myyntiin? Sie voisit meinaan ottaa mulle samaan syssyyn ne, niin laitan sulle rahat siitä sitten tilillesi? JA näin varovaisesti voisin sanoa, että alustavasti sanottuna olen vapaa heti heinäkuun puolessa välissä, eikä ole mitn kiirettä takaisin.