Mitä naisella tekee?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Jos mies ei halua lapsi tai niitä lisää niin mihin mies sitten naista tarvitsee? Mulla ei tule mitään mieleen. Tietysti onhan se rakkaus mutta se on niin yksipuolista kun naiset ovat pelkkiä aistiensa orjia vailla järkeä ja tunnetta. Esimerkiksi minä joka ei ole kenestäkään riippuvainen ei sossusta, valtiosta, työnantajasta ja muista ihmisistä mihin oikeastaan tarvitsisin naisen en mihinkään. Tietysti haluan jälkeläisiä niin pakkohan se nainen on hommata tähän vaikuttaa se etten oikein jaksa aktiivisesti etsiä ja tarjolla olevat eivät kiinnosta huonon geeniperimänsä takia, jos voisin itse ne jotenkin hommata niin tuskin olisin kehenkään naiseen edes vähän tutustunut. Muutenkin keisarillinen hovi sopisi minulle suljettu yhteisö joka palvelee minua ja muutama vaimo jotka tehtailisivat jälkeläisiä minulle, päivät menisivät lasten kanssa leikkimiseen ja heidän opettamiseen. Ainahan sitä voi haaveilla (ja toteuttaa ne, kuten mulla on pahana tapana).
Kingi I
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Et sä naista lapsia varten tarvitse, adoptoi. Äläkä nyt hyvä mies itse opeta niitä kersojasi, kasvavat pian samanlaisiksi tyhjäpäiksi kuin sinäkin. Meinasin vielä sanoa, että ei sinua kukaan nainen huolisikaan, mutta koska Ronttikin on päässyt tuikkasemaan vahingonlaukauksen johonkin naikkoseen, niin ehkä sinäkin vielä onnistut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:Et sä naista lapsia varten tarvitse, adoptoi. Äläkä nyt hyvä mies itse opeta niitä kersojasi, kasvavat pian samanlaisiksi tyhjäpäiksi kuin sinäkin. Meinasin vielä sanoa, että ei sinua kukaan nainen huolisikaan, mutta koska Ronttikin on päässyt tuikkasemaan vahingonlaukauksen johonkin naikkoseen, niin ehkä sinäkin vielä onnistut.
No taitaa olla mulla ennemmän naisia kuin sulla miehiä ja toiseksi mä haluan verenperintöä en mitään toisten pentuja.
Kingi I
Dumari

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mölli kirjoitti:No taitaa olla mulla ennemmän naisia kuin sulla miehiä ja toiseksi mä haluan verenperintöä en mitään toisten pentuja.
Montas naista omistat?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Dumari kirjoitti:
mölli kirjoitti:No taitaa olla mulla ennemmän naisia kuin sulla miehiä ja toiseksi mä haluan verenperintöä en mitään toisten pentuja.
Montas naista omistat?
0
Kingi I
tonttu

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sinä et tee naisella yhtään mitään.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Suvinen kirjoitti:Jos nainen ei halua lapsi tai niitä lisää niin mihin nainen sitten miestä tarvitsee? Mulla ei tule mitään mieleen. Tietysti onhan se rakkaus mutta se on niin yksipuolista kun miehet ovat pelkkiä aistiensa orjia vailla järkeä ja tunnetta. Esimerkiksi minä joka ei ole kenestäkään riippuvainen ei sossusta, valtiosta, työnantajasta ja muista ihmisistä mihin oikeastaan tarvitsisin miehen en mihinkään. Tietysti haluan jälkeläisiä niin pakkohan se mies on hommata tähän vaikuttaa se etten oikein jaksa aktiivisesti etsiä ja tarjolla olevat eivät kiinnosta huonon geeniperimänsä takia, jos voisin itse ne jotenkin hommata niin tuskin olisin kehenkään mieheen edes vähän tutustunut. Muutenkin keisarillinen hovi sopisi minulle suljettu yhteisö joka palvelee minua ja muutama mies jotka tehtailisivat jälkeläisiä minulle, päivät menisivät lasten kanssa leikkimiseen ja heidän opettamiseen. Ainahan sitä voi haaveilla (ja toteuttaa ne, kuten mulla on pahana tapana).
Hyvin epäloogista tekstiä.
Kingi I
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja mölli »

tonttu kirjoitti:Sinä et tee naisella yhtään mitään.
Enpä niin 8)
Kingi I
Noriyumi

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mikä peikkopostaus...

Jos et tahdo naista, älä sitten hanki naista! Ole yksin! Vai pidätkö kenties enemmän miehistä..?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

älä ota naista, ota orja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja shue »

Noriyumi kirjoitti:Jos et tahdo naista, älä sitten hanki naista! Ole yksin!
Naulan kantaan! :) Mitäpä pohdittavaa tässä siis on?
RolloTomasi

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

älä kysy mitä naisella tekee, vaan kysy, mitä sinä voit tehdä naiselle.
Noriyumi

Re: Mitä naisella tekee?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

RolloTomasi kirjoitti:älä kysy mitä naisella tekee, vaan kysy, mitä sinä voit tehdä naiselle.
Tai mitä kaikkea kivaa naisen kanssa voi tehdä :)
Vastaa Viestiin