Manse-rokrok
-
- Kitisijä
Re: Manse-rokrok
Joskus piti mennä itsekunkin, mutta siellähän on onnistuneesti käyty sauna open air..?
Viime syksynä piti mennä mutta kovasti porukka lahisti alkuunsa..
Kaiken piti olla valmiina ymps..
syys- vai lokakuussa?
Viime syksynä piti mennä mutta kovasti porukka lahisti alkuunsa..
Kaiken piti olla valmiina ymps..
syys- vai lokakuussa?
Pyyhin Netikettiin..
Itse olisin siellä muutenkin 27.-28.9. Hetkeksi voisin jättää kolleegat oman onnensa nojaan.
No, ei tästä kuitenkaan mitään tule. Mutta tulipa postattua oma ehdotus.
Tuo ei ainakaan käy. Olen muistaakseni jollain kurssilla tuolloin.Runkkis kirjoitti:Itse olisin siellä muutenkin 27.-28.9. Hetkeksi voisin jättää kolleegat oman onnensa nojaan.
Perkele, kai tässä itse tarttee tehdä jotain ja alkaa väsäämään - vaikka todennäköisesti olenkin ainoa paikalle ilmaantuva

killkill kirjoitti:- vaikka todennäköisesti olenkin ainoa paikalle ilmaantuvaRunkkis kirjoitti:Itse olisin siellä muutenkin 27.-28.9. Hetkeksi voisin jättää kolleegat oman onnensa nojaan.
Voin kuvitella KillKillin istumassa yksin Teerenpelissä pipa päässä juoden Hippaheikkiä...
Miten tuo eroaa normaalista illasta?Runkkis kirjoitti:Voin kuvitella KillKillin istumassa yksin Teerenpelissä pipa päässä juoden Hippaheikkiä...

Sinulla on mukanan Kityn -viiri?killkill kirjoitti:Miten tuo eroaa normaalista illasta?Runkkis kirjoitti:Voin kuvitella KillKillin istumassa yksin Teerenpelissä pipa päässä juoden Hippaheikkiä...
-
- Kitisijä
Ehkä siten, että silloin minä en ole siellä...killkill kirjoitti: Miten tuo eroaa normaalista illasta?

Ovela kuin orgasmi
Totaalinen repeäminenRunkkis kirjoitti:Sinulla on mukanan Kityn -viiri?killkill kirjoitti:Miten tuo eroaa normaalista illasta?Runkkis kirjoitti:Voin kuvitella KillKillin istumassa yksin Teerenpelissä pipa päässä juoden Hippaheikkiä...

Mm. tämän takia kannattaa lukea kityä...
Ja disclaimer: nyt kun asun 70 km Tampereelta, saattaisin myös ilmaantua mestoille. Joten tietoa sitten vaan pappa, kun saat jotain järkkäiltyä!
Onko muuten hajua mistä Tampereelta saa niitä Motörheadin lippuja ja vieläkö sille 11.10 keikalle niitä on??
-
- Kitisijä
On jäljellä. Ainakin lippupalvelu niitä myy ja sellaiset löytyy Tampereen Stockmannilta ja Sokokselta (sekä parista muusta paikasta).Storytuuli kirjoitti:Onko muuten hajua mistä Tampereelta saa niitä Motörheadin lippuja ja vieläkö sille 11.10 keikalle niitä on??
Ovela kuin orgasmi
-
- Kitinä paheena
Nuuh. Mulla ois koti tyhjänä joskus tuossa loka-marraskuussa. Jos kotipileet innostaa, niin kai sellaiset voisi järjestää. Ja jos uskallan
oottekohan te ihan kamalia?

nuuh.
-
- Kitisijä
Nice try!gissa kirjoitti:Nuuh. Mulla ois koti tyhjänä joskus tuossa loka-marraskuussa. Jos kotipileet innostaa, niin kai sellaiset voisi järjestää. Ja jos uskallanoottekohan te ihan kamalia?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinä paheena
Turha näitä on yrittää järkätä. Kuten toisessa ketjussa todettiin, "elämä on pääkaupunkiseudulla" 

Tai Oulussakillkill kirjoitti:Turha näitä on yrittää järkätä. Kuten toisessa ketjussa todettiin, "elämä on pääkaupunkiseudulla"

Pöhköt!
Ainakin viimeksi siellä oli enemmän kuin lystivä. Kyl mie ainakin yrittäisin tulla. Ja Gissa; eihän me niin kamalia oltu? Ei ees hajotettu mitään kun oltiin kylässä
Ainakin viimeksi siellä oli enemmän kuin lystivä. Kyl mie ainakin yrittäisin tulla. Ja Gissa; eihän me niin kamalia oltu? Ei ees hajotettu mitään kun oltiin kylässä

-
- Kitisijä
Kyllähän tuokin otetaan huomioon!gissa kirjoitti:Niba kirjoitti:
Nice try!
noh. Kunhan ehdotin.
Ei tietoo tulosta tai muustakaan..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinä paheena
Hihininnithequeen kirjoitti:Pöhköt!

nuuh.
Eeeiii. Asun niin kaukana keskustasta, persialaismattoni eivät kestä oksennusta eikä (hitler)jugend-sohvani ole levitettävägissa kirjoitti: jos killkill järkkää jatkot?

Kalkkiskillkill kirjoitti: Eeeiii. Asun niin kaukana keskustasta, persialaismattoni eivät kestä oksennusta eikä (hitler)jugend-sohvani ole levitettävä

-
- Kitinä paheena
No jos mä järkkään etkot, sä järkkäät jotain siihen väliin ja mä järkkään jatkot?killkill kirjoitti:Eeeiii. Asun niin kaukana keskustasta, persialaismattoni eivät kestä oksennusta eikä (hitler)jugend-sohvani ole levitettävägissa kirjoitti: jos killkill järkkää jatkot?

nuuh.
-
- Kitisijä
Eli minun hoidettavaksi jäisi.. vätkot? Hmm. Pistän mietintämyssyn päähän ja katson keksiikö geriatrikko mitään..gissa kirjoitti:No jos mä järkkään etkot, sä järkkäät jotain siihen väliin ja mä järkkään jatkot?killkill kirjoitti:Eeeiii. Asun niin kaukana keskustasta, persialaismattoni eivät kestä oksennusta eikä (hitler)jugend-sohvani ole levitettävägissa kirjoitti: jos killkill järkkää jatkot?
No mutta Tampester rokkaa. Jos joku järjestää jotain ja ajankohta sattuu sopimaan, niin kyllä ilolla tulisin maistamaan ilolientä. Jos isi nimittäin antaa luvan ja tulee itsekin mukaan. Ilman huoltajaa minua ei kannata päästää irti 

-
- Kitinä paheena
hihi, vätkot kuulostaa kivalta.killkill kirjoitti:Eli minun hoidettavaksi jäisi.. vätkot? Hmm. Pistän mietintämyssyn päähän ja katson keksiikö geriatrikko mitään..gissa kirjoitti:No jos mä järkkään etkot, sä järkkäät jotain siihen väliin ja mä järkkään jatkot?killkill kirjoitti:
Eeeiii. Asun niin kaukana keskustasta, persialaismattoni eivät kestä oksennusta eikä (hitler)jugend-sohvani ole levitettävä

nuuh.