PerwoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Flunssapäivä.

Duunia kotona.

Suuria suunnitelmia tulevaisuuteen.

Kosiskelua vastaamaan isoista kehitysjutuista.

Avatarien metsästystä Kityä varten.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Georgina kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Ei saatana.
mikä osio ylläolevassa lainauksessa herätti kyseisen reaktion? Ihan vaan uteliaisuudesta.
Mietin vain, että pelkkää sattumaako tuo kaikki?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lucky Luciano kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Ei saatana.
mikä osio ylläolevassa lainauksessa herätti kyseisen reaktion? Ihan vaan uteliaisuudesta.
Mietin vain, että pelkkää sattumaako tuo kaikki?
Sori, mä en nyt kykene seuraamaan ajatuksenjuoksuasi? miten tähän sattuma liittyy mihinkään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Georgina kirjoitti: Kävin hammaslekurissa, kiristivät näitä vehkeitä, mokomat sadistit. Ennestäänkin etuhampaita särki niin että minkään haukkaaminen on täysin mahdotonta. Kun mun hampaita viimeksi oiottiin siinä meni vuosia. Nyt sama, tai melkeinpä isompi homma, tehdään kuukausissa. Onko ihme jos vähän leukaluuta pakottaa? Noh, mielummin kärsii alle vuoden kivusta kuin pidempään tuosta ulkonäöstä ja toiminnallisesta haitasta.
Saanko udella kuinka paljon nykyään maksaa oikomishoito? Mulla nimittäin oli kans aikoinaan raudat, mutta hampaat on vääntyny takas vanhaan muotoon. Oli ne pari-kolme vuottaa tasaset..
Hirveesti taas himottais tasanen hymy, kivunkin uhalla.

Edit. Oon muuten syönyt levyn riisisuklaata tänään. Paha olo.
tonttu

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Hipheijaa, mukava perjantai. Vanha ystävä treffattu ja suklaakakut syöty. Sai sitä varallisuuttaankin taas kulumaan. 8)
Jos nyt kävis noitten tiskejen kimppuun tuolla keittiössä. Lallatilaa, hyvä fiiwis.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

...
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kid kirjoitti: Saanko udella kuinka paljon nykyään maksaa oikomishoito?
Mä käyn yksityisellä jonne mut on ohjattu kunnallisen sektorin kautta jonojen purkamiseksi. Eli maksaa joka kerta käydessä sen 22 euroa, normaali käyntimaksu. Käyntejä mulla on tullut tähän mennessä.. Hmm alle kymmenen kai? ja ollaan noin puolessavälissä. Mä kieltäydyin kauniisti mulle suunnitellusta leikkauksesta, silloin leikkauksen kanssa kustannuksiksi arviotiin noin 1800 euroa. jos en paljon valehtele. mutta toi leikkaus kai siitä suurimman osan vie. Pelkästään ulkonäön takia kunnallinen sektori tuskin oikomishoitoa maksaa, mulle sanottiin että voin unohtaa leuan liikkuvuuden seuraavan kymmenen vuoden sisällä jos ei asialle tehdä jotain.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lucky Luciano kirjoitti:...
No olisit nyt sanonut vaan kun kerta aloitit? :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Georgina kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:...
No olisit nyt sanonut vaan kun kerta aloitit? :)
Lähinnä pohdiskelin itsekseni sitä, että miten te saatte muokattua itsestänne noin aidonoloisia?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lucky Luciano kirjoitti: Lähinnä pohdiskelin itsekseni sitä, että miten te saatte muokattua itsestänne noin aidonoloisia?
Jos tän oli nyt tarkoitus olla loukkaus, niin olen pahoillani, olen niin aito että en tajua sitä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
rontti26

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

*harkitsee bissen ostoa*
Kid

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Georgina kirjoitti: Mä käyn yksityisellä jonne mut on ohjattu kunnallisen sektorin kautta jonojen purkamiseksi. Eli maksaa joka kerta käydessä sen 22 euroa, normaali käyntimaksu. Käyntejä mulla on tullut tähän mennessä.. Hmm alle kymmenen kai? ja ollaan noin puolessavälissä. Pelkästään ulkonäön takia kunnallinen sektori tuskin oikomishoitoa maksaa.
Mulla ei oo muuta syytä ku haluisin ne vaan suoriks. Ei siis mitään purentaongelmia tai muuta. Mut harmittaa, et sen hoidon kävin läpi ja tulos on tässä.
Pitäski ruveta kyseleen hintoja. Yksityiselle ei kuitenkaan oo varaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kid kirjoitti:
Mulla ei oo muuta syytä ku haluisin ne vaan suoriks. Ei siis mitään purentaongelmia tai muuta. Mut harmittaa, et sen hoidon kävin läpi ja tulos on tässä.
Pitäski ruveta kyseleen hintoja. Yksityiselle ei kuitenkaan oo varaa.
Juu, en kyllä osaa tuohon hintaan sanoa mitään. Kyllä muakin hatuttaa, 7 vuotta niitä jo muksuna yhteensä oiottiin ja ei niin mitään väliä tässä ollaan taas. Jospa nyt 8 hammasta köyhempänä saataisiin näkyvämpiä ja pysyvämpiä tuloksia aikaan?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Georgina kirjoitti: Jospa nyt 8 hammasta köyhempänä saataisiin näkyvämpiä ja pysyvämpiä tuloksia aikaan?
Pidän peukkuja, että saat purukaluston kuntoon!
Noriyumi

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Georgina kirjoitti:vasta puol kuudeksi duuniin, eka tunti peruttiin. Kävin hammaslekurissa, kiristivät näitä vehkeitä, mokomat sadistit. Ennestäänkin etuhampaita särki niin että minkään haukkaaminen on täysin mahdotonta. Kun mun hampaita viimeksi oiottiin siinä meni vuosia. Nyt sama, tai melkeinpä isompi homma, tehdään kuukausissa. Onko ihme jos vähän leukaluuta pakottaa? Noh, mielummin kärsii alle vuoden kivusta kuin pidempään tuosta ulkonäöstä ja toiminnallisesta haitasta.
Jee, mäkin olin tänään hoidattamassa hampaitani :) Nyt vois vaikka hankkia sähköhammasharjan, niin varsinkin leikkauspaikat pysyy puhtaina.
Noriyumi

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

swirl kirjoitti:Iltapäivää! Kityn veto on niin suuri - tai sitten duunissa on niin prkleen tylsää - että päätin palata keskuuteenne. Joitakin teistä olen kaivannut.
Terve sullekin. Tämähän on oikea paluumuuttajien viikko: ekana minä, sitten huima ja nyt sinä!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Noriyumi kirjoitti:
Jee, mäkin olin tänään hoidattamassa hampaitani :) Nyt vois vaikka hankkia sähköhammasharjan, niin varsinkin leikkauspaikat pysyy puhtaina.
Mitä sulta leikattiin? Mä olen alkanut miettiä josko sittenkin pitäis ottaa se leikkaus...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noriyumi

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kaksi viisaudenhammasta leikattiin. Tai siis, toinen hajotettiin poralla palasiksi ja siivottiin pois, ja toinen hammas kiskaistiin.

Nyt oli jälkitarkastuksen jälkitarkastus, ja on kiva olla kun on toipuminen jo näin pitkällä :) Tekisi mieli syödä tänään juhla-ateria sen kunniaksi että suussa ei ole enää tikkejä tai pahalta maistuvia lääkeharsoja.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Noriyumi kirjoitti:Kaksi viisaudenhammasta
Ah, joo, ei ole kivaa tuokaan. Mutta hienoa että paranivat nätisti. :)

nyt tämä puhaltaa töihin. Moro!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

PEEEEEEEEEEEEEERJANTAI!!

Kaikki menee alkoon... vaimitensemenikään..?
Nyt vähän tsemppiä, tästä se viikonloppu alkaa :D
Starflare

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:PEEEEEEEEEEEEEERJANTAI!!

Kaikki menee alkoon... vaimitensemenikään..?
Nyt vähän tsemppiä, tästä se viikonloppu alkaa :D
Alko pistää pulloon ja minä kaadan kalloon :). Erittäin mukavata, kaverikin tuossa rimpautteli ja sinne vaati jauhamaan turhanpäiväisyyksiä ja olutta juomaan hyvän musiikin säestyksellä.
AarneAnkka

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ach ja! Päivän työt vihdoin tehtynä. Nyt himppeen käymättä lähtöruudun kautta. :D

Hypähtelen sisäisesti riemusta myös sille että ulkona on sankka lumipyry, mutta minäpä sainkin autopaikan katon alta. Hajotkaa harjaamisiinne!!!!1 :mrgreen:
Dumari

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Starflare kirjoitti:Alko pistää pulloon ja minä kaadan kalloon :). Erittäin mukavata, kaverikin tuossa rimpautteli ja sinne vaati jauhamaan turhanpäiväisyyksiä ja olutta juomaan hyvän musiikin säestyksellä.
*juoksee boxereillaan ympäri kämppää siivoten ja ilmakitaroiden*

Joo, jaskanpauhaminen ja oluen juominen hevin kera on kyllä ihan ehtaa hienoutta :P
Anna palaa, mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin tämäkin öykkäri lähtee tänään jonnekin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

AarneAnkka kirjoitti:Ach ja! Päivän työt vihdoin tehtynä. Nyt himppeen käymättä lähtöruudun kautta. :D

Hypähtelen sisäisesti riemusta myös sille että ulkona on sankka lumipyry, mutta minäpä sainkin autopaikan katon alta. Hajotkaa harjaamisiinne!!!!1 :mrgreen:
Onnitteluni, mulla katospaikka jo reilut kaks vuotta et sillee..

Nyt ei juopota kovasti..
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ilman kaljaa ei paljon elämää...
Vastaa Viestiin