PerwoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Pirteenä töissä ja tänään on perjantai :h: Ja mä pääsen kampaajalle ja musta tulee taas nätti.
rontti26

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti: Kuules nyt poika. Sustahan on tulossa isä? Nyt loppuu tommoset jutut! :wink:
heh,pitäähän tuota naapuri"rakkautta" vaalia :kele:
Dumari

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elukka

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenia.
Tuskinpa on kovin berwå perstai täällä, mä olen kumminki liian nössö pervoilemaan isommin... :)
ninnithequeen

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jösses.
Mutsilla ja faijalla on kans kilppari. Se on ollut meillä jo 15 vuotta. Ihan pikkanen se on kuitenkin, muutaman sentin vuosien saatossa kasvanut.
ninnithequeen

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:Huomenia.
Tuskinpa on kovin berwå perstai täällä, mä olen kumminki liian nössö pervoilemaan isommin... :)
Jätkä on vaihtanu tittelinsä, PAH!
Elukka

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Huomenia.
Tuskinpa on kovin berwå perstai täällä, mä olen kumminki liian nössö pervoilemaan isommin... :)
Jätkä on vaihtanu tittelinsä, PAH!
Kai se on sitten vaihdettava takas... :?
ninnithequeen

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Huomenia.
Tuskinpa on kovin berwå perstai täällä, mä olen kumminki liian nössö pervoilemaan isommin... :)
Jätkä on vaihtanu tittelinsä, PAH!
Kai se on sitten vaihdettava takas... :?
:mrgreen:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

taas yksin hoidan vehkeita ja hirvee kiire. voi puuh, vois vittuillakseen lahtee himaan, tosin voi olla ettei tartte tulla takas.
eli hommiiiiiin..*viuh*
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on kieltämättä hieman pervo olo. Ajattelin kyllä olla älykäs kultturelli tänään ja käydä katsomassa Capoten tai Palindromesin. Mutta sitä ennen aion tiirailla komeita miehiä kahvihuoneessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ninni.
ninnithequeen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:jumakauta,menee hermot....yläkerran seksipommi heräs näköjään töihin,ku kamala kopina kuuluu katon läpi...ei taida tyttö tietää että alakerrassa ois patukkaa tarjolla :h:
Kuules nyt poika. Sustahan on tulossa isä? Nyt loppuu tommoset jutut! :wink:

Musta tää on parempi..paitti musta on huonompi.

http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikk ... 5219252467

Ajattelin Suomen väestön vanhetessa, pitää alkaa perimään peräpuikkoveroa? :P :shock: :oops: :lol: :lol: 8)
Viimeksi muokannut Niba, 24.03.2006 9:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:jumakauta,menee hermot....yläkerran seksipommi heräs näköjään töihin,ku kamala kopina kuuluu katon läpi...ei taida tyttö tietää että alakerrassa ois patukkaa tarjolla :h:
Kuules nyt poika. Sustahan on tulossa isä? Nyt loppuu tommoset jutut! :wink:
Ninni.
Niin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti: Niin?
En edelleenkään lähetä YV:tä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

rontti26 kirjoitti:jumakauta,menee hermot....yläkerran seksipommi heräs näköjään töihin,ku kamala kopina kuuluu katon läpi...ei taida tyttö tietää että alakerrassa ois patukkaa tarjolla :h:
Mä luulen vaan että se on niin runsas, ettei olisi tulossa alas sun syliis, katon läpi? siitähän sä tykkäisit?
Pyyhin Netikettiin..
rontti26

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Niba kirjoitti: Mä luulen vaan että se on niin runsas, ettei olisi tulossa alas sun syliis, katon läpi? siitähän sä tykkäisit?
heh,oishan se ehanaa jos se tipahtais katon läpi mun sänkyyn missä mulla ois teltta pystyssä :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

cardic kirjoitti:taas yksin hoidan vehkeita ja hirvee kiire. voi puuh, vois vittuillakseen lahtee himaan, tosin voi olla ettei tartte tulla takas.
eli hommiiiiiin..*viuh*
Ota joku vaikka tyttö? hoitamaan vehkeitäsi töihin, älä kotiin asti sitä säästä!
Äläkä kiirehdi vehkeidesi kanssa turhan takia, nautinto menee!

nimim. "perwopersjantai"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

rontti26 kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mä luulen vaan että se on niin runsas, ettei olisi tulossa alas sun syliis, katon läpi? siitähän sä tykkäisit?
heh,oishan se ehanaa jos se tipahtais katon läpi mun sänkyyn missä mulla ois teltta pystyssä :P
Vois tipahtaa viereen lattialle ja joutuisit telttaasi käyttämään lattian pyyhkimiseen.
Pyyhin Netikettiin..
rontti26

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Niba kirjoitti:
Vois tipahtaa viereen lattialle ja joutuisit telttaasi käyttämään lattian pyyhkimiseen.
heh :lol:
slam

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pakkasta liikaa laskemiseen. :doh: ja saakelsson, että on paikat jumissakin.
Kid

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tästä taitaakin tulla erittäin hiljanen päivä.. Vastannut puhelimeen jo kaks kertaa ja kerennyt kaks kertaa jo tupakillekkin. Keuhkot tykkää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:Tästä taitaakin tulla erittäin hiljanen päivä.. Vastannut puhelimeen jo kaks kertaa ja kerennyt kaks kertaa jo tupakillekkin. Keuhkot tykkää.
Jätä ne amerikkalaisten-suomalaisten monikansallisten yhtiöitten tuotteet.
Pyyhin Netikettiin..
Exsat

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kolmen yön putki alkaa tänään, johan tässä ehtikin yhden yön kotosalla nukkua. Stockalla oli jotain alehässäkkää, siellä voisi pyörähtää tässä päivällä kun t-paitatilanne näyttää aika heikolta.

Pitääks tähän vielä vähän hehkuttaa?

Huimaaaaaah! :ohyeah:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tuo lapsi ei kyllä tervettä päivää nää.. Sairaalareissu se tuli täälläkin sitten. Yötä olivat, juuri hain heidät kotiin. Mahtavaa elämää varmaan.. Saatiin me Ikeassa käytyä kuitenkin eilen ihan suunnitelmien mukaan.
Kohta lenkille, ja sitten saunaan. Illalla toisen siskon 20v synttäreitä juhlitaan, ihanaa. Huomenna kaverin bailut.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Kolmen yön putki alkaa tänään, johan tässä ehtikin yhden yön kotosalla nukkua.
Jaksuja!! <3
Exsat kirjoitti:Pitääks tähän vielä vähän hehkuttaa?

Huimaaaaaah! :ohyeah:
:lol: (onkohan tää se mitä mä arvelen..)
RolloTomasi

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kityn Naiset, te varmaan osaatte vastata tähän.

Jos ihmiselle lähettää meiliä ja pyytää häntä tekemään jotain (siis niinkuin kouluhommia, ei parisuhdehommia), niin onko mahdollista, että ihminen ei vastaa kahteen päivään (joka on pitkä aika koska on kiire), koska ei kehtaa sanoa ei? Jättää siis vastaamatta koska ei halua sanoa ei, vaikka vastaus olisikin ei.