Muanantai (peffasta.com!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti: Kaikki muut nähty paitsi kuolleiden valtakunta. Onko se kauhua vai?
Se on jatko-osa George A Romeron klassiselle zombitrilogialle (Night of the Living Dead, Dawn of the Dead ja Day of the Dead) ja samalla sarjan turhin. Dawn of the Dead on kaikkien aikojen hienoimpia leffoja sekoittaessaan yhteiskuntasatiiria, splatteria, komediaa ja romantiikkaa. Kaksi muuta osaa ovat myös klassikoita, monen mielestä tuo Night of the Living Dead se paras. Mutta tää uusin oli näihin verratuna ihan täyttä jöötiä.

Mun pitäs olla tiskaamassa. Onneksi löytyy mielenkiintoisia aiheita Kitystä, niin ei pääse!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

[quote="1108"][/quote]

Sun allekirjoitus on muuten tosi mauton. On jotain asioita joilla ei mun mielestä tulisi laskea leikkiä, kyseinen henkilö kun tuntui suakin pitävän ystävänään.

Ja hauku vaan, sitähän sieltä on tulossa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Sun allekirjoitus on muuten tosi mauton. On jotain asioita joilla ei mun mielestä tulisi laskea leikkiä, kyseinen henkilö kun tuntui suakin pitävän ystävänään.

Ja hauku vaan, sitähän sieltä on tulossa.
Siinähän piti, sarjamurhaajaa en ystäväkseni kutsu, en sitten vaikka aseella uhattaisiin, tai tässä tapauksessa drinkillä.

Ja toisekseen en laske leikkiä, asia on todellakin niin että asiat ei voi olla niin huonosti että niitä ei voi pahentaa. Et ole ymmärtänyt koko allekirjoituksen ajatusta, mitä en yhtään ihmetele.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti:
Siinähän piti, sarjamurhaajaa en ystäväkseni kutsu, en sitten vaikka aseella uhattaisiin, tai tässä tapauksessa drinkillä.

Ja toisekseen en laske leikkiä, asia on todellakin niin että asiat ei voi olla niin huonosti että niitä ei voi pahentaa. Et ole ymmärtänyt koko allekirjoituksen ajatusta, mitä en yhtään ihmetele.
No ei tietenkään, mutta asialla mässäily tuskin parantaa asiaa kenenkään kannalta? Miltähän tuollainen musta huumori (?) tuntuu esim. uhrien omaisista?
Ei, en todellakaan ole ymmärtänyt ajatusta, selvähän se nyt on että tuosta ei paljoa asiat pahene.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onks nyt parempi?
1108

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti:selvähän se nyt on että tuosta ei paljoa asiat pahene.
Niin siitä muistuttaminen olikin ajatuksenani. Että ei mentäisi ylilyönteihin, mutta mennään nyt sitten kun vaadit!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

uiuiui! :h:
Mies aikoi tulla tänään vastavuoroisesti hoitamaan tätä kurkkukipuista, mä hoidin eilen sen krapulaa. Se soitti just että pystytkö sä syömään ja sieltähän tulee se James Bond telkkarissa. (tietää että mä tykkään niistä, mutta en oo yleensä koskaan kotona leffojen aikaan)

Nyt se takuulla tuo jotain hyvää, eli ohjelmassa söpistelyä täällä kotisohvalla. :h:

Elämä hymyilee :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nypari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nypari »

Georgina kirjoitti:uiuiui! :h:
Mies aikoi tulla tänään vastavuoroisesti hoitamaan tätä kurkkukipuista, mä hoidin eilen sen krapulaa. Se soitti just että pystytkö sä syömään ja sieltähän tulee se James Bond telkkarissa. (tietää että mä tykkään niistä, mutta en oo yleensä koskaan kotona leffojen aikaan)

Nyt se takuulla tuo jotain hyvää, eli ohjelmassa söpistelyä täällä kotisohvalla. :h:

Elämä hymyilee :)
Ai sullakin on äijä nykyään. Onkse ees hevosmies, ku te kai ootte sillee omienne puolella?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

nypari kirjoitti: Ai sullakin on äijä nykyään. Onkse ees hevosmies, ku te kai ootte sillee omienne puolella?
No ei! Hevosmiestä en laittais vaikka mikä ois. ;) Mitennii omienne puolella?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Voi paska.Just ku ajattelin herkutella hotwingseillä ja rannareilla,huomasin että ei oo leivinpaperia pellille.Noh,ajattelin sit nälissäni et so what ja tungin ne silti uuniin.Ei se mtn,hyvää oli mut rupes vituttaan ne kärventyneet kananlihat siin pellillä.Kiva puukon kans rapsutella niit siit irti.Lähikauppa ois ollu 100m kävelymatkan päässä...
nypari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nypari »

Georgina kirjoitti:
nypari kirjoitti: Ai sullakin on äijä nykyään. Onkse ees hevosmies, ku te kai ootte sillee omienne puolella?
No ei! Hevosmiestä en laittais vaikka mikä ois. ;) Mitennii omienne puolella?
No kun kesällä seukkailin yhden hevostytsyn kanssa ja se tähdensi, et hevosala sikiää sisältäpäin, ja hevosmiehet ovat hevostytsyjen suosion aallonharjalla. Olikse väärässä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nypari kirjoitti:
No kun kesällä seukkailin yhden hevostytsyn kanssa ja se tähdensi, et hevosala sikiää sisältäpäin, ja hevosmiehet ovat hevostytsyjen suosion aallonharjalla. Olikse väärässä?
Sä et vaan osannu tulkita oikein sanaa _hevos_mies. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:Olikse väärässä?
Oli. Hevospojat on homoja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nypari kirjoitti:No kun kesällä seukkailin yhden hevostytsyn kanssa ja se tähdensi, et hevosala sikiää sisältäpäin, ja hevosmiehet ovat hevostytsyjen suosion aallonharjalla. Olikse väärässä?
Seukanneena sinun tytsysi valmentajan kanssa voin sanoa että hevostytsyihin en koske enään edes pitkällä tikulla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

nypari kirjoitti:
No kun kesällä seukkailin yhden hevostytsyn kanssa ja se tähdensi, et hevosala sikiää sisältäpäin, ja hevosmiehet ovat hevostytsyjen suosion aallonharjalla. Olikse väärässä?
Oli... vain hullu laittaa hevosmiehen. Ne on homoja ja semmoisia raviäijiä kaikki. Paitsi esteratsastajat jotka on fyysisesti erittäin epäpuoleensavetäviä kuikeloita. Ja puhuu vaan hevosista. Enkä mä jaksais kotona työjuttuja jauhaa. :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nypari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nypari »

Georgina kirjoitti:
nypari kirjoitti:
No kun kesällä seukkailin yhden hevostytsyn kanssa ja se tähdensi, et hevosala sikiää sisältäpäin, ja hevosmiehet ovat hevostytsyjen suosion aallonharjalla. Olikse väärässä?
Oli... vain hullu laittaa hevosmiehen. Ne on homoja ja semmoisia raviäijiä kaikki. Paitsi esteratsastajat jotka on fyysisesti erittäin epäpuoleensavetäviä kuikeloita. Ja puhuu vaan hevosista. Enkä mä jaksais kotona työjuttuja jauhaa. :D
Joo, puhuin vain noista estetyypeistä ja niillä on kuulemma vallitseva etuajo-oikeus :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

nypari kirjoitti:
Joo, puhuin vain noista estetyypeistä ja niillä on kuulemma vallitseva etuajo-oikeus :D
No kieltämättä kaikki esteratsastajat jotka mä tiedän ei kyllä kärsi naisenpuutteesta... ;) Mutta minkälaisten naisten, siinäpä pointti!

Mutta nyt söpistelemään, (sen ei-hevosmiehen kans) kivaa iltaa kaikille. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Ann »

Georgina kirjoitti:
No kieltämättä kaikki esteratsastajat jotka mä tiedän ei kyllä kärsi naisenpuutteesta... ;) Mutta minkälaisten naisten, siinäpä pointti!
Pipullisten?
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja slam »

selasin työvoiman ilmoituksia taas... pitäisi jaksaa soitella ja koitella.
safi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja safi »

Kävimpä äsken kaupassa ja silmiini sattui juttu mahdollisesta sarjamurhaajasta ja tutun näköinen karvapää, kasvot tietenkin peitettynä.
Oliko tämä juttu SE SUURI SALAISUUS, josta sai vain vihjailla muttei suoraan puhua.

Mä olen täysin sanaton sen tiedon edessä, että tässä foorumissa joku helvetin pässi on niin julkisuuden kipeä, niin että on tarve tuoda esiin elämänsä täysin pilanneen ihmisen netissä käymät keskustelut julkisuuteen ja lirkuttaa vielä toimittajalle, että kun se oli niin ihana ja kiltti. En olis ikinä niiq uskonut, että se tekee mitään tuollaista.

Kyllä taas nähdään mikä on ihmisen perusluonne ja julkisuuteen halutaan
millä keinolla tahansa. No toivottavasti sait vaivasi palkaksi rahallisen korvauksen, muutenhan teossasi ei ollut mitään järkeä, koska edes naamaasi tai nimeäsi ei jutusta löytynyt. Eikä myöskään foorumin nimeä, mikä on helvetin loistava juttu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Ann »

safi kirjoitti: Mä olen täysin sanaton sen tiedon edessä, että tässä foorumissa joku helvetin pässi on niin julkisuuden kipeä, niin että on tarve tuoda esiin elämänsä täysin pilanneen ihmisen netissä käymät keskustelut julkisuuteen
Oikeampi osoite noille paljastuksille olis varmaan jatkossa poliisi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kittys

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kaupunkireissu tehty. Myöhemmin vois järjestää muotinäytöksen :jouden: Nyt kääpiö unille.
slam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja slam »

niin paha ientulehdus kait, että pitää abteekista ostetulla suuvedelle purskutella...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jahans. Kuumetta pukkaa, jaksoin kuitenkin rimpuilla työpäivän loppuun asti lääkkeiden voimalla. Motivaatiopula on kuitenkin stiä luokkaa, että en mene huomenna, jos aamulla on vähänkin kuumetta. Vituttaa kyllä toisaalta se päivystyksessäkin istuminen, täällä siihen saatta mennä aikaa. No, käyn ilmoittautumassa ja menen takas nukkumaan, kuuden tunnin päästä takaisin sitten niin ehkä kohta on jo mun vuoro.

Ja nyt kahvia. Uuvuttaa ja on hutera ja heikko. Ja masentaa kun en ole saanut kaikkia juttuja tehtyä. Tai siis minulle ei anneta aikaa ja resursseja tehdä työtäni kunnolla. Pistin tänään tulenpalavaa kritiikkiä ylöspäin, ja vahvoin perustein. Katsotaan nyt mitä tulee takaisin. Toivottavasti vaikka piiiitkä loma potkujen merkeissä, jeah.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slerghma kirjoitti:Ookoo. Neljäs kerta lyhyen ajan sisään. Se tuli oikein kirjastossa naaman eteen istumaan. Jos se ei huomannut katsettani kolmannella näkemiskerralla, niin se on sokea, mikä vähän haittaa kuvioita. Mutta tuliko se siihen tarkoituksella istumaan vai oliko se silkkaa sattumaa? Vielä kun osaisi avata suunsa, niin pääsisi kevät valloilleen.

Olen kai vähän ihastunut.
Ens kerralla hymyilet sille ja katsot vähän liian pitkään. You go girl! Eiku...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin