Muanantai (peffasta.com!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Maanantaita kityilijät. :)
Kid

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomentapäivää. Töissä taas.. Onneks on lyhyt viikko ja perjantai siis vapaa ja palkkapäivä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kun olisi joku Hurriganesien kokoelmalevy niin pääsisi nopsaa takaisin KehäI:n sisäpuolelle, nyt täytyy keskittyä vastaantulevaan liikenteeseen ja keskituntinopeus jää pienemmäksi.

Mun pilallehemmoteltu selkä ei kestä enää superlonipatjalla nukkumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Filovirus

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Huomenna alkaa taas kolmen kuukauden harjoittelu kirjaston muovituksessa (hei, se ei oikeasti ole ollenkaan niin tylsää miltä kuulostaa) ja pääsen varmasti ekoja kertoja korjaushommiin ( tämän jälkeen olen vielä vakuuttuneempi tehdessäni ratkaisun että mieluummin ostan kirjat kuin lainaan, kaikenlaisia tarinoita niillä korjattavilla kirjoilla meinaan on).

Tänään tulee myös täyteen kolme kuukautta flunssani kanssa, pitäisi varmaan juhlistaa asiaa jotenkin.
AarneAnkka

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Se hämis oikeasti tekee sellaista jälkeä
Joo, niillä on semmoista inhaa solumyrkkyä joka "käskee" soluja kuolemaan (eli kemiallinen viesti joka käynnistää solussa itsetuhoreaktion). Lisäksi se aiheuttaa ketjureaktion, sillä kuolevat solut vapauttavat lisää tätä nekroositekijää. Haava vain leviää leviämistään. Nekroosi leviää tehokkaimmin rasvakudoksessa, siksi haava levittäytyy ihon alla jopa pidemmälle kuin sen pinnalla.

Mielenkiintoista kyllä, myös paras parannuskeino löytyy ötökkämaailmasta: eräiden raatokärpäslajien toukat syövät vain ja ainoastaan kuollutta kudosta. Steriloituja toukkia laitetaan haavaan, ja kappas vain: ne osaavat poistaa nekroottisen kudoksen haavasta paljon siistimmin ja hellävaraisemmin kuin yksikään kirurgi. Tästä nähtiin esimerkki myös elokuvassa Gladiaattori. Tekniikka on tunnettu jo vuosisatoja.

Herkullinen mielikuva, eikö?
Elukka

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Herkullinen mielikuva, eikö?
eHanaa. :laatta:
Kaikkea kivaa ölliäistä sitä on ihmisten iloksi kehittynytkin. :roll:
RolloTomasi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta
Lolita kirjoitti:Mun on vielä pakko http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=337
Noita kuvia katsellessa alkavat hämähäkit pelottaa entistä enemmän. Uskaltaakohan sitä enää mennä illalla nukkumaankaan...

hyvää maanantaita.
bedlam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En edes yritä aukaista Lolitan linkkejä.

Maanantaina on aina krapulainen olo, riippumatta viikonlopun kaljoittelusta tai kaljoitteluttajättämisestä. ::haukotteluhymiö::
Filovirus

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

RolloTomasi kirjoitti: Noita kuvia katsellessa alkavat hämähäkit pelottaa entistä enemmän. Uskaltaakohan sitä enää mennä illalla nukkumaankaan...
:? Englannissa ollessa kärsin muutamista (monista) unettomista öistä kun olin nähnyt ihan kauhean ison hämyrin *vilunväristys* Jos täällä olisi tuommoisia... a-p-u-v-a.
killkill

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja killkill »

Heelppiä! Yritän tehdä Photoshopilla kivaa kuplan kuvaa nettisivujen navigaatiopalkkiin, mutta ei onnistu omin opein eikä löydy sopivaa tutoriaalia. Anyone?
bedlam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Heelppiä! Yritän tehdä Photoshopilla kivaa kuplan kuvaa nettisivujen navigaatiopalkkiin, mutta ei onnistu omin opein eikä löydy sopivaa tutoriaalia. Anyone?
Täsmennä kulpan olemusta?
AarneAnkka

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Heelppiä! Yritän tehdä Photoshopilla kivaa kuplan kuvaa nettisivujen navigaatiopalkkiin, mutta ei onnistu omin opein eikä löydy sopivaa tutoriaalia. Anyone?
Kokeile Googlen kuvahakua ja ota löytyneeitä kuvista mallia, tai jopa kuva pohjaksi omalle kuplallesi.
ElanorRaven

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lilokin on saapunut takaisin keskuuteemme :)
RolloTomasi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ElanorRaven kirjoitti:Lilokin on saapunut takaisin keskuuteemme :)
kuka sitä kaipaa?
ElanorRaven

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

RolloTomasi kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Lilokin on saapunut takaisin keskuuteemme :)
kuka sitä kaipaa?
Öö... Tuskin ainakaan sinä?
nypari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nypari »

hebuli kirjoitti:Pääsimme lopulta yksimielisyyteen että ehkä meidän on kuitenkin parempi olla yrittämättä väkipakolla syventää välejämme ja sen sijaan jatkamme "vain" ystävinä.
Toi on hienoa, jos asia on noin mutkaton kummallekin. On perseestä menettää joku, joka ymmärtää itseä sen takia, että romattinen yhteensopimattomuus niin vaatii.
RolloTomasi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ElanorRaven kirjoitti:Öö... Tuskin ainakaan sinä?
No en tod.

Ei vaan...

:cheer: Tervetuloa, Lilo! :cheer:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tonttu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mun on vielä pakko http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=337
En uskalla katsoa linkkiä, vaikkei haavat ym. niin iljetäkään mutta nuo hämähäkit sitäkin enemmän. En tajua miten jotkut voi ottaa hämähäkkejä lemmikeiksi. :puistatushymiö:
Älä pelkää, hämiksiä ei näy enää mailla eikä halmeilla tuossa vaiheessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Heelppiä! Yritän tehdä Photoshopilla kivaa kuplan kuvaa
Mää käytän yleensä kuplan tai minä tahansa pallon muodostamiseen fotarilla tasoefekteistä sisävarjon, liukuväripeiton ja satiinin yhdistelmää. Kuplaksihan tuo muuttuu vasta kun sen muuttaa osittain läpinäkyväksi ja sen takaa näkyvää taustaa vääristää.

Kuva
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RolloTomasi kirjoitti:
No en tod.

Ei vaan...

:cheer: Tervetuloa, Lilo! :cheer:
Hitsi, ainakin puolet mun cheerleadereistä on karannut Rollon matkaan. :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti26 kirjoitti:Tilanne oli sellanen että kaipasin hiukan rauhoitusta. En siitä enempää puhu mitä tapahtu. Jääköön se arvailujen varaan.
:boohoo:

Tsemppiä miäs!
Viimeksi muokannut Lolita, 27.03.2006 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jahas, kai sitä vois jo aamupalan syyä. Palan jälkeen suihkuttelu, vakuutusyhtiöön soitto, siivous ja sitten jotain ulkoilua... aika löysää oikeastaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:Mielenkiintoista kyllä, myös paras parannuskeino löytyy ötökkämaailmasta: eräiden raatokärpäslajien toukat syövät vain ja ainoastaan kuollutta kudosta. Steriloituja toukkia laitetaan haavaan, ja kappas vain: ne osaavat poistaa nekroottisen kudoksen haavasta paljon siistimmin ja hellävaraisemmin kuin yksikään kirurgi. Tästä nähtiin esimerkki myös elokuvassa Gladiaattori. Tekniikka on tunnettu jo vuosisatoja.

Herkullinen mielikuva, eikö?
Mulla on sellainen mielikuva, että Lapin keskussairaalassa on kokeiltu toukkia, saattavat olla myös käytössä. Ihan jees juttu, ei minua moiset yökötä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Aamu koirahierontaa ja klassista musiikkia. Nyt on mun vuoro rentoilla, iltapäivällä törsäilemään kaapunkiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aamulla oli tulos- ja kehityskeskustelu, jossa hehkutin itseäni ihan kybällä, haukuin pomon, kerroin mikä mättää työpaikalla ja kuinka surkeasti muutamat asiat on organisoitu ja sain osakseni paljon kehuja ja kiitosta. Mä olen loistava, täällä vaan kityilen ja arvostus nousee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin