Muanantai (peffasta.com!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:Jahas, kai sitä vois jo aamupalan syyä. Palan jälkeen suihkuttelu, vakuutusyhtiöön soitto, siivous ja sitten jotain ulkoilua... aika löysää oikeastaan.
Mit Vit? Ookkonää lomalla?
Mäkin haluun talvilomalle ja etelään ja isomman kämpän ja enemmän rahaa jajaja..
RolloTomasi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lilo kirjoitti: Hitsi, ainakin puolet mun cheerleadereistä on karannut Rollon matkaan. :shock:
Olit niin kauan poissa, että ehtivät lähteä. Ei kai sinun tule ikävä niitä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kid kirjoitti:Mäkin haluun talvilomalle ja etelään ja isomman kämpän ja enemmän rahaa jajaja..
Onneksi on vaatimattomat toiveet itsellä, tarvitsisin vain vihreän kumipallon ja elämän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Jahas, kai sitä vois jo aamupalan syyä. Palan jälkeen suihkuttelu, vakuutusyhtiöön soitto, siivous ja sitten jotain ulkoilua... aika löysää oikeastaan.
Mit Vit? Ookkonää lomalla?
Mäkin haluun talvilomalle ja etelään ja isomman kämpän ja enemmän rahaa jajaja..
En tietenkään, pari päivää viime vuotisia pekkasia käytän "tehokkaasti" tässä. Kokkailen munakasta ja kuuntelen E-typeä, aika löysää oikeastaan :D
Kid

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti: Onneksi on vaatimattomat toiveet itsellä, tarvitsisin vain vihreän kumipallon ja elämän.
Vihreitä suppareita (eli niit kumipalloja) myydään ainaskii eurokaupassa :P
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RolloTomasi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:

Olit niin kauan poissa, että ehtivät lähteä. Ei kai sinun tule ikävä niitä?
Mokomat luopiot. :evil:

En kaipaa en. :leuhka:


Maanantait pitäis kyllä kieltää lailla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kid

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: En tietenkään, pari päivää viime vuotisia pekkasia käytän "tehokkaasti" tässä. Kokkailen munakasta ja kuuntelen E-typeä, aika löysää oikeastaan :D
Pekkaset on kivoja. Mulle ei valitettavasti semmossii ees kerry..Onneks ees joskus tulee ylitöitä niin voi pitää viikolla vapaata. Kuten ens perjantain. Yippee!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kid kirjoitti:Vihreitä suppareita (eli niit kumipalloja) myydään ainaskii eurokaupassa :P
Ei se kumipallo tunnu miltään ilman elämää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Noriyumi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ja töissä. Lääkärissä meni aamulla kivasti: pääsin suoraan leikkaussaliin. JEEJEE!!

Jos YTHS:lle olisi kanta-asiakaskortteja, mulla olisi hyvät mahikset päästä hopeajäseneksi! :cheer: :cheer:
Nowaysis

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Noriyumi kirjoitti: Mutta tulipa mieleen että Keksi-Euroopassa asuessani löysin kämpiltäni sitruunan kokoisen karvaisen hämähäkin. Pelästyin aika pahasti, mutta imurin avulla sain sen poistettua.
Enkuissa melko perussettii tommoset, niitä kutsutaan tuttavallisesti vessahämähäkeiksi. Tulevat lavuaarin tai kylpyammeen viemäristä. Karmivia mutta harmittomia, olen antanut uskotella itselleni :) Tästäpä muistuu mieleeni eräs yö Lingfieldissä (maaseudulla), suomalainen kaverini meni yöllä vessaan ja herätti koko talon kiljunnallaan. Ennen kuin kaveri ehti kertoa kiljumisensa syytä, yläkerrasta kuului väsynyt huuto "don't worry, they're harmless!" Suhteellisen yleisiä, siis.
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid kirjoitti:
Dumari kirjoitti: En tietenkään, pari päivää viime vuotisia pekkasia käytän "tehokkaasti" tässä. Kokkailen munakasta ja kuuntelen E-typeä, aika löysää oikeastaan :D
Pekkaset on kivoja. Mulle ei valitettavasti semmossii ees kerry..Onneks ees joskus tulee ylitöitä niin voi pitää viikolla vapaata. Kuten ens perjantain. Yippee!
Yippee, mulla on vielä huominenkin vappaata ja pääsiäisviikko kanssa, jossitä lähtis vaikka hiihteleen lappiin silloin :D
Tämmöttisen mä äsken veivailin aamupalaksi:

Kuva
Nowaysis

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Lilokin on saapunut takaisin keskuuteemme :)
kuka sitä kaipaa?
:shock: olipas epäkohteliasta, rollo!

Minä kaipasin! :gee:

Ja mulla on ikkis sua!1
Viimeksi muokannut Nowaysis, 27.03.2006 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Tämmöttisen mä äsken veivailin aamupalaksi:
Mulle tuli nälkä!!! Aikas hyvän hyvännäkönen leipä.
Edith

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua väsyttää. Ei koulua onneksi tänään, mutta joudun tavarataloon äitini kanssa. Pakko ostaa vaatteet ens sunnuntain hautajaisiin. Typerää, että ihan kaikesta seuraa materiaalista shoppausmenoa.
slam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja slam »

Olipas makeet unet. Olin ostamassa myös vanhasta datsunista etupyörää unessä? Mietin nyt, että enhän mä olisi sillä edes mitään tehnyt? kaupat jäivät keskenkin... 8) tai datsunin etukulma nostettii vasta pukille, mutta nyt pitänee mennä hammastarkastukseen...
nypari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti: Mä olen loistava, täällä vaan kityilen ja arvostus nousee.
Vain taivas on meillä marioneteilla rajana :) Saas nähdä miten mun vaatimukset olosuhdeosan ja tehtäväluokituksen korottamisesta otetaan huomioon. Pääasia, että itselle jäi olo, että on ainakin jotain asian eteen tehnyt.
killkill

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Täsmennä kulpan olemusta?
Itse asiassa vesipisaroita hain, sori epätarkkuus.
Löysin sittenkin tutskun, jonka mukaan pääsin suunnilleen toivomaani lopputulokseen.
Kiitos vastannaille! Sitä näemmä pitäisi itse tehdä koko ajan jotain photarilla, että pysyisi näppituntuma. Samaten noiden tutoriaalien tutkistelustakaan ei suoranaista haittaa ole...
RolloTomasi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lilo kirjoitti:Mokomat luopiot. :evil:
En kaipaa en. :leuhka:
mä pidän ne sitten. :hep: :ohyeah:
Nowaysis kirjoitti: :shock: olipas epäkohteliasta, rollo!
Tiedän. :twisted:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Selvisinpäs työhaastattelusta hengissä! :roll: Tosin puolet ajasta mietin, että oonko vahingossa poliisilaitoksella ristikuulustelussa.. Kunnon tenttaus maanantaiaamuna pistää mielen virkeäksi.
Nyt onki sit ihan ADHD-olo, ihan liikaa tullu vedettyy kahvia ja liian vähän unta.
Kevät on jees!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Tämmöttisen mä äsken veivailin aamupalaksi:
Mulle tuli nälkä!!! Aikas hyvän hyvännäkönen leipä.
Oli kyl kieltämättä aika hyvän makuinen, pysyi jopa kasassa isosta koostaan huolimatta, suosittelen.

Seuraavaksi taidankin mennä kylpyyn, enää on vaan vaikuetena valikoida oikeaa luettevaa kylpyä varten; uusi "miesten" lehti Veli, TM vaiko autobildi? Taidan valkata TM:n siellä on kivoja vertailuja aina paljon.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja HotPants »

ElanorRaven kirjoitti:Lilokin on saapunut takaisin keskuuteemme :)
Jeeeees!

Tervetulomatto (pinkki) on jo levitetty tänne, Lilox!

:cheer:
<3
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Lounaan jälkeen rupesi väsyttämään ihan törkeästi. Siis ihan niin ettei pakollakaan meinaa pysyä hereillä. :krooh: Voisi käydä tuolla myyrmannin cittarissa ostamassa vaikka banaaneja, että joutuisi vähän reippailemaan ulkoilmassa. Ärsyttää kun ei silmät pysy auki, haittaa työntekoa.
Filovirus

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

No kiwa kiwa taas. Tää on jo toinen kerta kun lekuri ei soita soittoaikana, hmph. (täällä lekuri soittaa ei "asiakas").
nypari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nypari »

Liittynyt: 23 Maa 2006
Viestejä yhteensä: 131
[0.13% kaikista viesteistä / 32.75 viestiä per päivä]
Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut Noriyumi
Kuvagalleria: Noriyumi

Ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää.
tonttu

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Vetkuttelin heräämisen kanssa pari tuntia, miksei sitä oisi voinut nousta heti ekalla kertaa kun kello soi, väsyttää ihan yhtä paljon. :?
Nooh eniweis, mukavaa maanantaita kityläisille!

Ja ehkä uskallan käydä katsomassa Lolitan linkin kun siellä ei olekaan hämiksiä. :)
Vastaa Viestiin