Kevätkokouksen ajankohta

Info tulevista miiteistä

Milloin?

pääsiäisenä
0
Ei ääniä
vappuna
9
27%
helatorstain kieppeillä
4
12%
muu, mikä?
3
9%
saatana, mua sinne porolandiaan saa.
17
52%
 
Ääniä yhteensä: 33

Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Eli äänestäkääpä arvon runkkarit, milloin se kokous pidetään?

Työpaikan saunatiloihin ei tullut vielä selvyyttä. Ei niitä ilmaiseksi taida kuitenkaan saada, ollaanko me valmiita niistä maksamaan vai pysytäänkö kaupungissa? Varmaan saan meille täältäkin jotain sopivaa varattua, vähän kävi tuo formulacenterikin mielessä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen niin epävarma ja päättämätön, etten sano mitään. Äänestäkää te sopiva päivä. Minä katson ja mietin pääsenkö tulemaan ja jos pääsen, sopiiko aika. Moon vähä tylsä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Itse tuota vappua äänestin, vaikka oikeastaan ihan sama.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vastasin "saatana, mua sinne porolandiaan saa".

No, pääsiäisenä voi tehdä mieli etelä-pohojammaalle, vappuna taas kylille tuttuja bongaamaan jos säät sen sallivat. Notta vähän riippuu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:Vastasin "saatana, mua sinne porolandiaan saa".

No, pääsiäisenä voi tehdä mieli etelä-pohojammaalle, vappuna taas kylille tuttuja bongaamaan jos säät sen sallivat. Notta vähän riippuu.
Niin, mun piti olla sinuun yhteydessä banniasiaan ja kiertokäyntiin liittyen :mrgreen:

Notta, mikäköhän se sit ois sulle hyvä aika, ei ilman sua mitään pippaloita pidetä :) Ja lähetkö ke onnelaan?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

oonko mää liian helppo jos ilmotan että eiköhän kaikki käy jos ei mitään yllättävää satu?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

par-sky kirjoitti:oonko mää liian helppo jos ilmotan että eiköhän kaikki käy jos ei mitään yllättävää satu?
Aika helppoa. Pitäisköhän sun nyt vähän pihtailla ja rajata vaikka ulos jotain ajankohtaa ettei tule vääriä mielikuvia. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Exsat

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vappua äänestin.
1108

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Vappua äänestin.
No kuka helevetin vatipää painaltaa jonnekin vitun ouluun vapuksi????

Vappu ilman tammerkosken kohinaa ei ole mitään. Vappuna pukeudutaan hassusti ja aiheutetaan pahennusta, nimenomaan MANSESSA.

EI missään helevetin pitäjässä jossa ilmoitetaan matka lähikauppaan poronkusemina.

Argh, olen puhunut.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Skippaan noi ja pidän miitin Fenniassa Espoossa...Vaikka sitten yksin...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei pässiäisenä pliiiis! Mä olen sillon pois Oulusta, tod.näk!! Vappuna mun on pakko olla täällä, kun mun remppa alkaa heti siinä sitten varmaan ti, että se siis kävis. 12.5. mulle tulee Hämptonista kavereita tänne aivan hirmuinen kasa, ett sekään ei olis paras mahdollinen ajankohta. Muuten hyvin pitkälti saatte päättää keskenänne.
bedlam

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vastasin vappu.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Annetuista vaihtoehdoista äänestin helatorstain tietämiä.

Minusta olis kyllä parempi, että sen kerran kun saadaan vieraita kaukaa niin ei kadottais mihinkään jumalan selän taakse vaan ihan jotain ravintolameininkiä kaupunkiolosuhteissa suosisin. Toi ginan työpaikan juttu sit vaikka erikseen lähinnä Oululaisten omana miittinä.

Aloitetaan ilta kaikki samasta yhdessä sovitusta kippolasta ja loppuillasta jokainen hajotkoon minne haluaa :) Osallistujia tuskin kuitenkaan on niin suurta määrää, että vallan voisimme jotakin kippolaa kysyä yksityisesti meille mutta ainahan teillä on mahdollisuus yllättää. Ilmoittakaa tulostanne, ootte te ennenkin ilmoittaneet!! Ja niille joille tuntuu edelleenkin olevan epäselvää Oulun ja Lapin ero niin suosittelisin erittäin lämpimästi paikalle saapumista.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niin siis mitenhän se nyt menee tän Oulu-miitin toteutumisen kanssa näin tässä keväällä? Vai jäädäänkö odottelemaan sitä Qstockia?

Yli 400 rekisteröitynyttä käyttäjää, joista tiettävästi vajaa 100 aktiivista / toisinaan miitteihin osallistuvaa ja ääniä on tullut vasta 14 tähän äänestykseen. Nyt pallottamaan se itseä koskeva vaihtoehto!!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Näillä näkymin vappuna ensimmäisen kerran miitataan, oli porukkaa kasassa minkä verran oli. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:nimenomaan MANSESSA
Pyhpah. Mieluummin stadiin möykkäämään. Voi koheltaa surutta, ei tule tuttuja vastaan!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Ann »

killkill kirjoitti:Mieluummin stadiin möykkäämään.
Jos näin käy, niin vappuna.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
killkill kirjoitti:Mieluummin stadiin möykkäämään.
Jos näin käy, niin vappuna.
Syö hampaas Ann! stadissa on nastaa wappuna, väkee on niin paljon ettei haittaa vaikka kavereitakin tulis vastaan! Täällä on sentään hyvintoimeentulevien pätkätyöläisten ja työväen wappu eroteltu selkeesti!
Mä haluun nähdä Mantan lakituksen eturivistä! Prkl, viimeksi pääsin jo 2. riviin, siks urheilen et pääsen vaikka läpi mantan patsaan sujuvasti. ->
Samalla tavalla kun Joulu aloitetaan Turusta, Wappu vietetään Hesassa! Kaikki aloitetaan Kumtähden kentällä sen tähden et aleksis Kivikin siellä hoilas ja Suomen lippu salkoon nostettiin, Wallgrenin hemmo byggas sellasen patsaankin tänne et se täytyy lakittaa joka vuos ettei viileet kevättuulet saa sen nenää kun sampanjaa valumaan! :lol: :lol: :lol: 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Näillä näkymin vappuna ensimmäisen kerran miitataan, oli porukkaa kasassa minkä verran oli. :)
OK. Ja eiköhän pelkästään m e i s t ä k i n kerry jo sen verran ryhmää kuitenkin, että sopivasti pahennusta pystyy herättään.. että no worries.
JakeBlues

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

irmelianneli kirjoitti:pelkästään m e i s t ä k i n
No jumankauta mitä vihjailua?! Juhlikaa keskenänne sitten. Jää sitten aasilta peräkärryllinen etelänosaston porkkanoita saamatta. ”Pärjätäänhän me täällä yksinkin”?! Nirppanokka!! :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

JakeBlues kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:pelkästään m e i s t ä k i n
No jumankauta mitä vihjailua?! Juhlikaa keskenänne sitten. Jää sitten aasilta peräkärryllinen etelänosaston porkkanoita saamatta. ”Pärjätäänhän me täällä yksinkin”?! Nirppanokka!! :)
Hullu! :) Tarkotin vaan ett jos ketään ei kiinnosta tänne matkustaa, niin onneksi meitäkin on sen verran että ei tylsää pääse tulemaan!
1108

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Pyhpah. Mieluummin stadiin möykkäämään. Voi koheltaa surutta, ei tule tuttuja vastaan!
Kuten aina sinulla on pointtisi kirjoituksissasi. The force is strong in you.
Pikku-Akka

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vappuna tietty, varsinkin jos tässä ihan naapurissa on miitti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tulen jos saan pillua. Jaa niin, kaikki tietty nyt varattuja, vaikka minua salaa himoavat. Lutkat.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Kevätkokouksen ajankohta

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti:Jaa niin, kaikki tietty nyt varattuja, vaikka minua salaa himoavat. Lutkat.
Toivossa on hyvä elää.
Vastaa Viestiin