Tollo Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pöhöö, huomenta. Taas aamiaista veivaamaan, toivottavasti tänään saa enempi aikaan kuin eilen.
swirl

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Grrrrrh… olen niin prkleen huonolla tuulella. Kamala taka-taka-taka-takatalvi ja duunimatkassakin kesti toista tuntia, kun sporaliikenne hieman tökki.

Kaikenlisäksi mulla taitaa olla stalkkeri. Viime viikolla joku äijä, jota en ole eläissäni nähnyt, hengaili tuossa meijän toimiston ovella kun tulin duuniin ja pyysi mua treffeille. Sanoin, että ei kiitos, mie olen varattu. Siihen se jäi huutelemaan jotain onnekkaasta miehestä. Nyt se oli tuolla ulkona vain tuijottamassa. Aika pelottavaa. Tyyppi on mua kyllä varmaan viis senttiä lyhempi, joten miehän pieksen se mennen tullen, jos se käy hankalaksi…
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On muuten radiosta tullut tietoa pitkin aamua että siellä on liikenne poikki ollut ihan joka paikassa. Olkaa varovaisia ihmiset. Nurmijärveltä Helsinkiin oli 7 autoa ojassa, poliisit ja ambulanssit paikalla...
Dumari

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

VOI TUSSU! Kotona ei ole mysliä :x
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä sitä nyt taas ollaan, tutut ympyrät ja aamukuviot. Olo on vaan jotenkin niin urpo ja orpo ja vetämätön. Laukut on vielä purkamatta ja postit lukematta ja niskat jumissa --> otsaan vihloo, lihakset surkastunu ja olo läskinen. Esim. näille asioillehan sitä vois ruveta jotakin tekemään vaikka. Mutku.. mutku.. Maitookaan ei oo niin ei saa kahvia.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Mä käyn nukkumaan vast.Blah,olipahan yö.Tappelua puhelimessa jne.Sit vähän pokerin peluuta.Öitä hanit :krooh:
Runkkis

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vittu, täällä on taas vesikatko... Onneksi sentään on mehua jota juoda... Omenamehulla on vaan huono huuhtoa kasvot ja pestä ankka. Saati sitten keittää kahvia... Hyvin alkaa päivä.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Canine »

Huomenta. Silmät rähmäisinä roudasin luuni koneelle, mutta kyllä IS herätti nopeaan. Siis mitävittua..????? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Canine kirjoitti:Huomenta. Silmät rähmäisinä roudasin luuni koneelle, mutta kyllä IS herätti nopeaan. Siis mitävittua..????? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
no huhhuh,piti oikeen hieraista unisia simmuja...
Runkkis

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Canine kirjoitti:Huomenta. Silmät rähmäisinä roudasin luuni koneelle, mutta kyllä IS herätti nopeaan. Siis mitävittua..????? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Vai että Murha-Markkula on käynyt surffaamassa Kityssä? Ja kuka mahtaa olla uusin rekistöröytynyt käyttäjä? Sininkikki? Terve Markkula!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Onkohan täällä Iltasanomien ja Iltalehtien toimittajia?

:hep: :cheer:

Huomatkaa mut ja haastatelkaa mua,mul on hyviä merimiesjuttuja.
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:Onkohan täällä Iltasanomien ja Iltalehtien toimittajia?
Huomatkaa mut ja haastatelkaa mua,mul on hyviä merimiesjuttuja.
Sä et osaa ku puhua viinasta ja kännäämisestä :lol: :perse:
RolloTomasi

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

tyylikästä.

hyvää tiistaita.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti: Sä et osaa ku puhua viinasta ja kännäämisestä :lol: :perse:
Älä nyt,tää voi olla mun hetkeni parrasvaloissa muru :jee: :ohyeah:
RolloTomasi

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

vanhaa porukkaa tulee takas ja osa porukasta lähtee. vaihtoviikot?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Ootteko muuten pannu huomiolle kuinka paljo meillä on vieraita?
safi

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Elppis kirjoitti:Nyt on lehdissä sitten juttua meidänkin palstasta.. "City-lehden keskustelupalstoista ponnahtanut n. 400 käyttäjän keskustelupalsta". Onneksi ei ollut osoitetta, tännehän olis tullut ruuhkaa, varsinkin kun ajattelee minkä uutisen yhteydessä tämä viesti oli
No sillä lailla... Soita nyt Ninni vielä sille toimittajalle, että älyävät laittaa foorumin osoitteen kissan korkuisin kirjaimin lehteen ja etusivulle totta kai!
Omat kuvat lähti samantein ja niin on moni muukin näköjään jo tehnyt..
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti: No sillä lailla... Soita nyt Ninni vielä sille toimittajalle, että älyävät laittaa foorumin osoitteen kissan korkuisin kirjaimin lehteen ja etusivulle totta kai!
Omat kuvat lähti samantein ja niin on moni muukin näköjään jo tehnyt..
Kuten sanottua, minä en ole tässä vastuussa. Joku muu on sanonut nimimerkit jne. En minä. Lähinnä vaan päivitellyt asian kauheutta. Syyllinen itse paljastakoon itsensä.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Canine »

Kas kun ei tästä aiheesta ollut omaa topikkia. Olin aivan varma että täällä on kauhea polemiikki päällä.
Not only is life a bitch, it has puppies
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Canine kirjoitti:Kas kun ei tästä aiheesta ollut omaa topikkia. Olin aivan varma että täällä on kauhea polemiikki päällä.
Niin katsos kun tästä ei saisi puhua.
hebuli

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joo-o... eiköhän se osoite leviä ihan hevosmiesten uutistoimiston kautta halukkaille. Turistien tuloa ei voi estää. Pitäisköhän poistaa tunnus ja aloittaa uusi kity-elämä uudella?

Seuraavassa kitymiitissä reporttereita mukana? Pitäisköhän keskustella uudestaan niistä valokuvaussäännöistä miiteissä? Mitä häh?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Jaa,nyt tää kyl tipahtaa,silmät painaa tonnin.Palataan taas astialle iltasella,tää nukkuu sikeästi päivät ja yöt elää.Niinkuin kaikki häiriintyneet

:demoni:
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Canine »

ninnithequeen kirjoitti:
Canine kirjoitti:Kas kun ei tästä aiheesta ollut omaa topikkia. Olin aivan varma että täällä on kauhea polemiikki päällä.
Niin katsos kun tästä ei saisi puhua.
Häh, uutisesta ei saa puhua?
Not only is life a bitch, it has puppies
Patz

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:07:09:26 [bisexmies28]PARI TAI NAINEN OLEN KIIHKEÄ SEXIKÄS POSLIINI MIES IMEN JA NUOLEN KAIKEN
Jahas, lienee nuppitohtorille asiaa kun luin posliinin sijaan poliisi.

Oonko vika TPK? En millään viitsinyt herätä aamulla ajoissa ja kun viimesiä työpäiviäkin tässä viedään niin ei kai sen niin väliäkään ;) Kammottava ajokeli, autot heittelehti motarilla miten sattuu. Nyt pari käännöstyötä ja ajoissa kotiin. Illalla saunaan ja hemmottelua. Nami nami!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Humpsahtikohan se toi Panacod päähän. Jotenkin humisoo. Ei niskakipu kyllä helpottanut.. Perkele, mikä siihen auttaa!!? :twisted: Jos vaikka nyt purkais ja pyykkäis tässä kuitenkin ennen ulostautumisajatuksia.