Tollo Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
JakeBlues

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

RolloTomasi kirjoitti:vaihtoviikot?
No joo joo. Jos ei välillä mene, niin ei voi tulla. Ja kaikkihan sen tietää miten hauskalta tuleminen tuntuu…
Nowaysis

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No juu, kuka sitten ikinä noita tietoja vuosikaan, toivottavasti olet tyytyväinen. Minä en ole, eikä näköjään kovin moni muukaan. Hiphei. Jos minusta olisi kiinni, ehdottaisin Kityn sulkemista niin, että jäseneksi/lukemaan pääsee vain Aasille/muille modeille osoitetun jäsenyyspyynnön kautta. Mutta eipä tuokaan mihinkään auttaisi. Vituttaa kyllä tuommonen. VITTU. Ne asiat, joista minä kirjotan Kityyn, eivät ole useinkaan semmoisia, joita haluaisin painettavaksi Hesarin etusivulle.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kohta nää viikonpäivä ketjut kuitenki julkastaan jossain Hesarissa,uutisotsikon alla,lukekaa hurjien kityläisten päivittäiset kauhutarinat blabla.Oikeesti vois olla hyvä idea että ei-rekistöröityneet ei pääsis lukemaan näitä juttuja.Toi vierailijoiden määrän jatkuva kasvaminen vähän epäilyttää.Jos teillä arvon vieraat on niin kauhea hinku tuijottaa meidän keskusteluita,niin miksi ette REKISTERÖIDY ja osallistu mukaan?Sillon ehkä voisivat tajuta sen että suht normaalit ihmiset täällä höpöttää arjen harmaita asioita ja jauhavat usein turhan päivästä paskaa.Jonkun ääritapauksen takia ei tarvitse mun mielestä mitään tuomita.

Perkele.
Patz

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nowaysis kirjoitti:No juu, kuka sitten ikinä noita tietoja vuosikaan, toivottavasti olet tyytyväinen. Minä en ole, eikä näköjään kovin moni muukaan. Hiphei. Jos minusta olisi kiinni, ehdottaisin Kityn sulkemista niin, että jäseneksi/lukemaan pääsee vain Aasille/muille modeille osoitetun jäsenyyspyynnön kautta. Mutta eipä tuokaan mihinkään auttaisi. Vituttaa kyllä tuommonen. VITTU. Ne asiat, joista minä kirjotan Kityyn, eivät ole useinkaan semmoisia, joita haluaisin painettavaksi Hesarin etusivulle.
Tulin tähän komppaamaan kun ajattelin juuri samaa. No, kaikki kuvat on poistettu sillä en tosiaankaan halua että joku alaisistani tulee kertomaan että "Hei, bongasin sut Kitystä. Ai sulla on ollu vähän miesongelmia, no mitä, pääsiäinen on tulossa et jos vaikka sitte säälistä tärppäis."
Koska palsta on minulle pelkkää viihdettä, en tosiaankaan juuri ajattele mitä tänne postaan ja suurin osa niistä on sellaista mitä en toivo "suuren yleisön" lukevan. V*ttu!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tais ylläpito poistaa kaikkien kuvat?Ainakin ku mä olin menos omaan galleriaan,ilmotti tylysti,sinulla ei ole lupaa.
bedlam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

rontti26 kirjoitti:Toi vierailijoiden määrän jatkuva kasvaminen vähän epäilyttää.
Ei tuo vierailijoiden määrä minusta ole mihinkään kasvanut. Sitäpaitsi, itse esimerkiksi luen monasti palstan läpi rekkautumatta ja kirjaudun sisään vain jos on jotain sanottavaa. Tällöinhän näkyy listassa 'vierailijana'.
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Patz kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti: VITTU.
V*ttu!
Yhdyn molempiin. VITTU!

Toivottavasti ees maksettiin kunnolla, että oli sen arvoista.
safi

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Exsat kirjoitti:
Toivottavasti ees maksettiin kunnolla, että oli sen arvoista.
*repsahdus* Toistelet ihan samoja asioista, kun minä eilisessä viikonpäivässä.
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Toivottavasti ees maksettiin kunnolla, että oli sen arvoista.
Kuten sanottua, minä en palstaa tai nimimerkkejä ole vuotanut. Piste.
Näin ollen en saanut penniäkään.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Rauhottukaas nyt,ei toi toisten syyttely johda mihinkään.
bedlam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RYHMÄHALI!
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Toivottavasti ees maksettiin kunnolla, että oli sen arvoista.
Kuten sanottua, minä en palstaa tai nimimerkkejä ole vuotanut. Piste.
Näin ollen en saanut penniäkään.
No se nyt vaan tekee susta vielä tyhmemmän. Levittelet lehdelle juttuja tyypistä jota pidät kaverinasi, ja vielä ilmaiseksi. Tosiystävyyttä!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

bedlam kirjoitti:RYHMÄHALI!
Yhtyy ajatukseen...
RolloTomasi

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

rontti26 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:RYHMÄHALI!
Yhtyy ajatukseen...
Yhtyy kans...
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Toivottavasti ees maksettiin kunnolla, että oli sen arvoista.
Kuten sanottua, minä en palstaa tai nimimerkkejä ole vuotanut. Piste.
Näin ollen en saanut penniäkään.
No se nyt vaan tekee susta vielä tyhmemmän. Levittelet lehdelle juttuja tyypistä jota pidät kaverinasi, ja vielä ilmaiseksi. Tosiystävyyttä!
Minäkö nyt olen lukenut ääneen ko. herran täällä kirjoitetut jutut vai? Vittusaatana, kyllä minäkin tahtoisin kuulla kuka on mennyt sanomaan palstan osoitteen tai sitten kotisivujeni osoitteen?!!!

Kaiken lisäksi en koko perkeleen lehteä ole edes nähnyt. Ainoastaan netistä lukenut.
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

RolloTomasi kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:RYHMÄHALI!
Yhtyy ajatukseen...
Yhtyy kans...
Tehän voitte pojat yhtyä sitten ihan keskenänne. Mä voin jatkaa vielä hetken aiheesta.

On se nyt helvetti, että ihmisillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja tai mitään tajua siitä, millaisia asioita voi julkisesti höpötellä ja mitä ei. Montako kertaa pelkästään tämän vuoden puolella on keskusteltu bilekiuvien- ja juorujen julkaisemisesta ilman asianomaisten lupaa. Tälläinen iltapäivälehtiin juoruilu ja huomionhaku on kyllä kaiken typeryyden huippu.
Patz

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:No se nyt vaan tekee susta vielä tyhmemmän. Levittelet lehdelle juttuja tyypistä jota pidät kaverinasi, ja vielä ilmaiseksi. Tosiystävyyttä!
Suora lainaus eilisen Ilta-Sanomista:
Hän oli kiltti ja ihana. Tämä on niin järkyttävää, 29-vuotiaan kanssa ystävystynyt nainen kertoo. Olen aikanaan maksanut vippini hänelle laittamalla rahan johtajan tilille, joten poliisi ehkä ottaa kohta yhteyttä.

Todellista ystävyyttä.
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti: Suora lainaus eilisen Ilta-Sanomista:
Hän oli kiltti ja ihana. Tämä on niin järkyttävää, 29-vuotiaan kanssa ystävystynyt nainen kertoo. Olen aikanaan maksanut vippini hänelle laittamalla rahan johtajan tilille, joten poliisi ehkä ottaa kohta yhteyttä.
Kiitos että kerroit mullekin mitä siellä lukee.
Mistään johtajasta en ole sanonut sanaakaan....Mutta joo, olen joskus ollut ko. herralle velkaa juu. Sen verran sanoin. Ja kauhistelin. MISTÄÄN muusta en sanonut. Perkeleet.
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Perkeleet.
Miksi?

Jos sä pidät sitä kaverinas ja jos tiedät, että lehdistö riepottelee sitä jo tuolla muutenkin, niin minkä helvetin takia sä meet päivittelemään asiaa jollekin lehdelle?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Voi paska.Ei ne sit siirtyny tappeleen sinne toiseen paikkaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:RYHMÄHALI!
Yhtyy ajatukseen...
Yhtyy kans...
*kiihottuu*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hmm,homosteluhali että kaikki rauhottuis...
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Perkeleet.
Miksi?
Jos sä pidät sitä kaverinas ja jos tiedät, että lehdistö riepottelee sitä jo tuolla muutenkin, niin minkä helvetin takia sä meet päivittelemään asiaa jollekin lehdelle?
Koska mä olin tyhmä.
Koska mä olin järkyttynyt.
Koska tää koko juttu on niin vitun järkyttävä.
Koska se toimittaja istui jo koneellaan penkoen mun kotisivuja.
Koska mä säikähdin.

Tiedän, kuka se vuotaja oli, mutta en perkele paljasta sitä kyllä enää. Enkä paljoa muutakaan.

Ja jos lehdessä lukee, että olen joskus lainannut ko. herralta rahaa, niin vittuako se teidän maailmaanne hetkauttaa *itkee*
Nowaysis

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Jos joku katsoo vielä velvollisuudekseen antaa ko. asiasta lausuntoja, pyytäkää juttu luettavaksenne ennen kuin se menee painoon. Erityisesti ip-lehdet ovat tunnettuja siitä että lisäilevät omiaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt alkaa naurattaa. Koko juttu on aktivoinut meidän vähemmän aktiivisia käyttäjiä. Ai, että nyt Kity kelpaa, mutta aikaisemmin ei :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin