Tollo Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:Tiedän, että esim urheiluvammoissa KKK-hoito (kylmä, koho, kompressi) auttavat. Miten voi olla, että sekä kylmä että kuuma auttavat tämmöisiin kroonisiin lihasvaivoihin? Tämä menee minulta ohi. Lämpö relaksoi lihaksia, mutta mitä se kylmä tekee?
En minä tiedä, yritin inttää vastaan sen kylmän kääreen kanssa, kun minustakin lämpö olisi parempi ja relaksoivampi vaihtoehto. Kylmän voisin kuvitella vaan kramppaavan lihasta lisää, mutta sitä se tosiaan suositteli kun sairaslomalla olin niskani takia. En uskalla kokeilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:En uskalla kokeilla.
Mää haudoin lekurin ohjeen mukaan pahaksi äitynyttä jännetuppitulehdusta pitämällä Kylmä-Kallea tai jäistä sekavihannespussia kipeän kohdan päällä. Se itse asiassa auttoi, eikä se kylmä enää hetken päästä lainkaan vaivannut.
slam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Happy new year... on satanut lunta ja uusi talvi menossa. Takatalvi
Kid

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oih, päivän piristys tuli siinä kun mun rakas kummitustyttöni tuli vanhempineen moikkaamaan mua työpaikalle. Piirsi mulle kauniin kuvankin koristamaan mun tylsiä seiniä :h: (tietsikan taustakuvanakin se söpöläinen on!)
Tsaari

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:
Lolita kirjoitti:En uskalla kokeilla.
Mää haudoin lekurin ohjeen mukaan pahaksi äitynyttä jännetuppitulehdusta pitämällä Kylmä-Kallea tai jäistä sekavihannespussia kipeän kohdan päällä. Se itse asiassa auttoi, eikä se kylmä enää hetken päästä lainkaan vaivannut.
Kylmä laskee turvotusta ja näin nopeuttaa paranemista. Suosittelen hankkimaan geelitäytteisen kylmäpussin jota säilytetään pakastimessa. Eivät lopu sekavihannespussit kesken.
Elukka

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TeePeeKoo numero X.
Täällähän on ollut oikein taistelu :grr: menossa. :shock:
Tänään ahistaa :tiistai: vähän vähemmän kuin eilen.
killkill

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Suosittelen hankkimaan geelitäytteisen kylmäpussin jota säilytetään pakastimessa. Eivät lopu sekavihannespussit kesken.
Tossa on vaan yksi riski. Kun tulee nälkäisenä ja väsyneenä töistä ja salilta ja alkaa väsätä soppaa [samalla kun keskittyneenä naputtelee läppäriä], voi erehdyksessä lisätä kylmäpussin sisällön keittokattilaan :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

olo alkaa helpottaa. käsien vapina laantunut siinä määrin että pystyy näppäilemään. ja huomaan että on riemu revennyt parannellessa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Samperi tuo Abteekin suuvesi on pahhoo, mutta kait se vaikuttaa ien tulehdukseen ja hammaskiven muodostumiseen.

21 päivää on aineen käyttömaximi, että suun bakteerikanta ei muutu. Liiallisen hammastahnan käytönkin luulisi tuhoavan liikaa bakteereja?
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu, mä joudun lähtee käymään työpaikalla, kas kun avaimet on taas jääny mun taskuun :tiistai:
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Canine »

Lolita kirjoitti: En minä tiedä, yritin inttää vastaan sen kylmän kääreen kanssa, kun minustakin lämpö olisi parempi ja relaksoivampi vaihtoehto. Kylmän voisin kuvitella vaan kramppaavan lihasta lisää, mutta sitä se tosiaan suositteli kun sairaslomalla olin niskani takia. En uskalla kokeilla.
Kokeile vaan. Mulle lääkäri suosittelin nimeomaan tulehtuneeseen lihakseen kylmää, ice poweria tai kylmäpussia sekä buranaa. Kaurapussit yms lämpöhässäkät auttaa jos niska tms on vaan jumissa.
Not only is life a bitch, it has puppies
hebuli

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vai on täällä kevätsiivous kun Dumiskin otti ja lähti? En uskonut tätä päivää näkeväni. Ottaa niin päähän tuollainen että ihan vittuillakseni menen tänään ja huomenillalla kaksille eri treffeille. Nih! Voin varmaankin mainostaa niille että MELKEIN tunnen sen uutisissa olleen miehen, ja kertoa mistä palstasta on kyse. Luulisi tekevän vaikutuksen.
HellBell

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lolita kirjoitti:
En minä tiedä, yritin inttää vastaan sen kylmän kääreen kanssa, kun minustakin lämpö olisi parempi ja relaksoivampi vaihtoehto. Kylmän voisin kuvitella vaan kramppaavan lihasta lisää, mutta sitä se tosiaan suositteli kun sairaslomalla olin niskani takia. En uskalla kokeilla.
Se kuuma/lämpökääre ei ole tulehtuneelle lihakselle siksi hyväksi, kun lämpö aktivoi tulehdusta lisää, tulehdus leviää.
Kylmä "cooliuttaa" tilanteen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Canine kirjoitti:Kokeile vaan. Mulle lääkäri suosittelin nimeomaan tulehtuneeseen lihakseen kylmää, ice poweria tai kylmäpussia sekä buranaa. Kaurapussit yms lämpöhässäkät auttaa jos niska tms on vaan jumissa.
HellBell kirjoitti:Se kuuma/lämpökääre ei ole tulehtuneelle lihakselle siksi hyväksi, kun lämpö aktivoi tulehdusta lisää, tulehdus leviää.
Kylmä "cooliuttaa" tilanteen.
Otan neuvoista vaarin onkeeni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenia. Vai tämmönen fighti täällä meneillään... toivottavasti pöly laskeutuu pian, en usko että tämä jaksaa kovin kauaa ihmisiä kiinnostaa.
Basic tiistai, töitä ja töitä.
slam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Samperi, kun on niin pitkä matka ihanaisen paipin äärelle, että ei jaksa lähteä. Tunnin ajo molempiin suuntiin. Nyt lähtisi, niin ehtisi vasta noin kolmeksi mäkeen. Tylsää matkustaa, kun radiotakaan ei ole autossa.

Tiistaina on myös paljon väkeä... mennäkkö vaiko eikö mennä... :roll:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ihan tämän muun keskustelun sekaan ajattelin tulla kertomaan sellaisenkin jutun päivänne piristykseksi(?), että minua on jo monta tuntia vaivannut se, että miksi viikonpäiväketjun otsikkona on tollo *tiistai*, kun kuitenkin elämme mielestäni keskiviikkoa. Ei mene hyvin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hebuli kirjoitti:menen tänään ja huomenillalla kaksille eri treffeille.
Julistuksesi kontrastiluokat jäivät vaivaamaan, kun tarvitset noin monta määrettä. Kuinka edes mentäisiin kaksille samoille treffeille? Tai yksille eri treffeille? Outoa on meno Hebulimaassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
killkill

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:mainostaa niille että MELKEIN tunnen sen uutisissa olleen miehen, ja kertoa mistä palstasta on kyse. Luulisi tekevän vaikutuksen.
Scoraus on varrrrma tuolla pläänillä! Mennessään seuraaville treffeille deittikumppanisi puolestaan pääsee boastaamaan että "mä olen käynyt sen sarjamurhaajan [netti]kaverin kanssa treffeillä, hyi kamala!"
hebuli

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Scoraus on varrrrma tuolla pläänillä! Mennessään seuraaville treffeille deittikumppanisi puolestaan pääsee boastaamaan että "mä olen käynyt sen sarjamurhaajan [netti]kaverin kanssa treffeillä, hyi kamala!"
Jep jep, uusiokäyttö rulaa. Dominoefekti, kohta melkein kaikki tuntevat jonkun joka tuntee jonkun joka melkein on se uutisissa mainittu miäs. Ja kaikki tuntevat olonsa taas tärkeäksi. Oikeasti, en ajatellut mainostaa harrastuksiini kuuluvan johonkin salaseuraan kuulumisen, ilman tätäkään aspektia.

Urpelo puolestaan miettii taas ihan liikaa mitättömiä asioita. Ottaisi jo sen rautakangen ulos suusta niin pysyisi kartalla mitä päivää eletään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei kyllä mä nyt lähden sinne salille. Täytyy vissiin vetää joku kuuden tunnin reeni, että lähtee tää löysimyys helvettiin. Pyykitkin on nyt pesty. Luulen, että tarvitsen tänään myös jotain ravintoa (ja kahvia!!) eli kauppaankin pitää suunnistaa. Ainiin ja postista hakee jotain rättejä elikkäs ihanoita postimyyntivaatteita. Miks mua vaan väsyttää näin jumalattomasti??!!
killkill kirjoitti:Mä kokeilin viime viikonloppuna jotain hemmetin kauratyynyä - siis pussia jonka sisällä on kauraa. Sen voi lämmittää mikrossa tai jäähdyttää pakasteessa ja laittaa särkevän kohdan päälle. Ei tuo nyt kerrasta autuaaksi tehnyt, mutta lievitti vähän jumeja ja kipuja.
Epäilyttää vähän, mutta kokeilen kyllä ihan mitä vaan maailmassa, että pääsisin tästä eroon. Kuitenkin kestänyt yli vuoden jo, vaihdellen. Ja kipu on aika staattista ja levossakin vihloo ja särkee. Eikä auta hieronnat, lääkkeet, kuntoilut, tietokonetauot... Kuitenkin joku kasvain niskassa rönsyilee..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

*varmastikin paljon vittumaisia ja suuttuneita vastauksia aiheuttavaa tekstiä, varoitus:*

Mä tein äsken joukkomurhan; 93.

Eniveis.. mä lähden nyt kotio, selkä hiestä märkänä kun puuhasin pesuhuoneessa urakalla. Miehelle banaania (mwhaha!), mehua ja mitä muuta se nyt tautiinsa tahtookaan. Soitti klo 10 "TISSIÄ... TISSIÄ...", eli paranemaan päin ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:Eikä auta hieronnat, lääkkeet, kuntoilut, tietokonetauot...
Oletko kokeillut fysioterapiaa? Se kun on ihan eri juttu kuin hieronta. Pitkäaikainen lääkkeiden syönti - etenkin vahvojen kipulääkkeiden tai lihasrelaksanttien - on joka tapauksessa huono vaihtoehto. Ei nämä vaivat minullakaan ikinä parane, mutta riittävällä levolla, kuntoilulla yms pysyvät siedettävällä tasolla.

Ei perskeles. Minähän ALAN kuulostaa joltain setämieheltä, joka vaan keskustelee sairauksistaan! Hyi vadelma! Mutta toisaalta: kun ei varattuna wongatakaan voi, niin tehdään nettipersoonasta sitten mahdollisimman ei-seksikäs ja kiinnostawa!
Viimeksi muokannut killkill, 28.03.2006 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Eikä auta hieronnat, lääkkeet, kuntoilut, tietokonetauot...
Oletko kokeillut fysioterapiaa? Se kun on ihan eri juttu kuin hieronta. Pitkäaikainen lääkkeiden syönti - etenkin vahvojen kipulääkkeiden tai lihasrelaksanttien - on joka tapauksessa huono vaihtoehto. Ei nämä vaivat minullakaan ikinä parane, mutta riittävällä levolla, kuntoilulla yms pysyvät siedettävällä tasolla.

Ei perskeles. Minähän ALAN kuulostaa joltain setämieheltä, joka vaan keskustelee sairauksistaan! Hyi vadelma!
UIKAA!!

Lolita, ei tänäänkään.. Uimapuku lensi roskiin, ja palkka tulee perjantaina. Ensi viikolla sitten!! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Lolita, ei tänäänkään.. Uimapuku lensi roskiin, ja palkka tulee perjantaina. Ensi viikolla sitten!! :D
Me ollaan varmaan kaikkien aokojen kuivin uimaseura, kerran vedessä :D

Mikä se oli, minkä piti herättää pahennusta ja vittuuntumista ynnä muuta siinä sun viestissä? Kenet sä murhasit?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx