Keskari vittu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:hep: Pronssinen TPK! ( :?: )
Zeb

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nowaysis kirjoitti:ZEppi: Tuu hakeen, meillä on legoja melkoiset legioonat!
:) Kiitos, tiedä vaikka joskus tulisinkin, kun sinne pohjoiseen päin eksyn... (Muistaakseni olit sieltä päin.)

Jos ja kun minulla on joskus lapsia, niillä menee varmaan hermot kun äiti sählää niiden legojen kanssa ja patistaa niitäkin leikkimään kanssaan... *disturbed*
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No eipä näy auringonpimennys ainakaan täälläpäin :?
Elukka

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:No eipä näy auringonpimennys ainakaan täälläpäin :?
No ei täälläkään mitään näy kun tuli yht'äkkiä niin saablarin pimeetä. :?




...




:P keu keu.
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: 5-vuotias tuskin osaa yksin. Vaatii sen verran tarkkuutta ja taitoa. Mutta meillä tytöt tekivät itselleen poikaystäväni kanssa. Piirsivät itse kuvat ja sitten yhdessä veivät prosessin loppuun. Eli kyllä mä voisin heillekin ostaa oman sellaisen, siinähän kun ei ole tod. yhtään mitään pahaa, että lapset ja vanhemmat tekevät yhdessä!

Ja tuon ikäinenkin varmaan mieluusti tekisi sukulaisille ja kavereille lahjoiksi noita, ja voihan vaikka lapsen tarhakuvista tehdä mummeille ja kummeille merkkejä jne. jne. jne... :wink:
Justiinsa näin ajattelin. Ja mäkin tykkään askarrella, joten mielelläni kummitytön kanssa niitä merkkejä vääntäisin. Kiitos älyttömän hyvästä lahjaideasta!
JakeBlues

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Suvinen kirjoitti:Mitä 10- vuotias poika haluaa synttärilahjaksi, jotain jota minulla on varaa ostaa? Korjaan: 10- vuotiaat kaksospojat.
Olen ihan tippunut kärryiltä niiden jutuista.. olisko joku leffa?
Osta niille webbikamera. Virittelet niille meset ja skypet. Luurit ja mikit... Tuntuu olevan kysyttyä juttua tuon ikäisillä (+1). Ja aina se sama vanha tarina; 'No kun kaikilla on!'.
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ko en tän takia kehtaa avata ketjua nörtteilyyn, niin kertokaan mikä tossa toisessa tietsikassa mitä käytän, on vikana? Eli kun yritän kirjotaa ääkkösiä niin tulee vaan heittomerkkiä ja muuta sontaa.
Oon yritääny sieltä työkaluista ja muista vaihdella asetuksia, mutta ei auta. Mitä mä nyt teen?
:apuva:
JakeBlues

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Kid kirjoitti:Mitä mä nyt teen?
:apuva:
Veikkaisin että löydät vian täältä:

Ohjauspaneeli -> Aluekohtaiset- ja kieliasetukset -> Kielet –välilehti -> Tiedot -painike. Sieltä sitten vaan asetukset kohdilleen.

(jos vika oli tuolla, ota yksin tein näppäinasetukset -painikkeen alta ja sieltä vaihda näppäinyhdistelmä -painikkeen alta löytyvät ruksit pois. Aivan turhia!)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="JakeBlues"][/quote]Kuka hän on? :) *häiritsee*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja cardic »

sipsi kirjoitti:
JakeBlues kirjoitti:
Kuka hän on? :) *häiritsee*
vaha niinku se broidi siita veljesleffast, tiatsa niinq, siit, jos niil on pleksit oogien paalla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

JakeBlues kirjoitti: Veikkaisin että löydät vian täältä:

Ohjauspaneeli -> Aluekohtaiset- ja kieliasetukset -> Kielet –välilehti -> Tiedot -painike. Sieltä sitten vaan asetukset kohdilleen.

(jos vika oli tuolla, ota yksin tein näppäinasetukset -painikkeen alta ja sieltä vaihda näppäinyhdistelmä -painikkeen alta löytyvät ruksit pois. Aivan turhia!)
Tuota tuota. Mä löysin tonne Tiedot painiikkeeseen asti, mutta mä en niitä asetuksia osaa muuttaa. Joten edelleen heittomerkkejä ym.

Ja ton näppäinhommelin tein :)

Täällä duunissa kävi eilen joku juippi härkkäämässä tota konetta ja siltä koneelta pitäs asiakkaille vastailla meileihin..Huippua. *huoh*
JakeBlues

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Kid kirjoitti: Tuota tuota. Mä löysin tonne Tiedot painiikkeeseen asti, mutta mä en niitä asetuksia osaa muuttaa. Joten edelleen heittomerkkejä ym.
Jo oletuskielenä on jotain muuta kuin suomi (veikkaan englanti(Yhdysvallat)), niin siihen kohtaan sun tarveis asetella 'suomi - suomalainen'. Toivottavasti vika on tuossa, sillä muuta en keksi.
killkill

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos tehtäväpalkissa näkyy kieliasetusten symboli - tummansininen neliö, jossa on kaksi valkoista kirjainta EN - klikkaa ja vaihda FI:ksi. Sama juttu mitä JakeB yritti neuvoa, tämä on oikotie.
JakeBlues

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

cardic kirjoitti:vaha niinku se broidi siita veljesleffast, tiatsa niinq, siit, jos niil on pleksit oogien paalla
You know my brother Elwood? If you see him, tell him that I'm putting the band together again!
nypari

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Suvinen kirjoitti:Mitä 10- vuotias poika haluaa synttärilahjaksi, jotain jota minulla on varaa ostaa? Korjaan: 10- vuotiaat kaksospojat.
Olen ihan tippunut kärryiltä niiden jutuista.. olisko joku leffa?
Älä hyvänenaika ainakaan osta mitään samanlaisia vaatteita, äläkä toiselle kallimpaa tuotetta. Niistä vasta poru nousee. Nimimerkki: kokemuksen 29-vuotias rintaääni.
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noi Disneyn AkuAnkka-klassikot on ihan ykkösiä, mutta eipä nuo Pingut paljon häviä, mä nauran täällä ihan kippurassa muksun kanssa :lol:

Muutakin positiivista: lumet näyttävät kunnolla sulamisen merkkejä. Ellei sitä valkoista sontaa sitten tule taas lisää...Kevät, oi kevät, tule jo.
JakeBlues

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

sipsi kirjoitti:Kuka hän on? :) *häiritsee*
Sussa on toimittaja-ainesta!
Starflare

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Himppasen tylsää on, puoli yhdeksältä alkaa treenit, mutta siinäpä päivän ohjelma onkin. Kaipa sitä kaupassaki voisi käydä hakemassa jotain ja pläräämässä vaikka levyt läpi jos jotain mukavaa löytyisi.
Täällä sataa lunta! Oikein isoja hiutaleita vieläpä :D.

EDIT: Kaameat typot poies.
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:Auttavakäsi
JakeBlues kirjoitti: Ja toinenkin
Kaunis kiitos ja kumarrus. Pusutkin poskille. Tämä auttoi!
Nyt pääseen kiusaamaan asiakkaita mun meileillä!!!
JakeBlues

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

killkill kirjoitti:symboli - tummansininen neliö
Juuri tuon Kidin kaltaisen tilanteen takia tuo yleensä pannaan jemmaan. Mutta jos pikanppäinyhdistelmä on edelleen päällä, saattaa kieliasetus vieläkin pompsahtaa aivan uusille mantereille.
tonttu

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Starflare kirjoitti: Kaipa sitä kaupassaki voisi käydä hakemassa jotain...
Kalja huudettu!!!1 :beer:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kuun vaihteessa tulee ylimääräistä palkkaa, jee! Tämmöisen shoppailuintoilijan pitää miettiä tarkkaan miten rahansa käyttää, kun säästääkin pitäis. Palkaa tulee 6 senttiä, josta menee veroja 1 sentti. Käteen tulee 5 senttiä, ihan kokonainen kolikko siis!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huh, selailin juuri käyttäjälistaa, ja täällä on rekkautuneena 155 kirjoittajaa, jotka eivät ole suoltaneet, anteeksi, tuottaneet tänne viestin viestiä.

Tai no, kirjoittajaa... Hmm. Nostan heille kaikille hattua! Heidän kortensa tämän palstan kekoon on suurempi kuin minun; he lisäävät numerollisesti käyttäjien määrää, mutta kenenkään ei tarvitse kärsiä heidän aivopieruistaan :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tonttu kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Kaipa sitä kaupassaki voisi käydä hakemassa jotain...
Kalja huudettu!!!1 :beer:
Nää, emmä taida kaljaa ennenku vasta perjantaina :) . Jos silloinkaan, ans kattoo nyt. On meinaan niin pirun ikävä mennä treeneihin krapulapäivän jälkeen kun on niin veltto, pöhnäinen ja turvonnut olo.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Viideltä olisi tulevassa kodissa mittailusessiot. Pitäisköhän ottaa sitä ennen pikku tirsaiset kun taas jotenkin ramasee. Himskatin hieno ja aurinkoinen ilma, paitsi tuulee hieman liian vimmaisesti.