Keskari vittu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä sain sen ikäisenä lahjaksi aina jotain kirjesettejä, päiväkirjoja ja koulutarvikkeita, mutta ne taitaa olla enemmän tyttöjen juttuja nuo krääsät.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tukossa Oy. *tursk*
Taidan vaan lössöttää tässä ja kohta käydä tiskaamassa ihan pikkuisen, sitten keitän kahvit ja aloitan päivän toimintasuunnitelman totetuttamisen:
En tee yhtään mitään.

Ihanaa!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Suvinen kirjoitti:Mitä 10- vuotias poika haluaa synttärilahjaksi, jotain jota minulla on varaa ostaa? Korjaan: 10- vuotiaat kaksospojat.
Olen ihan tippunut kärryiltä niiden jutuista.. olisko joku leffa?
Video-tai tietsikkapeli, mut ne voi olla tosi kalliita, joten jos sulla iskee panic situation päälle, niin osta vaan esimerks TOSI paljon karkkia niille kummallekin - kyllä kelpaa.
Ja jos teet ton viimesimmän mukaan, ni kandee sitten katsoa että molemmille tulee suht. samat stärät mellit. Tulee muuten fightti.
Meikkis tietää.
<3
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Buranaa, finrexiniä, kahvia ja puoli litraa tuoremehua popsittu. Tässä enää mitkään vitamiinit auta, mutta takaisin vällyjen väliin vois mennä lepäilemään, ja katsomaan vaikka vanhoja Disney-piirrettyjä muksun kanssa. Joo, loistosuunnitelma.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Suvinen kirjoitti: ..
No niin. Ainoa mikä varmasti ilahduttaisi olisi kaikenmaailman konsolipelit; X-Box niillä taitaa olla sekä pleikka2.
Vaan eihän mulla varaa sellasiin ole, kuten ei polupyörään, rullaluistimiin tai muihinkaan pikkupoikien harrastetavaroihin.
:P
Juuri niin. Sitähän mäkin meinasin.
Mutta.. Karkki pelastaa jos panic iskee. ;-)
<3
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaikkei huvittanut yhtään, niin hommia paiskittu taas hikihatussa. Kohta vois hilppasta kaverin kaa lounaalle. Mä otan vaan salaattia kun on vaihteeks kamalan läski olo.
Illalla varmaan taas hoikka olo ja sit voi mässyttää juustonaksuja.. :P
RolloTomasi

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti: Ihanaa, Rollolla taitaa olla hyvä päivä?!111
ajattelin piristystä ettei palsta liian synkäksi muutu :hep: :jee:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RolloTomasi kirjoitti:
Kid kirjoitti: Ihanaa, Rollolla taitaa olla hyvä päivä?!111
ajattelin piristystä ettei palsta liian synkäksi muutu :hep: :jee:
Kun on kova paikka niin koiraskin poikii, eikös sitä niin sanota? 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RolloTomasi

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:No onhan se mukavaa että sinä ilopilleri piristät meitä synkistelijöitä.
hiphei :ohyeah:
HellBell

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Suvinen kirjoitti:.. Itse muistan saaneeni 10- vuotiaana isältäni joululahjaksi Rölli- kasetin.
Siis voiko enempää pihalla olla? Olin kuunnellut listapoppia isosiskon kaseteilta silloin jo pitkään. Mutta pakko oli änkyttää kiitokset,
kun ei se isiraukka tajunnut etten ole enää mikään vauva :P
Heh. Muistan myös vastaavan tapauksen.. Toivoin itse asiassa n. 3 vuoden ajan joka joulu (ilmoitin myös toiveesta joka kerran) elektroniikkapeliä lahjaksi, mutta en koskaan saanut sitä. Sen sijaan sain jotain lempoa, josta en en nyt edes muista että mitä.
3 vuodessa olin tosin sitten jo kerännyt jotain taskurahaa jotta lopulta kykenin itse ostamaan itselleni elektroniikkapelin.
On se tapaus silti jäänyt vähän kummastuttamaan.. noin niinkuin logiikan puolesta. Lapsi toivoo jotain kohtuullista lahjaa joka helskutan joulu ja näppi syyhyää innosta joka kerran..
Oma apu paras apu?
tonttu

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Oisi nukuttanut vielä, mutta ei viitsinyt enää nukkua pitempään. Jos sitä tällä keinoin saisi illallakin unta ja vieläpä suht aikaisin. Tässä juon kuumaa teetä, kityilen ja heräilen. Hyvää keskiviikkoa.
slam

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja slam »

Vähän aamuvoimistelua ja mäkeä laskemaan. Voitelin laudan jo heti herättyäni hetki sitten.

Illalla jatkan kirjan kirjoittamista. Voisin lähtee myymään niitä sitten ihmisille. :lol:
Zeb

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Minulla taas on trauma kun en saanut koskaan legoja ! Tai oli mulla muutama ihan tavallinen, mutten koskaan saanut toivomiani hienoja, monimutkaisia zydeemejä... Joku päivä vielä ostan sellaisen itselleni...
Nowaysis

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä en saanu koskaan minisuksia koska ne oli liian vaaralliset. Enkä myöskään käyräsarvista pyörää. No, naapurin poikien minareilla laskettiin sit vuoronperään, helvetillisen liukkaat ne olikin. Pyörästäkin olen päässyt yli, ja nykyään siis hyvin sinut lapsuuteni kanssa 8)

ZEppi: Tuu hakeen, meillä on legoja melkoiset legioonat!
HellBell

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Zeb kirjoitti:Minulla taas on trauma kun en saanut koskaan legoja ! Tai oli mulla muutama ihan tavallinen, mutten koskaan saanut toivomiani hienoja, monimutkaisia zydeemejä... Joku päivä vielä ostan sellaisen itselleni...
Ja saa sellaisen kuin haluaa, jepulis.

Yhtä vaivaista My Little Ponya änkkäsin vain vuoden verran ja sain sen sitten.. loppuvuotta kohden näet kiihdytin sen puolesta jänkytystä sellaisiin miitakaavoihin, ettei kukaan enää jaksanut semmottia.

Sinnikkyys palkitaan. (tarinan opetus)

Edit: Olen ihan sinut näitten kanssa, pikkujuttuja. Ja kyllä mä kuitenkin aina välillä sain mitä halusinkin ja oli ihan raksunpoksun kivaa. Permiksenkin otsikseen.
Viimeksi muokannut HellBell, 29.03.2006 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti:
Kid kirjoitti: Ihanaa, Rollolla taitaa olla hyvä päivä?!111
ajattelin piristystä ettei palsta liian synkäksi muutu :hep: :jee:
Sä oot ihana :)
RolloTomasi

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Kid kirjoitti: Ihanaa, Rollolla taitaa olla hyvä päivä?!111
ajattelin piristystä ettei palsta liian synkäksi muutu :hep: :jee:
Sä oot ihana :)
Kiitos, mutta en niin ihana kuin sinä. :)
slam

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisi jotenkin saada lämmitettyä lihakset... Ainakin selkä.

Toivottavasti tuolla juuri sataneella lumella muodostuu samanlainen pito kuin yksi sunnuntai noin pari viikkoa sitten. :) voisi olla cool.

nähdään illalla. :yo:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Persus sentään, tuntuu, että tämä olo vain pahenee. Olisikohan niin, että huominen päivä saigonilla ei riitäkään? Pitäisiköhän huomenissa mennä hakemaan kolme päivää lisää?
Widyddää kun vuotaa nokka ja silmät, ja kurkkuun sattuu, ja se taas säteilee korviin ja päähänkin koskee, sättänä.

Mietin, että avaisinko tänään telkkarin. Olisi ehkä via maata olohuoneen sohvalla ja katsoa sitä, laittaa aivot nollavaihteelle. Tässä nettailussa on se huono puoli, että tämä vaatii ainakin jonkinasteista aktivoitumista; pitää kirjoittaa ja pahus- käyttää hiirtäkin!!

Ja voi helvetin kikkare, tajusin juuri, että tänään olisi ollut taloni yhtiökokous, jonne en nyt sitten mennytkään. No, en si vuonna sitten. Ärsyttää, periaatteen vuoksi olisin halunnut osallistua, vaikka en minä siellä varmaan mitään sanottavaa olisi keksinytkään. Tietäisinpä ainakin, että mitä täällä tapahtuu.
Mutta oikeammin, eihän se olisi sopinut päiväohjelmaan, sillä sehän olisi tarkoittanut, että teen jotain.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti:
Kid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
ajattelin piristystä ettei palsta liian synkäksi muutu :hep: :jee:
Sä oot ihana :)
Kiitos, mutta en niin ihana kuin sinä. :)
Aah :oops:
swirl

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vaola kirjoitti: Badge it -rintamerkkikoneen (ei ollut kovin kallis).
Oh, mun on pakko saada tuollainen :shock: Jos ei muuten, niin voisin ainakin vääntää miehen bändille omia rintamerkkejä! Mistä, oi mistä niitä saa?
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: Mä suosittelisin tuota rintamerkkikonetta.
Kerroppas vielä että osaisko tuleva 5 vuotias käyttää? Kummityttöäni ajatellen..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja cardic »

lepposempaa touhua. ei osia, ei toita.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Tsaari

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

swirl kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Badge it -rintamerkkikoneen (ei ollut kovin kallis).
Oh, mun on pakko saada tuollainen :shock: Jos ei muuten, niin voisin ainakin vääntää miehen bändille omia rintamerkkejä! Mistä, oi mistä niitä saa?
Ainakin täältä löytyy

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... tId=169513
swirl

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Tackar, Tsaari! Pitää käydä poistamassa. Mietinpähän vaan, että mitä sitten, kun ne 15 merkin tekemiseen tarvittavat systeemit ovat loppuneet... pitääkö ostaa kokonaan uusi masiina vai saakohan niitä aihioita ostaa erikseen jostain? Tietääkö Vaola?