torstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hei pöpöt! Ihanaa, tän viikon viimonen työpäivä ja huomenna tulee palka. Sit heti aamusta shoppailee!!! Vaatteita, kosmetiikkaa ja ainakin pari rahia olohuoneeseen.
Aamulla oli kamala väsy ja meinasin nukkuu pommiin. Mä vihaan sitä tunnetta ku herää ja eka ajatus on -mä olen myöhässä!
Noh, ei hätiä...Nyt tupakille..
Feiz

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:Katselin ympärilleni nököttäessäni autossani aamuruuhkassa. Tuli hyytävä visio rauta-arkuissaan hiljakseen homehtuvista elävistä kuolleista.

Notta näin hyvää torstaita tännepäin!
Minä näen ihmiset aina lampaina.
Munattomina lauman mukana juoksevista hölmöistä jotka vain toteuttaa saatuja ohjeita ja käskyjä. Ikinä ei valiteta, aina hiljaa vaan nökötetään ja märehditään. Bääääää!
swirl

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilisestä onnettomuudesta (astuin nilkkaa myöten vesilätäkköön nahkasaappaissani) viisastuneena kiskoin aamulla söpöt kukalliset kumisaappaat jalkaani. Duunimatkalla teki mieli loikkia niissä lätäköissä ja roiskutella vettä jota paikkaan :)
Nighthawk

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Feiz kirjoitti:Minä näen ihmiset aina lampaina.
Munattomina lauman mukana juoksevista hölmöistä jotka vain toteuttaa saatuja ohjeita ja käskyjä. Ikinä ei valiteta, aina hiljaa vaan nökötetään ja märehditään. Bääääää!
Aika ironisen kuuloista, jos tuon kirjoittamasi ajattelee avattaresi henkilön sanomaksi. :)
killkill

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Munattomina lauman mukana juoksevista hölmöistä jotka vain toteuttaa saatuja ohjeita ja käskyjä...
Kevät-aggreako pukkaa? :D
Totta on, että vanha sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy" on ihan totta. Ihmisissä on fiksuja yksilöitä, mutta laumassa homosapparit muuttuvat joukoksi geenilampaita, joilla ei ole aloitekykyä eikä omaa tahtoa.
Nighthawk kirjoitti:Aika ironisen kuuloista, jos tuon kirjoittamasi ajattelee avattaresi henkilön sanomaksi. :)
Naureskelin just ihan samaa!
Lilo kirjoitti:Sulla on selvästi kevättä rinnassa
Tää harmaa arki ja pitkä talvi alkaa käydä hermon päälle. Sitä on jotenkin onnistunut ajaa jurruttamaan niin kauan samaa uraa, että ohjausliikkeet uusiin suuntiin eivät tahdo onnistua..
Lilo kirjoitti:Mulle soittelee jotkut zombit puhelimella ilman numeroa, taitaa olla alaleuka pudonnut koska eivät saa sanaa suustaan...
Rupesin miettimään, miltä kuulostasi alaleuattoman zombien seksipuhelu... ja miten semmoinen suorittaisi fellaation?
Mulli75

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Alkaa jo itseänikin huvittaa kun istun enimmäkseen yksin täällä maisematoimiston labyrintissa. Fax-kopiokone tuossa viereisen seinän pöydällä jossa kuka milloinkin käy jotain tekemässä.
Tuntuu siltä kuin yhtiön nuorimmat naiset yht'äkkiä olisivat alkaneet enemmän käymään faxin luona sen jälkeen kun muutin tähän kohtaan. Hetki sitten ihmeteltiin yhdessä yhden tytön kanssa mikä on kun ei kone toimi, tietenkin viatonta silmäpeliä siinä samalla.
Eikä kukaan tule tähän nurkkaan muuten kuin kopioimaan/faxamaan. :)
Runkkis

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vittu, mikä krapula ja vitutus.

Huomattuani eilen, etten sitten pääsekkään kotiin enkä oikein kenenkään muun luokse yöksi, kuin sen ihmisen jota olen nyt pikkaisen yrittänyt vältellä vedin aina toimivan lääkkeen eli kiukkukännit...

Yöllä sitten sain kokea lähentelyä, jonka vastaanotin vastahakoisesti sillä en halunut, että minua potkaistaan pihalle keskellä yötä. Kännisestä olotilasta huolimatta olen muistavinani kuulleeni sanan "Rakastan s.." En tosin muista tarkoittiko hän minun selkääni vai minua?

Vittu, miksi!?!?! Yritin olla oiken vastenmielinen kiukutellessani useiden Jallujen jälkeen "tuos mhulle kebabbiaa" (ja toihan se), mutta ei... Ja tämä naikkonen on vielä exäni kaveri, jota pidin vaan ystävänäni. Oli sitten kiinnostunut musta jo silloin kuin seukkasin sen exän kanssa... Vittu!!! LUTKA!!!

Miksen voi tavata jotain kivaa, fiksua ja nättiä naista, josta minä olen kiinnostunut ja hän minusta...

No, nyt olen oksentanut pahimmat kiukkuni tähän näppikselle ja yritän kerätä voimia soittaakseni huoloyhtiön murtamaan lukkoni... Tuli sitten aika kalliiksi tämäkin keikka...
dfhkahfjkhakjf
AarneAnkka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En saisi olla negatiivinen paha ja ilkeä ihminen koska en osaa tehdä sitä silleen Karismaattisen Itsevarmasti Oikein, mutta nyt on pakko sanoa: Vittu kun tyhmien ihmisten idioottimaisuudet vituttaa tänään. Saatana! :x

Muuten oikein hyvää huomenta teille kaikille. Tänään on duunissa vähän remonttireiskailua. Työhuoneeni toinenkin seinä akustoidaan lasivillaisilla akusto-levyillä äänitystöitä varten. Köh!
Feiz

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Nighthawk kirjoitti:Aika ironisen kuuloista, jos tuon kirjoittamasi ajattelee avattaresi henkilön sanomaksi. :)
Aika osuva tuo avatar tuohon juttuun pakko myöntää:D
Ei tuossa vaiheessa käväissyt edes mielessä.

Bäääää!

Tuo ei nimittäin ole kevät aggrea vaan 24/7 aggrea 8)
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Huikeat 3 tuntia unta palloon yöllä, äh. Ensin olin hereillä neljään asti kun odottelin ukkoa kotiin, siten alkoi selkäkin vihoittelemaan taas. Luonnollisesti pikkuneiti heräsi aivan liian varhain myös. No, kai sen kanssa saa otettua päikkärit tänään, huoh.
Exsat

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Oli eilen ihan superhauskaa, kiitos vain seuralaisille! Jalatkin ovat elpyneet yllättävän hyvin yön aikana, pääsee tänään sitten discoilemaan tuonne juNppasalin puolelle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:kiskoin aamulla söpöt kukalliset kumisaappaat jalkaani. Duunimatkalla teki mieli loikkia niissä lätäköissä ja roiskutella vettä jota paikkaan :)
Mä tajusin vasta asemalle kävellessäni, että tänään olisi ollut kumisaapaspäivä. Kamalaa loskassa kahlaamista. Huomenna laitan kyllä pinkit kontiot koipeen, jos on vähänkään kosteaa.

Tuo vesilätäköissä pomppiminen on mullakin välitön seuraus kumisaappaista. Muutaman kerran jopa olen tarkastanut, ettei lähellä ole ketään ja hyppinyt tasajalkaa lätäkössä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Lumitöihin! Oi tota lunta on tullu iha sikana, niinq lapissa olis. Onneks ei tarvii sentää pluukata koko pihaa.
Turbohaltija

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nyt ei oikein nappaa tämä opeilu tänään. Saa nähdä, ehkä siellä on jotain hyvää ruokaa tänään sentään...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6686
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Huomenta!
"Jaaa! Teilläkö on siellä palstalla..."

Notta huomenta vaan.. :roll:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Huomenta!
"Jaaa! Teilläkö on siellä palstalla..."
:stfu: Shh...
Viimeksi muokannut Exsat, 30.03.2006 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
swirl kirjoitti:kiskoin aamulla söpöt kukalliset kumisaappaat jalkaani. Duunimatkalla teki mieli loikkia niissä lätäköissä ja roiskutella vettä jota paikkaan :)
Mä tajusin vasta asemalle kävellessäni, että tänään olisi ollut kumisaapaspäivä. Kamalaa loskassa kahlaamista. Huomenna laitan kyllä pinkit kontiot koipeen, jos on vähänkään kosteaa.

Tuo vesilätäköissä pomppiminen on mullakin välitön seuraus kumisaappaista. Muutaman kerran jopa olen tarkastanut, ettei lähellä ole ketään ja hyppinyt tasajalkaa lätäkössä :D
Eilen tuli jo kasteltua koivet aika lahjakkaasti kun lenkkareissa treeneihin menin. Tänään pitää laittaa nuo rautasaappaat koipeen ettei käy huonosti.

Kumppareita en onneksi omista sillä saattaisin myös päätyä pomppimaan kaikenmaailman lätäköihin, mitä syvempiin sen parempi. Helvete kun ihmiset nykyäänkin tuijottavat jos innostun monottelemaan jotain jotain lumikökkärettä mennessäni. Kaipa teen sen vain niin antaumuksella?
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paskat. Eilen jo hehkutin, kuinka mies oli voittanu Ruotsin-risteilyn. No enhän mie tajunnu ku se puhelimeen sönkkäs, että sana "meille" ei tarkoitakaan minua ja häntä, vaan häntä ja hänen duunikaveriaan. Saatana miehet on paskoja. Nyyh. Mä en vittu ikinä pääse mihinkään :evil:
swirl

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Starflare kirjoitti:
Helvete kun ihmiset nykyäänkin tuijottavat jos innostun monottelemaan jotain jotain lumikökkärettä mennessäni. Kaipa teen sen vain niin antaumuksella?
Antaa tylsimysten tuijottaa, mitä väliä?!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6686
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Turhien väärinkäsitysten välttämiseksi:
McJanne kirjoitti:Voimia Siul.
Pah, tuo oli oikeastaan insider-juttu, pientä piruilua aiheen tiimoilta. Oikeasti mitään ikävää julkisuusongelmaa ei ole tapahtunut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Starflare

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Starflare »

swirl kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Helvete kun ihmiset nykyäänkin tuijottavat jos innostun monottelemaan jotain jotain lumikökkärettä mennessäni. Kaipa teen sen vain niin antaumuksella?
Antaa tylsimysten tuijottaa, mitä väliä?!
Eipä sillä juurikaan, joskus rupeaa vain mietityttämään notta mitäköhän niin kovin erikoista nuo nyt luulevat nähneensä.
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mulle soittelee jotkut zombit puhelimella ilman numeroa, taitaa olla alaleuka pudonnut koska eivät saa sanaa suustaan...
Rupesin miettimään, miltä kuulostasi alaleuattoman zombien seksipuhelu... ja miten semmoinen suorittaisi fellaation?
Mitäs hemmettiä? "Perässä juoksentaa" tapahtuu peräti livenäkin. Huhu. Eikä vain kityparittelupyrkijöiden toimesta...
Exsat

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti: Pah, tuo oli oikeastaan insider-juttu, pientä piruilua aiheen tiimoilta. Oikeasti mitään ikävää julkisuusongelmaa ei ole tapahtunut.
Niin, ei kai ilmaisen viinan bileitä majoituksineen voi suoranaisesti ongelmana pitää? :wink: Ja tää oli kans sellanen insiideri sitten joo.
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:Katselin ympärilleni nököttäessäni autossani aamuruuhkassa. Tuli hyytävä visio rauta-arkuissaan hiljakseen homehtuvista elävistä kuolleista.

Notta näin hyvää torstaita tännepäin!
Muista painaa töitä kivitalon sisälle ja ennen kaikkea muista vittuilla.
killkill

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

slam kirjoitti:Muista painaa töitä kivitalon sisälle ja ennen kaikkea muista vittuilla.
Olenko mä kussut sun aamumuroihisi, snoukan ihmelapsi ja tämän vuoden kirjallisuus-Finlandian varma voittaja?