Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
segma

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Ei näistä listoista kyllä oikeasti ole yhtään mihinkään (vaikka itsekin listasin jotain). Muutan kantaani: ehdottomasti se asia, mitä en voisi kumppanissani sietää, on tämäntyyppiset vaatimuslistat.
PerttiMakimaa

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Filovirus kirjoitti:Tää on helppo: PULLAMÖSSÖSUVAITSEVAISUUTTA!
*Kylmänväristyksiä*

Kukahan noittenkin kanssa seurustelee?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Touh!

Ja juuri kun ajattelin lähettää yyyveetä.

Miten voi kaivella julkisilla paikoilla muniaan? Eikös se ole jo itsessään pyhäinhäväistystä, sillä munien rapsuttelu on pyhä riitti johon pitää saada keskittyä asian vaatimalla tarkkuudella, naatiskella ja lopuksi vielä päästää pieni pieru.

Hmph. Julkisesti munia rapsuttamassa.
Argh! Sä joudut ostamaan mulle tuoreen kappaleen Good Omensia. Mä en enää uskalla koskea siihen lainassaolevaan kuin pinseteillä, ties mitä satiaisia siellä vilistää... :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

-Ahneus ja materialismi (Raha ei saa olla tärkeää)
-Itsekkyys
-Se että tarvitsee jatkuvasti sitä omaa aikaa ja tilaa.
(Mulle sopivassa parisuhteessa ollaan yksilöitä mutta kuitenkin yksikkö, kumppaneita jotka kasvavat yhdessä eikä erikseen. Kyllä, olen lähimmäisriippuvainen.)
-Ennakkoluuloisuus ja kapeakatseisuus
(Rasismi, se että tekee johtopäätöksiä ihmisistä tietämättä paremmin, se että vaatii kumppanilta akateemisuutta tai jotain muuta yhtä tyhmää, esim. sitä ettei saa äänestää demareita.)
-Huumorintajuttomuus, vakavamielisyys
-Absolutismi (Tämä ihan vain absolutistin omaa parasta ajatellen)
-Pinnallisuus
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

AarneAnkka kirjoitti:Jaa. Mä oon yleensä ollut havaitsevinani että ihmisten on erittäin helppo luetella mitä he eivät halua, mutta sormi menee suuhun pahasti kun kysytään mitä he sitten haluavat.
:komp:
eps kirjoitti:Miksi naiset sitten tekevät tällaisia listoja: pitkä, huumorintajuinen, urheilullinen, raamikas, lapsirakas, syvällinen, tunteellinen jne? Sen sijaan kukaan ei tunnu tekevän listaa tyyliin ei lyhyt, ei huumorintajuton, ei sohvaperuna, ei ruipelo, ei lapsivihaaja, ei pinnallinen, ei tunteeton,... No okei, jotkut noista, kuten ei sohvaperuna, esiintyvät kyllä listoissa.
e.
Koska siinä muodossaan kun naiset listansa tekevät he tahtovat esittää asiansa kuitenkin enemmän positiivisessa kuin negatiivisessa valossa, miesten perimmäinen synti on sitten kääntää tämä positiivisella tavalla asetelluksi tarkoitettu lausahdus mielessään negatiiviseksi ymmärtäen sen tahalleen niin, että naiselle ei mikään kelpaa..

mutta siis, kun ne nyt erikseen pyydetään näin päin tuomaan julki niin..

- Kyvyttömyys /haluttomuus keskustella /selvittää suhteessa eteen tulevia ongelmia
- Ahdasmielisyys
- Sosiaalinen kyvyttömyys
- Fyysinen kyvyttömyys
- Ylimielisyys
- Väkivaltaisuus
- Pettäminen ja muukin petollisuus
- Huumorintajuttomuus
- Liian läheinen suhde päihteisiin
- Sairaalloinen mustasukkaisuus :arrow: Syyttömän syytteleminen ja jatkuva epäily
- Suuret eroavaisuudet arvomaailmoissa
- Pahanhajuinen hengitys / tosi huonossa kunnossa olevat hampaat
- Pälvikalju
- Hygienian puute
- Munattomuus kaikissa merkityksissään
- Valehtelu
- Miehisten ”taitojen” täydellinen puute tai haluttomuus kaikkeen siihen
- Pessimististä elämänasennetta
- Tyhmyys
- Pinnallisuus
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aika paljon suuriakin vikoja ihmiset tuntuvat kuitenkin antavan toisilleen anteeksi kun Se Oikea™ sattuu kohdalle.

Jotenkin mulla on nyt sellainen olo, että nuo luettelot ovat vain käteviä pitää mielessä kun etsitään syitä sille miksei ehdokas sattunut miellyttämään, vaikka ainoa todellinen syy on vain se että kemiat eivät kohdanneet. Uskokaa pois: jokainen ihminen on silloin tällöin tyhmä, pinnallinen, ahdasmielinen, sosiaalisesti kyvytön, ylimielinen, huumorintajuton ja niin edelleen.

Siksi en ole itse mennyt kirjoittamaan mitään tällaista luetteloa. Minusta se on turhaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Jos (ja kun) olen löytänyt hurjimmatkin unelmani täyttävän kumppanin, kestän mitä tahansa mihin hän suinkin kykenee. Silti voisin luetella paljonkin asioita, joita en kestäisi. Niiden luetteleminen ei kuitenkaan tunnu olennaiselta, koska niin kauan kuin seurustelen ainoastaan unelmieni täyttymysten kanssa, en edes joudu näiden sietämättömien ominaisuuksien koettelemaksi. Niitä luettelemalla antaisin vain teille mahdollisuuden erheellisesti luulla niitä kynnyskysymyksiksi, jotta voisitte sitten kauhistella miten joku voi olla niin vaativa, ettei kestäisi vaikkapa tv:stä lätkää seuraavaa tai trancea kuuntelevaa kumppania. :mrgreen:
hebuli

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Jotenkin mulla on nyt sellainen olo, että nuo luettelot ovat vain käteviä pitää mielessä kun etsitään syitä sille miksei ehdokas sattunut miellyttämään, vaikka ainoa todellinen syy on vain se että kemiat eivät kohdanneet.
On myös tapahtunut niin että toinen on jätetty sen jälkeen kun on joutunut mielessään listaamaan toisen hyviä puolia, ja miettimään miksi haluaa olla toisen kanssa. Mielestäni ihan hyvä päätös, vaikka minä satuinkin olemaan häviäjäpuolella. Jos toisen kanssa on hyvä olla, ei silloin tarvitse mitään listoja edes miettiä, positiivisia tai negatiivisia.
Bliss

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

- Nirsoilu ruuan suhteen
- Omaan napaan tuijottelu
- Laiskuus
- Tarve olla kaiken aikaa parempi kuin muut

Äh, tästä listasta tulisi kilometrin mittainen, jos oikein ryhtyisin luettelemaan.
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:On myös tapahtunut niin että toinen on jätetty sen jälkeen kun on joutunut mielessään listaamaan toisen hyviä puolia, ja miettimään miksi haluaa olla toisen kanssa.
Ja niinkin voi käydä että se varsinainen syy miksi ei voida jatkaa ei ole mikään ranskalaisilla viivoilla lueteltava abstrakti syy (pinnallisuus, tyhmyys, muu kuolemansynti) vaan joku ihan konkreettinen käytännön syy, joka tekee jatkamisen liian vaikeaksi vaikka kemiat kohtaisivatkin.

Se mitä sanoin edellisessä viestissäni, pätee ehkä enemmänkin ennen varsinaisen suhteen alkamista tai syventymistä, kun toiseen ollaan vasta tutustumassa. Siloin nuo ranskalaiset viivat esikarsivat kumppaniehdokkaita.

Joskus vaan tulee niitä hankalia tilanteita, ju nou? Otetaan vaikka tuo tupakointi, josta en tykkää yhtään. Jos kuitenkin satun kohtaamaan naisen joka on muuten aivan ihana mukava älykäs hottis täysimatch sielunkumppani, mutta hän tupakoi, niin mitä teen? Lopetanko muuten niin lupaavan suhteenalun siihen paikkaan, vai teemmekö kompromissin? Aika moni noista listatuista huonoista ominaisuuksista on kuitenkin sellaisia että ihmiset voivat itse vaikuttaa niihin.

Sellaiset ominaisuudet joihin ei itse voi vaikuttaa, on sitten toinen juttu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylimieslisyyttä

Väkivaltaisuutta

Totaalista laiskuutta
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Itseäni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Porkkana-allergiaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Ylimieslisyyttä
Millainen on ylimies????? :D
Durasel

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

DraamaQueenit saa jäädä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ylimieslisyyttä
Millainen on ylimies????? :D
Ehehe! Enpäs huomannutkaan kirjoitusvirhettä, mutta pitää sekin paikkaansa.. Liika machoilu saa jäädä, vituttaa sellanen naisten nosteleminen, tappeluissa viihtyvä röhröh-hyypiö.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Siis liiallinen nautintoaineilla läträäminen on mulle ehdoton ei-ei.
Jep, liiasta läträämisestä tulee kenkää nanosekunnissa, vaikka muuten ois kuinka ihq.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
HellBell

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lisään vielä:

Eläinallergisuus tai eläinten inhoaminen. Erityissovellutus: on sitä mieltä että koirani on ällö.
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Suvinen kirjoitti:En voisi olla miehen kanssa jolla ei olisi hyvät hampaat!
Riittääkö hyvinhoidetut ja puhtaat, vai pitääkö olla täydellisen tasainen ja symmetrinen Pepsodent-hammasrivi?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti: Erityissovellutus: on sitä mieltä että koirani on ällö.
Luulin sitä kissaksi :mrgreen:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti: Puhtaus on tietysti se A ja O, mutta vieraista ihmisistä katson aika usein jostain syystä hampaita.
Harva hammasrivi tai jopa puuttuvat hampaat saavat jostain syystä inhonpuistatuksen aikaiseksi.
Oletan ettet tule vanhuksien kanssa kovin hyvin toimeen.. tai minun kanssani - etuhampaani on lohki.
Nyt penikseni on fantastinen!
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja shue »

Suvinen kirjoitti:Hyvä hammasrivi houkuttaa lipomaan niitä kielellään :wink:
A-P-U-A :shock: Pelottava ajatus.
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Suvinen kirjoitti:Yläasteella olin ihastunut poikaan, jolla oli etuhammas haljennut jääkiekossa.
Noni! Tulihan se selväksi että lätkäjätkät vie kaikki naiset. :P
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja shue »

Menee nyt kyllä ihan sivuraiteelle, mutta Suvinen: kielareita vaihtaessasi pyrit siis ensisijaisesti nuolemaan partnerin hampaita??
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja shue »

Yäääääk :shock: Ei mitään hampaiden nuolemista mulle, eijei! Eikä mun hampaita nuolla, kamala ajatuskin :lol:

Jonain päivänä tässä varmaan itsekukin joutuu pussailemaan hampaatonta partneria :)
Vastaa Viestiin