Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Enthu kirjoitti:Aiku ehanaa...aprillipvänä töitä..oikein jännityksellä odotan kuinka monta kertaa mua tänään jymäytetään urakalla :P
Hiukka samat aatokset täälläkin....
Ainoo vaan, että tänään saa varautua muihinki jymäytyksiin.
Tänää ei huumori kuki. Sikäli jos ja kun saahaan virkavaltaa kylään. *vitutushymiö*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18763
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole vielä tänä yönä vakavasti harkinnut unettamista, johtuen viime viikon influensasta nukuin tubla määrän ti ke, to, ja sitten vielä makasin sohvalla loput ajat..pitäisikö mennä kuitenkin vielä tänään..
Koetin juottaa kaveria känniin estääkseni häntä tekemästä hölmöyttä tuolla kyällä, mutta epäonnistuin surkeasti ja menihän se taatana sinne, taisi olla liian laimeet virvokkeet, kuten aspartaami tiivistettä ja Dry-vodkaa 50/60..
Kyllä on niin tyhmä homma et miksei täällä kuljeskele karate"mestareita" vetämässä lättyyn vastaantulijoita?? :cry:

Eikä se nykästä hivauttanut mikään mestari ollu, aloittelija jolla ehkä mustavyö kangasta.
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aamukahvit juotu, toista kierrosta suunnitteilla.
Nauroin paikallislehden aprillipilalle, pitää varmaan mennä paikan päälle vilkaisemaan, kuinka monta kaupunkilaista taas vedätettiin oikein oikeasti... :D
Mulli75

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mitäs aikaa tuhlaamaan aamulla nukkumiseen, kohta pyykit narulle ja uusi satsi pyykkiä koneeseen.

Ai saakeli enhän mä muistanut lukea lehtiä sillä silmällä jos siellä onkin aprillipila jollain sivulla. No en mä yleensäkään lähde mihinkään sen takia että lehdessä lukee jotain.
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Olin lukevinani Aamulehdestä A-pilan, korjatkaa jos olen erehtynyt.
ElanorRaven

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turun Sanomien aprillipila oli ainakin varsin pöljä. Toivon, etten joudu kovinkaan monen yrityksen kohteeksi, koska piuhat on usein aika pitkät... :roll:

Sain tänään kutsun tuttujen luo kaffelle, jahka jaksaisi työt käydä tekemässä, niin voisin välillä lähteä ihmisten ilmoillekin!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta kaikille!!

Tämä heräsi (ai nukuinko jossain välissä?!?!) pirteänä sohvalta vauva kainalossa, päiväunet nukuimme siis molemmat.

Kahvia, ja porkkanasosetta, tuttelia ja chilisienimuhennosta. Nam!!

Kohta tuo lainakappale lähtee kotia, harmi. Tämä oli mukavaa :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ai perkele.
Bliss

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Turun Sanomien aprillipila oli ainakin varsin pöljä. Toivon, etten joudu kovinkaan monen yrityksen kohteeksi, koska piuhat on usein aika pitkät... :roll:
No entäs tämä pikkukaupungin pila sitten... :lol:
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kerpeles. Eilisiltana pöydänkulmaan tökkäämäni sormi on sen verran turvoksissa, että taitaa olla terveyskeskuspäivystykseen meno... Tiedossa ihana tuntikausien jonotusspektaakkeli. :roll:
Hyvä minä. Koordinaatio toimii ja sillai. :tiistai:
ElanorRaven

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bliss kirjoitti:No entäs tämä pikkukaupungin pila sitten... :lol:
Aika loistava :D Kuinkakohan moni mahtaa olla sankojen kanssa kuskaamassa lunta...
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En osaa naida, mutta osaan uida. :ohyeah:
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:Turun Sanomien aprillipila oli ainakin varsin pöljä.
Hieman hilpeyttä kyllä herätti virallisten tahojen edustajien nimet... :D
Plomb-Regle = Lyijy-Sääntö, Holzkopf = Puupää :wink:
Exsat

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!


Ja Gina: Se sun tukka oli aivan ihana, sietääkin olla tyytyväinen!
hebuli

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Moi

Voitin just lotossa ja tulin raskaaksi. Lisäksi hain naapurista lasiset sakset ja olin Kalliolaisen seksipuodin miljoonas asiakas, mistä hyvästä sain kymmenen tuhannen euron lahjakortin sinne.
ninnithequeen

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Musta noi oli hauskoja noi lehtien pilat mitä Bliss ja Elanor laitto :D
Mitähän sitä keksis ukon pään menoksi, tässä on monta tuntia aikaa ennenkuin se herää, hmm...
ElanorRaven

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:Moi

Voitin just lotossa ja tulin raskaaksi. Lisäksi hain naapurista lasiset sakset ja olin Kalliolaisen seksipuodin miljoonas asiakas, mistä hyvästä sain kymmenen tuhannen euron lahjakortin sinne.
Ihan tosi? Aika siistiä hei. Ei tolleen ihan kaikille käy.
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

olen ihminen, ainakin luullakseni. muita?
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

hebuli kirjoitti:Moi

Voitin just lotossa ja tulin raskaaksi. Lisäksi hain naapurista lasiset sakset ja olin Kalliolaisen seksipuodin miljoonas asiakas, mistä hyvästä sain kymmenen tuhannen euron lahjakortin sinne.
Hebu sinäkin, diagnoosi: vahva ihastuminen.
ninnithequeen

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuinkahan moni aprillaa tänään voittaneensa lotossa tuossa illemmalla?

Hahaa, paras aprillipila olisi, kun lottonumerot arvottaisiin ja sitten viralliset valvojat huutais aprillia! :lol:
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:olen ihminen, ainakin luullakseni. muita?
:yo:
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:Moi

Voitin just lotossa ja tulin raskaaksi. Lisäksi hain naapurista lasiset sakset ja olin Kalliolaisen seksipuodin miljoonas asiakas, mistä hyvästä sain kymmenen tuhannen euron lahjakortin sinne.
Kato perkele, niin mäkin :shock:
SamiXet! :h:
Bliss

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Musta noi oli hauskoja noi lehtien pilat mitä Bliss ja Elanor laitto :D
Mitähän sitä keksis ukon pään menoksi, tässä on monta tuntia aikaa ennenkuin se herää, hmm...
Sano sille, että raskaustesti näytti plussaa.... 8)
hebuli

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ElanorRaven kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Moi

Voitin just lotossa ja tulin raskaaksi. Lisäksi hain naapurista lasiset sakset ja olin Kalliolaisen seksipuodin miljoonas asiakas, mistä hyvästä sain kymmenen tuhannen euron lahjakortin sinne.
Ihan tosi? Aika siistiä hei. Ei tolleen ihan kaikille käy.
Mikä parasta, päivä on vasta aluillaan! Mitä kaikkea tässä vielä ehtiikään. Ainakin kirjoittaa lisää paskaviestejä Kityyn.
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elukka kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:olen ihminen, ainakin luullakseni. muita?
:yo:
:miitti: