Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
eps

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja eps »

Mä olen nyt lähettänyt kuvat kaikille osoitteensa antaneille.

Ainakin gmail kuvittelee mun viestiä virukseksi, joten jos ette löydä sitä postilaatikostanne, niin katsokaa roskapostikansiosta. Kyllä se siellä jossain on.

e.
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai saakeli mä nauraa käkätän täällä. Slamin ja Martan yhteiskuvat on ihan parhautta, samoin painikuvat.
Martan ja Manalan luvalla laittaisin yhden kuvan galleriaani, siinä näkyy aika hyvin kuinka lyhyt mie olen heidän vieressään. Manalan kommenttikin mulle oli: "ootsä oikeesti NOIN lyhyt". Mammalla ei ollut rakkaita 7 sentin korkoja jalassaan tällä kertaa :D
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ak »

eps kirjoitti:Ainakin gmail kuvittelee mun viestiä virukseksi, joten jos ette löydä sitä postilaatikostanne, niin katsokaa roskapostikansiosta. Kyllä se siellä jossain on.
Siellähän se sitten piileksikin.
Kid

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kiitos bileistä minunkin puolesta. Kivaa oli ja kuvia saa laittaa mullekkin osotteeseen poistettu
Ja mä kun saan omat kuvat koneelle niin voin laitella niitä teillekkin!
Viimeksi muokannut Kid, 19.06.2006 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kiitos kaikille ihanuuksille kaikesta ja etenkin Nipsukalle ruoasta ja juomasta (joinkohan jonkun muunkin viinoja...)
No et viinoja, mutta vedit sitten sen 2 litran vesipulloni kokonaan sen suurempia kyselemättä kun siitä janoosi tarjosin. Olisi kyllä itsellekin maistunut se loppuillaksi varattu vesi, keles!
Kohtalon oikusta heitin omasta vissypullostani litran vettä nurmikolle lähtiessämme puistosta jatkopaikkaa kohden, kun en jaksanut juoda enempää.
Pehmis

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Erinomainen tapa varmistaa että saa roskapostia on laittaa keskustelupalstoille tai nyysseihin näkyviin sähköpostiosoite@tässämuodossa.pylly, kaiken maailman robotit kaivelevat osoitteita juuri sillä tapaa. Manala nyt tietty haluaakin ne kaikki enlarge my penis -mailit, mutta mitä te muut kaipaatte?
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pehmis kirjoitti:Erinomainen tapa varmistaa että saa roskapostia on laittaa keskustelupalstoille tai nyysseihin näkyviin sähköpostiosoite@tässämuodossa.pylly, kaiken maailman robotit kaivelevat osoitteita juuri sillä tapaa. Manala nyt tietty haluaakin ne kaikki enlarge my penis -mailit, mutta mitä te muut kaipaatte?
Just tän takia mä laitoin cityn osotteen. Siihen tulee muutenkin niin paljon paskaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:Erinomainen tapa varmistaa että saa roskapostia on laittaa keskustelupalstoille tai nyysseihin näkyviin sähköpostiosoite@tässämuodossa.pylly, kaiken maailman robotit kaivelevat osoitteita juuri sillä tapaa. Manala nyt tietty haluaakin ne kaikki enlarge my penis -mailit, mutta mitä te muut kaipaatte?
Gmail-osote on olemassa just sitä varten että sinne voi lähettää kaiken roskan. No problemo!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pehmis kirjoitti:Erinomainen tapa varmistaa että saa roskapostia on laittaa keskustelupalstoille tai nyysseihin näkyviin sähköpostiosoite@tässämuodossa.pylly, kaiken maailman robotit kaivelevat osoitteita juuri sillä tapaa. Manala nyt tietty haluaakin ne kaikki enlarge my penis -mailit, mutta mitä te muut kaipaatte?
Totta, mutta ainakin minun käyttämäni osoite on tuolta osin saastunut jo vuosia sitten, mutta yllättävän hyvin Hotmailin roskapostinesto tuntuu toimivan. En muista pitkään aikaan saaneeni yhtään roskapostia sinne, ainoastaan jos olen ilmoittautunut jollekin postilistalle.

Työpostiosoitettani en missään tapauksessa laittaisi, vaikka näyttää sekin saastuneen, vaikka en olekaan levitellyt sitä minnekään.
mustakikkeli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

eps kirjoitti:Kuvapyyntöjä voi sitten esittää edelleen. hotmail-ihmisille tiedoksi, että paketin koko on kolme megaa. Jos ette saa kuvia parin päivän sisällä, niin antakaa mulle sellainen osoite, johon tuon paketin saa mahtumaan.
Kävin tarkistamassa, ja ainakin meikäläisen Hotmail-osoitteeseen tuli kahdelta eri henkilöltä parin megan liitetiedostopaketit ihan ok. Eivät edes tainneet mennä viruskansioon, kuten gmaililla joillakin meni? Joten huoli pois.
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä muuten iskin kaks homopoikaa lauantaina taksijonossa :D
Kotihomo soitteli ja kerroin sille, nauro vaan et kunhan et mua pettäny, senkin homomagneetti :lol:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja par-sky »

oikeen ihanaista oli nähdä ennennäkemättömiä ihmisiä ja ennalta katsastettuja. kiitosloisia, oli rattoisaa :D

edit. hieman kyllä harmittaa etten ehtinyt paikalle ennen elenorravenin poistumista :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

eps kirjoitti:
Kuvapyyntöjä voi sitten esittää edelleen. hotmail-ihmisille tiedoksi, että paketin koko on kolme megaa. Jos ette saa kuvia parin päivän sisällä, niin antakaa mulle sellainen osoite, johon tuon paketin saa mahtumaan.
Hyvinhän ne sinne mahtuivat, kiitos paljon!

Roskaposti ei ole ongelma (yhtään ei vielä koskaan ole tullut), koska ainahan voi vaihtaa osoitetta :D
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainiin Elanor: muista tää allekirjotukseks: "Ota tyttöpieni siitä tikun päästä kiinni ja lihaa suuhun!"
Edith

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oisin kans niin tahtonut nähdä Elanorin! Oih, voih, kun en nähnyt. Hermine ei tainnut käydä paikalla lainkaan? Hänetkin olisin mielelläni nähnyt.
Turbohaltija

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiitos Elanorille ja epsille kuvista! Hauskoja otoksia: varsinkin Keikauksen ja Slamin lemmenjuoksu, ryhmäseksikuvat, ja poikarakkauskuvat (miten Hunis voi olla noin 8) kun otan hänet raivolla takaa päin??!!1! :shock: ) :D
1108

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu saatana perkele teidän kanssa. Pitikin raahata persiis sinne miittiin, nyt kun suurin osa aktiivisista kirjoittajista on saanut hahmon mielessäni niin arvtkaa mitä?

Ei jaksa vittuilla.

Niin vittu kiitti nyt taas tästäkin, olis ollut jo monta hauskaa kohtaa napauttaa sillai kivasti mutta ei pysty. *prööt* Juoksen avantoon tai ajan pääni jäädyksiin (heti kun tulee talvi vaan eka).
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Vittu saatana perkele teidän kanssa. Pitikin raahata persiis sinne miittiin, nyt kun suurin osa aktiivisista kirjoittajista on saanut hahmon mielessäni niin arvtkaa mitä?

Ei jaksa vittuilla.
Onhan sulla aina mut.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja cardic »

mie en oo saanu kuvia :(
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
eps

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja eps »

cardic kirjoitti:mie en oo saanu kuvia :(
Oletpa.

Mä olen nyt lähettänyt kaikille kuvia toivoneille kuvat poislukien Herttuan ja Mylwinin, jotka eivät ole antaneet osoitettaan. Jos joku paikalla ollut haluaa vielä kuvapaketin, niin yv:tä voi lähettää mulle.

e.
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:mie en oo saanu kuvia :(
Ootko pyytäny Elanorilta tai Epsiltä yyveenä?
Bluntlylla pitäs kans olla, mut ei miekkosesta oo kuulunu mittään.
eps

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja eps »

Tässä on pieni yksityiskohta noista kuvista:

Tuossa mun kuvapaketissa on 90 kuvaa, mikä on tosi tosi paljon. Eikös vaan?

Väärin.

Niitä hemmetin kuvia on yhteensä otettu 171, joten melkein puolet joutui sensuuriin.

e.
ninnithequeen

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

eps kirjoitti:Niitä hemmetin kuvia on yhteensä otettu 171, joten melkein puolet joutui sensuuriin.
Kiitos :pliis: :oops:
Herra Manala

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Martan ja Manalan luvalla laittaisin yhden kuvan galleriaani, siinä näkyy aika hyvin kuinka lyhyt mie olen heidän vieressään.
No sen kun mun puolestani, vaikka siinä kyllä näyttää ihan kuin olisimme kanelivitun kanssa naimisissa. Hitto, tajusin vasta noi kuvat katsottuani, että se narttuhan on käynyt ihan selvästi guumana muhun koko illan, ja mä vaan annoin pakkasta!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eps kiitts..
Eleanor, ??

Sit jos jollain kuvia saa lähettää..

[email protected]

Noi mun kuvat oli ilmeisiä kännykuvia, epätarkkoja yms..
Pyyhin Netikettiin..